SIA Nextmom Ltd. - Krāpšana, slikts serviss
27. janvārī reģistrējos Nextmom.lv un pasūtīju 2 pārus grūtnieču zeķubikšu, vienu legingus, bikses un svārkus, tātad kopā 5 preces, par € 73,14. Rēķins pienāca nepilnas pusstundas laikā, to uzreiz arī apmaksāju un sāku gaidīt preču piegādi uz Omnivas pakomātu.
8. februārī saņēmu ziņu, ka pasūtījums izsūtīts.
Nogaidīju precīzi nedēļu, bet preču kā nebija, tā nebija.
15. februārī plkst. 11:15 rakstīju Nextmom.lv vēstuli uz e-pastu [slēpt]@nextmom.lv:
"Labdien! Preces joprojām neesmu saņēmusi, lai gan pagājusi jau nedēļa kopš pasūtījums Nr. 3332 ticis izsūtīts. Ja jūs patiešām izsūtījāt uz Omnivas Ventspils Mego pakomātu, kā pie pasūtījuma komentārā biju lūgusi, tad šī piegādes kavēšanās ir jo īpaši nesaprotama. Arī gadījumā, ja norāde komentāru lauciņā netika ievērota un preces ar Latvijas Pasta starpniecību tika nosūtītas uz manas dzīvesvietas adresi, šķiet dīvaini, ka līdz šim savā pastkastē neesmu saņēmusi kaut vai paziņojumu par pienākušu sūtījumu."
15. februārī plkst. 11:51 saņēmu neparakstītu atbildi:
"Labdien. Tūdaļ tikšu skaidrībā ar šo lietu."
"Tūdaļ" izvērsās visas dienas garumā.
15. februārī plkst. 22:57 saņēmu šādu ziņu:
"Labdien. Nupat visu noskaidroju, parīt precīte būs pie Jums. Tā tiks piegādāta ar kurjeru."
Nu ko – pacietīgi gaidīju, rēķinoties, ka parīt nozīmē piektdien, 17. februārī. Kurjers neieradās ne piektdien, ne sestdien, ne svētdien (kas parasti ir brīvdiena).
Pirmdien, 20. februārī, plkst. 9:13 aizrakstīju Nextmom.lv:
"Labrīt! Preces tā arī NEESMU saņēmusi. Solītais kurjers pie manis neieradās ne piektdien, ne sestdien. Lūdzu steidzami risināt šo nepatīkamo situāciju!"
Plkst. 9:21 iezvanījās telefons, ekrānā izgaismojās numurs +371 20213009 un vīrietis, vārdā Rolands, solīja, ka risinās šo jautājumu un pēc pusdienām pārzvanīs, lai informētu par progresu. Ne nu atzvanīja, nekā.
Tajā pašā vakarā, plkst. 19:13, nosūtīju viņam īsziņu ar tekstu: "Šorīt braši solījāt pēcpusdienā informēt par aizkavēto piegādi, bet nekā. Ļoti neapmierinošs serviss."
Plkst. 20:38 saņēmu atbildi: "Kāds bija Jūsu vārds?"
Tas mani tā nokaitināja, ka nolēmu nekavējoties aizrakstīt vēl vienu vēstuli uz uzņēmuma e-pasta adresi:
"Sveicināti! Tā kā pēc jūsu šī rīta telefona zvana, reaģējot uz manu pēdējo vēstuli, nekāda rezultatīva rīcība nav sekojusi, lai 27. janvārī pasūtītās un 8. februārī it kā izsūtītās preces beidzot nonāktu pie manis, atsakos no sava pasūtījuma un pieprasu RĪTDIENAS, 21.02.2017., laikā atskaitīt atpakaļ par precēm samaksāto naudu (€73,14) uz manu bankas kontu LV11HABAxxxxxxxxxxxxx, pretējā gadījumā negatīvas atsauksmes par jūsu uzņēmumu parādīsies sociālajos tīklos, jauno māmiņu un vecāku forumos un citur internetā, toskait piebiedrosies daudzajām sūdzībām mājaslapā Sūdzības.lv. Parūpēšos arīdzan par to, lai Patērētāju tiesību aizsardzības centrs jūsu uzņēmumu iekļautu internetveikalu "melnajā sarakstā" (brīnos, ka tas vēl nav noticis!), kā arī informēšu attīstības finanšu institūciju ALTUM par iespējamu Eiropas Savienības fondu līdzekļu negodprātīgu apguvi no jūsu puses ar mērķi krāpnieciski iedzīvoties uz grūtnieču un jauno māmiņu rēķina."
