Novatours - Slikts serviss
2017. Gada novembrī novaturs sāka piedāvāt ceļojumus uz 2018. Gadu. Pieteicos 14 dienu atpūtas braucienam uz bari (itālija) no 2018. G. 19. Maija – tas bija sezonas pirmais reiss. Nebija nekādas reklāmas kādas pilsētas ekskursijās var tik apskatītas. 3 nedēļas pirms brauciena zvanīju uz aģentūru un jautāju, kad būs informācija. Pēc pāris dienā parādījās apraksts par vietām uz kurām būs ekskursijas ar krievu valodā runājošu gidu. Kad ielidojām bari izrādījās, ka nav gida no latvijas, bet mūsu un lietuvas lidmašīnas grupu sagaidīja lietuvas novatura gide. Nākošā dienā gide paziņoja, ka ekskursijas ir tikai angļu valodā. Zvanot uz rīgu novatura pārstāve atvainojās, ka neesot varējuši laicīgi sagatavot gidu. Uz jautājumu – kāpēc ekskursijas ir tikai angļu valodā – konkrētas atbildes nebija. Bijām spiesti griezties pie lietuvas novatura gides ar lūgumu organizēt kaut vai 1-2 braucienus ar krievvalodīgu gidi. Pēc nedēļas, kad pirmā rīgas grupa aizlidija nesagaidot nevienu ekskursiju, lietuvas gide (pa saviem „kanāliem”) mums organizēja 5 ekskursijas (par ko sirsnīgi viņai pateicamies) . Vēlāk tika noskaidrots, ka rīgas novaturam izrādās nebija ekonomiski gatavot gidu, jo uz bari bija ieplānoti tikai 6 reisi sezonā. Vai šāda attieksme pret klientiem ir piedienīga? Tad jau nav jāsaistās ar ceļojuma firmu, bet tikpat labi var pieteik viesnīcu un transferu caur bookig.
Ar cieņu ārija jakubenkova
Комментарии (1)
Честно да, в этом вы правы. Во многих случаях самим и правда дешевле выходит . Купил билеты , забронировал гостиницу и сами себе хозяева , ни от кого не нужно зависеть. Потому что турфирмы значительную часть стоимости поездки берут за организацию.