Novatours - viesnīcas numurs
Nedēļu atpakaļ atgriezāmies no Turcijas, kur ceļojām sadarbībā ar Novatours operatoru. Kad pirkām ceļazīmes pie Marinas Lagas, bija ierakstīts, ka esam 4 cilvēki (2 pieaugušie + 2 bērni), bet kad atbraucām uz viesnīcu, mums iedeva numuru 2+1 (2 pieaugušie + 1 bērns). Numuriņš bija tik maziņš, ka suņa būda, par vēl vienas gultas ielikšanu nevarēja būt ne runas, jo tad nebūtu iespējams pa istabu pārvietoties. Un visa viesnīca bija pārpildīta. Antaļjas lidostā mūs sagaidīja gīds Māris, ar kuru mēs apspriedām radušos situāciju. Uz ko viņš apsolīja sazināties ar Marinu un nākamajā dienā sniegt atbildi par problēmas risinājumu variantiem. Pirmo ziņu no Māra saņēmām tikai 4.dienā, kur viņš piedāvāja mūms četratā pārvākties uz citu viesnīcu. Bet mēs bijām kopā 8 cilvēku kompānija!!!
Ta ka esiet ļoti uzmanīgi, kad apspriežat šajā kantorī detaļas, jo viņiem tik vajag ka iestuķēt ceļazīmes, nemaz nedomājot par klientu vēlmēm!
Комментарии (5)
Ar turkiem var sarunāt visu, zinu, ka reiz Turcijā, tas nebija gan ar novatours, tika 3 lieli vīri pie istabas 2 pieaugušie un 1 bērns, protams, kas nebija pa gaumei protams, GIDS arī neko nevarēja izdarīt, dīdijās un locījās kā ūdenszāle, tad šie aizgāja pie administrācijas, konkrēti nosauca faktus un pajautāja, kā tad lai šie tagad tur savietojas, pēcpusdienā dabūja 3x labāku numuru ar lieku gultu par to pašu cenu! vienīgais ar noteikumu ka pirmās pusdienas paši nopērk vai kā nu tur (vai slikta vienošanās). Tur viņiem patīk ka iet runā nevis dīdās un nekā nevar izlemt...
Ceļoju regulāri tieši ar Novatours starpniecību un varu teikt tikai to labāko par šo firmu un Marinu, kas ir īpaši atsaucīga un zinoša darbiniece. Bijusī kliente laikam ir īpaši kašķigs un skops eksemplārs. Turcijā visu var sarunāt ar nieka 10 dolāru naudaszīmi un visi to zina. Protams īpaši skandaloziem un nepatīkamiem klientiem vienmēr iesmērē ko tādu, lai padomā par savu attieksmi pret citiem līdzcilvēkiem.
ja jau viesnīca tādu numuru 2+2 apstiprināja, tad viņiem arī jānodrošina šāda izvietošana - lūk, arī visa runa. Ne jau Novatours izdomā, kurā numurā kuru likt - viesnīcas dod izvietojuma iespējas, viesnīcas arī apstiprina katru konkrēto rezervāciju. Ja autore padomātu loģiski, tad risinātu jautājumu uz vietas, nevis te apsaukātos.
Tūroperatoram ir jānodrošina pilns serviss, jo par to tiek samaksāts. Ja ir kāda problēma, neatbilstība noslēgatajam līgumam, tad tā jārisina firmas pārstāvim, kas ir uz vietas, nevis tūristam. Pretējā gadījumā nav jēgas šādam firmas pārstāvim tur būt, kas bieži vien, tas raksturīgs arī Teztour, visu uzmanību velta tikai ekskursiju notirgošanai par uzskrūvētu cenu un baidot tūristus, ka no vietējām firmām nevar pirkt, jo apšmauks, kas, protams, nav taisnība, un to zina tie, kas nebrauc 1.x. Ja numurs neatbilst pasūtītajam, tad ir jāpiedāvā tāds pats citā viesnīcā vai labāks. Tas ir standarts, kas noteikt ne tikai līgumā, bet likumā. Tūristam nav jāpelna nauda firmas pārstāvja vietā, jo viņš jau par visu ir samaksājis, un sevi cienoša firma vienmēr veiksmīgi pratīs atrisināt jebkuru problēmu.
nu tūristam arī tika piedāvāts numurs citā viesnīcā, bet, redziet, "mēs bijām 8 cilvēku kompānija"... varbūt visa 8 cilvēku kompānija bija jāpārvieto uz citu viesnīcu, ja?