Plkst. 20:45 vēstuli nosūtīju, bet plkst. 20:51 atskanēja telefona zvans. Sacīju vīram, ka man vairs nav spēka runāt, lai atbild viņš. Saruna ilga 1 minūti un 28 sekundes, tās laikā Rolands solīja, ka pasūtītās preces parīt, 22. februārī, ar Omniva tiks piegādātas. Vīrs lūdza, lai atsūta sūtījuma kodu.
Plkst. 21:45 pienāca ziņa: "Labvakar. Sūtījums izsūtīts uz Mego Omniva pakomātu. Kods ce809554xxxxx. Jauku Jums novakari. Rolands.no nextmom.lv”
Likās, ka nejēdzīgajā lietā ir panākts progress, preces parīt būs. Es pat sajutos nedaudz nokaunējusies par savu draudīgo vēstuli. Bet murgs, izrādās, vēl tikai uzņēma apgriezienus!
22. februārī plkst. 10:46 zvanīja Rolands. Sajutu, ka kaut kas nelabs gaidāms, neatbildēju uz zvanu, lai nesatrauktos un nekaitētu mazulim. Plkst. 10:47 pienāca īsziņa: "Sveiki.šeit zvan8ja Rolands no nextmom.lv. Vēlējos Jūs informēt, ka šodien tika izsūtīta vēl viena paciņa arzekubiksēm."
Mans sašutums pēc izlasīšanas bija neizmērojams, jo automātiski radās jautājums, kas tad vispār no pasūtītā pie manis atceļos. Zvanīju vīram uz darbu pasūdzēties. Viņš Omnivas mājaslapā pārbaudīja vakar atsūtīto kodu un teica, ka vismaz kaut kāds sūtījums patiešām gaidāms, šajā ziņā melots nav.
Omniva vakarā plkst. 17:14 atsūtīja īsziņu par pienākušu sūtījumu. Pārsūtīju vīram durvju kodu un viņš pēc darba devās paciņu savākt. Pakomāta durvīm atveroties, vīra skatam pavērās sīka, plāna paciņa, kurā acīmredzami varēja atrasties viena prece, ne jau trīs (apzinoties, ka abas zeķubikses nebūs). Pēc vakariņām taisījām vaļā paciņu un visu šo procesu ar telefonu filmējām, lai būtu lietiskie pierādījumi. Paciņā, kuru ar milzīgām mokām uzdevās atvērt, saturu nesabojājot, jo tā no vienas vietas bija nolīmēta ar līmlentēm, atradās svārki, taču ne jau tie, kurus biju pasūtījusi. Svārki bija īstajā izmērā, taču atsūtītais modelis diez ko nepieļāva turpmāku vēdera augšanu, kas neizbēgami notiks; viena no vīlēm uzvelkot stiepās pāri vēdera viducim, līdz ar to pilnībā atkrita variants, ka atsūtīto preci tomēr paturu sev, neceldama pretenzijas.
Plkst. 20:00 nosūtīju Rolandam īsziņu: "Un jūs tagad katru no piecām precēm gatavojaties atsevišķi sūtīt? Jo es šovakar saņēmu tikai svārkus, kas turklāt nav īstais modelis! Gribu atpakaļ samaksāto naudu vai arī parūpēšos, lai jūsu uzņēmums taptu bēdīgi slavens pa visu valsti."
Plkst. 20:33 viņš atrakstīja: "Labvakar. Rīt nokārtošu šo jautājumu."
Man jau bija līdz kaklam apnicīgā komunikācija ar īsziņu starpniecību, tādēļ plkst. 20:44 aizrakstīju: "Turpmāko saziņu lūdzu veikt tikai rakstiski uz pasūtījumā norādīto e-pastu."
Plkst. 20:47 Rolands atbildēja: "Jā, vienojušies."
Plkst. 21:02 pienāca SMS: "Atsūtiet, lūdzu, uz e-pastu [slēpt]@nextmom.lv svārku kodu."
