Novatours - Krāpšana
Problēmas ar Novatours rezervāciju. Mums šogad augustā bija kāzu ceļojums uz Turciju. Samaksājām par 1. Jūras līniju galvenajā viesnīcas korpusā. Tā vietā mūs iestūķēja 3. Jūras līnijā citā korpusā 300 m no jūras. Bija gan norādīts Annex Room kas arī ir hits korpuss bet naudu paņēma par 1. Līniju. Tie kas ceļo zin ka starpība starp 1. Un 3. Līniju ir ap 200 eur. Novatours pat neatvainojās kur nu vēl runa par kompensāciju.
Labdien!
Nosūtiet, lūdzu, uz e-pastu [email protected] Jūsu rezervācijas numuru un kontaktus, lai varam izskatīt situāciju. Paldies!
Nosūtīju rezervācijas numuru un sīkāku paskaidrojumu uz norādīto e paštu.
Labdien!
Paldies par sniegto papildu informāciju. Esam pārbaudījuši Jūsu rezervāciju un noskaidrojuši sūdzībā pieminētos apstākļus.
Rezervācija tika saņemta no tūrisma aģentūras un apstiprināta ar tādiem nosacījumiem, kādus ir norādījusi tūrisma aģentūra - respektīvi izmitināšana bija norādīta Annex room un tūres cena ir ar izmitināšanu Annex room numurā. Mūsu mājaslapā pie numura apraksta ir norādīts, ka šāds numurs atrodas Annex ēkā.
Mums ir ļoti žēl, ka pasūtot ceļojumu tūrisma aģentūrā, Jums netika paskaidrots, ka izvēlētais numurs nebūs jūras krastam tuvākajā ēkā. Vienmēr cenšamies atrast klientam piemērotāku risinājumu, ja, ierodoties viesnīcā, klients vēlas mainīt rezervēto numuru. Tomēr Jūsu vēlamajā ēkā nebija brīvu numuru, līdz ar to mūsu pārstāve piedāvāja pārcelties uz blakus esošo viesnīcu, kur bija numuri tuvāk jūrai, ar piemaksu. Esam izrunājuši ar mūsu pārstāvi šo gadījumu. Tomēr vēršam Jūsu uzmanību uz to, ka tūroperators nevar piedāvāt izmitināšanu citā viesnīcā par brīvu, jo izmitināšana tika nodrošināta atbilstoši rezervācijā norādītajam. Cik mums ir zināms, tūrisma aģentūra ir sazinājusies ar Jums un piedāvājusi kompensāciju.
Turoperatoram IR jānodrošina viesnīca atbilstoši samaksātajai summai un jus nevis nevarat bet tas bija jums jādara OBLIGĀTI nodrošinot klienram viesnīcu pirmajā jūras līnijā. Paldies par tukšo un bezjēdzīgo atrunāšanos un atbildības novelšanu uz tūrisma aģentūru.
Turoperatoram kategoriskā kārtā IR jānodrošina izmitināšana par BRĪVU tā kā klients tika tīši maldināts un iesēdināts viesnīcā trešajā jūras līnijā. Esmu absolūti neapmierināts ar Novatours un visdrīzāk ka nekad vairs nepirsķu ceļojumus no jums un ieteikšu sociālajos tīklos to nedarīt arī citiem maniem draugiem,radiem un paziņām. Nožēlojami ir uzticēties Novatous.
Cenu starpība starp pirmo un teešo līniju ir ievērojama. Nevajag man lūdzu "skalot smadzenes" ka jums bija žēl par nepateikto numuru galvenajā ēkā kur bija pārpildīta. Jūs apzināti ķerat muļķus un maldinat lai klients maksātu par trešās līnijas viesnīcu kā par piemās. Starp citu mēs uzzinājām no viesnīcas administrācijas ka cenas uz ceļojumiem augusta mēnesī maksimāli paaugstina tieši bezatbildīgie turoperatori tādā veidā negodīgi iedzīvojoties uz klientu rēķina nevis Turcijas viesnīcas kā mīl maldināt turoperatori. Esmu izmantojis gan Alida tours gan Coral travel pakalpojumus un visdrīzāk pie šiem turopratoriem arī palikšu apejot Novatours piedāvājumus ar līkumu un riebumu. Nožēlojami keāpnieki Novatours.
Labdien! Visa informācija par viesnīcu ir pieejama mūsu mājaslapā, tajā skaitā pieejama karte ar viesnīcas atrašanas vietu, un ar to ir iespējams iepazīties pirms ceļojuma pirkšanas. Viesnīca atrodas pie jūras, viesnīcai ir sava zaļā teritorija, kurā ir izvietoti visi viesnīcas korpusi. Viesnīcu aprakstos un dokumentos mēs nenorādām informāciju par jūras līnijām. Ja Jums ir izsniegts dokuments, kurā ir norādīta izmitināšanas ēkas juras līnija, lūdzam to mums atsūtīt.
Nav taisnība. Pērkot ceļojumu aģentūras norāda jūras līnijas,tas savukārt ir saskaņā ar jūsu piejamo viesnīcu klāstu un iespējām. Jā,iespejams jūsu lapā nav norādīta jūras līnija bet kā jau šādos gadījumos parasti notiek,tūroperators visu vainu noveļ uz starpniekiem jeb ceļojumu aģentūrām.
Комментарии (5)
1. nav obligāti braukt kāzu ceļojumos, kā arī precēties standarta variantā arī nav obligāti,
2. cik jums gadu, ka nevarat 300m noiet kājām?
3. ja jau apprecējies, tad kopā staigāšana 300m būs lieliska nodarbe divatā.
Es samaksāju par viesnīcu 1.līnijā lai nav jāstaigā un summa par 1.līniju ir lielāka nekā par 3.līniju. Ja Novatours iepriekš brīdinātu ka vairs nav vietu galvenajā ēkā mēs bez problēmām staigātu arī no 3.līnijas. Te nav runa par precēšanos vai staigāšanu bet par Novatours bezatbildīgo rīcību.
Rādās ka persona kā komentētājs bez vārds ir vientuļš impotents kuram nekad nebūs ģimenes un kurš nekad neceļos visu naudu notriecot azatrspēlēs un pērk odekolonus dzeršanai.
No kurienes tāda agresija pret komentētāju, kurš jūs neaizvainoja, atšķirībā no jums, Richie.
Situācija nav veiksmīgi atrisināta. Atvainojos. Uzspiedu uz nepareizo kvadrātu.