Uz norādīto e-pastu plkst. 22:45 nosūtīju tekstu: "Kļūdaini atsūtīto svārku kods ir 470-674, bet es pasūtīju modeli 492-674/571."
23. februārī plkst. 21:45 sava e-pastā saņēmu vēstuli:
"Sveiki. Vēlējos Jūs informēt, ka šodien tika pārskaitīta naudiņa par preces atgriešanu."
Pirmā doma: tie būs tikai kādi pāris eiro, ko izmantot, lai atsūtītu atpakaļ kļūdaini piegādātos svārkus, bet vīrs teica, ka droši vien Rolands neskaidri izsakoties un ar to esot domāta visa summa, ko iepriekš samaksāju par precēm. Tā kā pieļāvu , ka pārskaitījums ticis veikts īsi pirms vēstules rakstīšanas, nogaidīju līdz nākamās darba dienas beigām, bet, pārbaudot internetbankā konta stāvokli, secināju, ka nekāda nauda nav saņemta. Šajā brīdī mans pacietības mērs bija galīgi izsmelts, jo no izejamā apģērba nekas vairs nederēja, arī mājas drēbes tonedēļ strauji augošā punča dēļ bija kļuvušas pārāk ciešas, tādēļ nevienu brīdi nejutos komfortabli, neērtā apģērba dēļ stresoju un bērniņš manu emociju iespaidā pa vēderu ārdījās kā traks.
Jūtoties kā bezizejā, 24. februārī plkst. 17:32 Nextmom.lv Rolandam man gadījās veltīt šādus vārdus: "Cikos un uz kurieni tad pārskaitījāt? Uz manu kontu jau nu noteikti ne, jo vietējie starpbanku maksājumi izpildās vienas darbdienas laikā, bet es neko neesmu saņēmusi un ir skaidrs, ka arī nesaņemšu, jo bankas darba laiks šodien beidzies. Līdz ar to secinu, ka jūsu vakardienas vēstule ir kārtējie pretīgie meli no Nextmom.lv puses! Atgādinu, ka, ierosinot kriminālprocesu, saskaņā ar Latvijas likumdošanu fakts, ka esmu grūtniece, būtu vainu pastiprinošs apstāklis. Tas tā – viela pārdomām!"
Klusums, nekādas reakcijas.
25. februārī plkst. 18:39 saņēmu kārtējo īsziņu, lai gan biju lūgusi saziņu veikt e-pastā:
"Labdien. Šeit Rolands no nextmom.lv Atsūtat, lūdzu, savus bankas rekvizītus uz šo telefonu. Ir tā, ka pēc seb bankas internetbankas reorganizācijas, visi iepriekšējie dati ir izdzēsti. Par to Jūs varat pārliecināties zvanotuz viņu informatīvo tālruni. Grāmatvede veica maksājumu uz sev piezīmēs atzīmēto kontu (nevis uz bankā redzamajiem datiem) un man ir aizdomas, ka dati nav korekti."
Vienkārši izcili, vai ne?
Plkst. 18:50 arī atbildēju ar īsziņu:
"LV11HABAxxxxxxxxxxxxx
Summa 73,14 eur.
Pēc maksājuma veikšanas lūdzu nosūtīt maksājuma uzdevumu uz manu epastu."
26. februārī nervu nomierināšanas nolūkos uzspļāvu uz iespēju saķert kādu vīrusu, ar vīru aizbraucām uz Rīgu, un es beidzot tiku pie tik nepieciešamajām ērtajām grūtnieču drēbēm.
Nauda par Nextmom.lv nepiegādātajām precēm brīvdienās manā kontā neienāca.
28. februāra rītā pamodos ar domu: jāpublisko ar Nextmom.lv saistītās nejēdzības, lai nevienai grūtniecei nebūtu jāzaudē nauda un nervi, kā arī jācieš šāds nemitīgs terors.
Plkst. 9:35 no Rolanda pienāca īsziņa: "Labdien. Vēlējos Jūs informēt, ka atgriešanas izdevumi vakar tika pārskaitīti. Kad saņemat naudiņu, preci sūtat uz Omniba pakomātu Rīgā, tirdzniecības centrā Minska. Kas attiecās uz zeķubiksēm, kad saņemsiet sms paziņojumu, Jūs vienkārši to ignorējiet, neejiet paciņai pakaļ un Omniva mums to atgriezīs pati. Rolands no nextmom.lv"
Kārtējā infopērle no uzņēmuma puses…
Mierīgi strādāju, uz īsziņu uzreiz neatbildēju, jo pēc apģērba iepirkšanas Rīgā mani nervi, par laimi, vairs nav uzvilkti kā stīgas un bērniņam manā vēderā atkal ir viegla dzīve. Pēcpusdienā nauda (€ 3,00) ienāca manā kontā.
Plkst. 16:29 aizrakstīju Rolandam:
"Savus kļūdaini piegādātos svārkus dabūsiet atpakaļ pēc tam, kad saņemšu savus € 73,14. Neturiet mani ar muļķi un izbeidziet savas ļaunās spēlītes! Tās zeķubikses, ko it kā izsūtījāt jau 22. feb., jau varētu būt Ameriku sasniegušas…"
Uz šo brīdi, kad pagājis 1 mēnesis un 1 diena kopš pasūtījuma veikšanas un apmaksas, tas ir viss, nekāda turpmāka komunikācija nav notikusi. Izredzes dabūt atpakaļ par precēm samaksāto naudu šķiet niecīgas, tādēļ vēlos publiskot savu bēdīgo pieredzi. Izlemiet paši, vai Nextmom.lv ir labākais interneta veikals, no kura pasūtīt preces savas gaidību laikam vai mazulim!
Žēl, ka citu cilvēku rakstītās sūdzības par SIA Nextmom Ltd. izlasīju tikai 20. februārī, kad radās nopietnas aizdomas, ka uzņēmums nodarbojas ar krāpnieciskām darbībām. Droši vien daudziem no jums šķitīs interesanti uzzināt, ka SIA Nextmom Ltd. 2015. gadā ir saņēmis finansējumu 10 365,62 EUR apmērā no Eiropas Sociālā fonda projekta “Atbalsts pašnodarbinātības un uzņēmējdarbības uzsākšanai” (ALTUM Starta programma) ietvaros ar mērķi “Grūtnieču apģērbu interneta veikala izveide”.
Ja Nextmom.lv bezgalīgajai, nerezultatīvajai sarakstei un melīgo apgalvojumu sagatavošanai patērēto laiku veltītu klientu apkalpošanas līmeņa celšanai, man ar šādu problēmu, iespējams, nevajadzētu saskarties. Īpaši nepatīkami šķiet tas, ka uzņēmums par upuriem ir izvēlējies tik jutīgu mērķauditoriju kā grūtnieces un jaunās māmiņas, kurām lieks stress ir pēdējais, kas nepieciešams, un kurām katrs eiro maciņā ir no svara, jo izdevumi solās būt tik daudz.
Labdien, Liepiņa kungs,
Ļoti atvainojamies par sākotnēji nesavlaicīgo informāciju attiecībā uz Jūsu kundzes pirkumu, tomēr vēlētos uzsvērt, ka pēc pirmajiem pārpratumiem, turpmāk mūsu menedžeris operatīvi atbildēja uz katru preces pasūtītājas informācijas pieprasījumu. Kad šo otrdien mūsu pārstāvis vienojās ar Jūsu kundzi, ka 1 no 3 iegādātajām precēm papildus gaidīt nevēlaties, grāmatvedībā tika iesniegts naudas atmaksas pieprasījums un šodien tas tika izpildīts. Kas attiecās uz 2 nosūtītajām precēm, tad to izsūtīšanas faktu varat pārbaudīt pēc kundzei sms veidā nosūtītā koda.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Комментарии (19)
firma, kas raksta, ka atmaksās "naudiņu" -- spriediet paši
Neticiet nevienam veikala Jasmina vārdam,tādu krāpniekus redzu pirmo reizi.
Labdien, Ramona.
Mums ļoti jāatvainojas, ka esat saņēmusi neapmierinošu servisu, strādājam pie tā, lai nākotnē novērstu šādus starpgadījumus, tomēr kas attiecās uz naudas atmaksu, tad mums tik tiešām ir nepieciešams saņemt atpakaļ visas Jums nosūtītās preces. Iepriekš esam saskārušies ar gadījumiem, kad pēc pārskaitījuma saņemšanas, klients pazūd un mums nav nekādu juridisku instrumentu atgūt preci vai naudu. Jūsu zeķubikses līdz šim atradās Ventspils Omniva pakomātā. To viegli varat pārbaudīt sazinoties ar viņiem. Patreiz esam viņiem pieprasījuši, lai sūtījumu mums atgriež. Tikko kā tās saņemsim (solīja līdz šīs nedēļas trešdienai), atmaksāsim Jums naudu un cerēsim, ka svārciņus atsūtīsiet mums atpakaļ. Vēl vēlējos bilst, ka 2015.gadā neesam saņēmuši nekādu finansējumu no ALTUM.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Ar atvainošanos nepavisam nebūs gana, jo es joprojām gaidu atpakaļ savu naudu!
Nudien nesaprotu, kādēļ Nextmom.lv bija jātaisa tāds cirks un 2. martā jāizsūta zeķubikses, no kurām es jau 21. februārī biju ar vēstules starpniecību atteikusies un vēlākajā sarakstē vairākkārt uzsvērusi, ka preces mani vairs neinteresē, jo vēlos atpakaļ savu naudu. Pats riebīgākais visā ir tas, ka šīs zeķubikses - domājams, lai speciāli paņirgātos – tika piegādātas uz Omniva pakomātu, kas atrodas Supernetto veikalā Pārventā. Tas ir vistālākais pakomāts no manām mājām (5,3 km), ar kājām nekādi grūtniecības otrā trimestra beigās bez grūtībām neaiziesi, nepieciešams transports, lai tur nokļūtu. Salīdzinājumam - pie Mego novietotais Omniva pakomāts, kuru biju norādījusi par preču saņemšanas vietu, atrodas normālā 1,3 km pastaigas attālumā. Protams, sūtījumam ij nedomāju doties pakaļ, sagaidīju, kamēr 10. martā, līdz kuram oficiāli sūtījums tika glabāts, tas aizceļoja atpakaļ pie nosūtītāja.
10. martā plkst. 9:36 saņēmu īsziņu: "Labdien, Ramona. Vēlējos Jūs informēt, ka šodien grāmatvedībā tika iesniegts atmaksas orderis par pirkuma pamatsummu. Rolands no nextmom.lv".
Jautājums: kāds iegansts šoreiz tiks izgudrots, kādēļ nauda joprojām nav ienākusi manā kontā?
Kolīdz savus 73,14 EUR saņemšu, varat nešaubīties, ka no prieka, ka beidzot tieku no jūsu nožēlojamā krāpniekkantora vaļā, nekavējoties nosūtīšu atpakaļ kļūdaini piegādātos svārkus! Ne jau es visā šajā situācijā darbojos krāpnieces lomā.
Tieši identisks scenārijs. Cīnāmies tagad ar viņiem, lai atgūtu naudu un saņemtu vismaz vienu no pasūtītajām precēm, kura it kā ir izsūtīta. Naudas atgriešana par precēm, kuru viņiem nav, tiek visu laiku pārcelta no dienas uz dienu. Iespaids rodas, ka grāmatvede ir mirusi!
Es neuzticētos tādai firmai.
Google rāda, ka firmas darboņi mēģina biznesu pārdot - no 40 tūkstošiem cena jau nolaista līdz 5,5 tūkstošiem. Reklamēts tiek "veiksmīgi strādājošs interneta veikals", "tirgū labi zināms un atpazīstams interneta veikals", ko var iegādāties. Te nu gan jāpiekrīt, ka veikals ir labi zināms - it īpaši iekš sūdzības.lv un "veiksmīgi arī veikals strādā" - acīmredzot iekasē naudu, bet preci neizsūta - veiksme īpašniekam kabatā garantēta!
Uzticību arī nevieš firmas adrese - firmas adresē (dzīvoklī) vēl reģistrētās citas firmas, kas nepārprotami saistītas savā starpā. Un arī par tām Google uzrāda sūdzības, melnos sarakstus.
Vairākās sūdzībās lasītais firmas darboņu stils ir īpaši dīvains un ar biznesu diez vai viņiem jebkad vajadzētu nodarboties.
[slēpt]@nextmom.lv AND [slēpt]@nextmom.lv
CHEATER AND FRAUD COMPANY
NOT PAID OUR 250 euro tRANSLATION FEE YET
ITS MORE THAN A YEAR , FRAUD COMPANY
THANK YOU
ABHISHEK
Linguainfo services pvt. ltd.
P.S. Par ALTUM runājot, te būs uzskatāmi pierādījumi, ka finansējums SIA Nextmom patiešām tika piešķirts (https://www.altum.lv/files/info_28_02_2015_majas_lapai_2707.pdf). Ne velti uzņēmuma mājaslapā izlikts attiecīgs baneris, kas ir obligātā prasība finansējuma saņēmējiem, un mani stipri māc šaubas, ka bez vajadzības kāds tamlīdzīgu baneri ilgstoši turēs sava e-veikala sākumlapā. Ja jāuzticas, tad es uzticos valsts institūcijas ALTUM publicētajām ziņām, nevis krāpnieciska uzņēmuma darbinieka apgalvojumiem.
Labdien, Ramona.
Jāsaka, ka negatīvo komentāru un dažādo puspatiesību rakstīšanas ziņā Jūs sākat pārspēt mūsu valsts politiķus. Mēs atļausimies iedziļināties tikai jautājumā, kas attiecās uz Jūsu pirkumu. Kā Jūs jau zināt, jebkuram klientam ir tiesības atteikties no interneta veikalā veiktiem pirkumiem un pieprasīt atmaksāt iztērētos līdzekļus. Arī Jūs izmantojāt šādu iespēju, jo mēs nespējām savlaicīgi veikt pirkuma piegādi. Tomēr pirms naudas atmaksas pārdevējam ir jāsaņem no pircēja atpakaļ visi tam nosūtītie produkti. Par svārkiem jau iepriekš vienojāmies, ka atgriezīsiet tos mums pēc pilnas pirkuma summas atmaksas, taču vēl bija palikušas arī zeķubikses. Jums noteikti telefonā ir saglabājies Omniva sūtītais sms paziņojums par preces piegādi pakomātā. Izmantojot tur esošo kodu varat viegli pārbaudīt, ka prece mums tika atgriezta 13.martā t.i. šo pirmdien, bet šodien (2 dienas pēc preces saņemšanas) Jums tika atmaksāta arī naudiņa.
Lai Jums, Ramona, izdevusies diena.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Ha, ha! Nudien jāsmejas, kā cenšaties balti nomazgāties, bet šādā veidā - jebkuram domājošam un objektīvi vērtējošam cilvēkam uzreiz kļūst skaidrs - topat aizvien melnāki! Neesmu rakstījusi nevienu puspatiesību. Manos komentāros ir precīzi vēstuļu un SMS teksti ar visiem pulksteņlaikiem un pat visām pareizrakstības kļūdām. Turklāt, ja izrādītos nepieciešams, varētu iesniegt lietiskos pierādījumus itin visam, neko ārā dzēsusi neesmu. Un kādēļ gan es nedrīkstētu negatīvi izteikties par atbaidošo servisu, kādēļ man būtu par Nextmom.lv jāraksta pozitīvi komentāri, ja šī uzņēmuma darbinieku rīcībā nav nekā slavējama? Un par kādu naudas atmaksu (PILNĀ APMĒRĀ) Jūs runājat? Šodien, 15. martā, plkst. 10:22 taču saņēmu no Jums īsziņu ar tekstu: "Labdien. Vēlējos Jūs informēt, ka šodien tika veikts pirmais maksājums. Rīt tiks atmaksāta otra summa. Rolands no nextmom.lv". Kāda otra summa? Kādēļ notiek kaut kāda nesaprotama atmaksājamās summas dalīšana pa daļām? Kur šādā rīcībā ir āķis?
Labdien.
Pieļauju, ka Jums tika nosūtīta kļūdaina īsziņa, jo nauda tika pārskaitīta visa. Tā kā maksājums tika veikts šodien no rīta, tad pēcpusdienā tā būs pie Jums kontā.
Īsziņa patiešām izrādījās kļūdaina, kas gan neko labu par klientu apkalpošanas līmeni neliecina, bet nu šoreiz iztikšu bez liekas piekasīšanās, jo mans uzturēšanās laiks portālā Sudzibas.lv beidzas un no sirds ceru, ka šeit nekad vairs nevajadzēs atgriezties ne Nextmom.lv, ne kāda cita uzņēmuma sakarā. Par precēm samaksātās naudas summas atmaksu pilnā apmērā šodien plkst. 16:08 saņēmu un ap plkst. 19:00 nosūtīju Jums atpakaļ kļūdaini piegādātos svārkus uz Rolanda 28. februāra īsziņā norādīto Omnivas pakomātu. Pakas nosūtīšanas kods ir CE810050618EE.
Diemžēl man ir tieši tāda pati negatīva pieredze ar šo nextmom.lv internetveikalu. Preci nepiegādāja un samaksāto naudu atpakaļ nepārskaita.
Žēl dzirdēt, ka vēl kādam līdzīga negatīva pieredze. :( Vienīgais, ko varu Jums, Ome1, ieteikt: nepadodieties un turpiniet cīnīties ar šo uzņēmumu! Ja man nebūtu pēc ilgiem pūliņiem izdevies atgūt savu naudu, mana nākamā darbība būtu iesnieguma rakstīšana PTAC Patērētāju strīdu risināšanas komisijai. Ja esat samaksājusi Nextmom.lv par precēm vairāk nekā 20 eiro un ja kopš sūdzības iesniegšanas pārdevējam nav pagājis vairāk nekā gads, Jums ir reālas iespējas panākt, ka Jūsu sūdzība tiek izskatīta, pieņemts Jums labvēlīgs lēmums un panākta naudas atmaksa. Gadījumos, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nepilda Patērētāju Strīdu risināšanas komisijas uzliktos lēmumus, viņš tiek iekļauts PTAC Melnajā sarakstā. Starp citu, PTAC ir arī savs Aizdomīgo interneta vietņu saraksts, kurā Nextmom.lv, nudien, būtu pelnījis nonākt. Veiksmi Jums!
Labdien, Ome1 (Gunita).
Man ļoti jāatvainojas, ka bija kavēta naudas atmaksa par atcelto pirkumu, tomēr mēs būtu bijuši pateicīgi, ja Jūs šeit būtu ierakstījusi, ka šodien pa dienu, divu stundu laikā pēc tam, kad ar mums sazinājāties, naudas atmaksa tika veikta, kā arī tika piedāvāti bonusi no kuriem Jūs atteicāties.
Jauku Jums novakari.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Rolands un pārējais nextmom.lv kolektīvs laikam domā, ka pircējam ir jābūt lūdzēja lomā. Šim internetveikalam nav ne mazākās saprašanas, kas ir laba prakse. Ne jau pircējam ir jākavē savs laiks un jāsazinās ar veikala pārstāvjiem, ja pasūtījums nav izpildīts. Pasūtīju un apmaksāju preci 13.02.2017., 19.02. saņēmu paziņojumu, ka prece izsūtīta. 03.03.2017. preci vēl joprojām nebiju saņēmusi un sazinājos ar veikalu, ka vēlos saņemt savu naudu atpakaļ, tad saņēmu atbildi, ka grāmatvede tūliņ pārskaitīs naudu. Tā pacietīgi gaidīju naudas pārskaitīšanu līdz šodienai 22.03.2017. un tikai šodien, kad visas dienas garumā tika komunicēts ar veikala pārstāvjiem (gan ar e-pasta starpniecību, gan īsziņām), nauda plkst.15:43 tika ieskaitīta kontā. Un tas viss notika tikai pēc tam, kad solīju rīkoties daudz radikālāk, līdz pat tiesu darbiem. Tāda lūk mana pieredze naudas atgūšanā no šī internetveikala. Kā jau iepriekš tika minēts un ieteikts (RaJa2802), biju gatava sniegt sūdzību gan PTAC, gan ESF (atbalsta fonds), gan tiesā. Novēlu arī pārējiem apkrāptajiem pircējiem veiksmi savas naudas atgūšanā.
Gunita, kā jau daudzkārt šeit komentāros ir minēts, mēs vienmēr izpildām savas saistības attiecībā pret klientu, t.i., vai piegādājam preci, vai atmaksājam naudu. Diemžēl jāatzīst, ka ir atsevišķi gadījumi, kad preču piegāde vai naudas atmaksa par atceltu vai laikā nepiegādātu pirkumu ir kavējusies, un tas, galvenokārt, ir saistīts ar komunikācijas jautājumu, kuru nepārtraukti cenšamies uzlabot. Es ļoti atvainojos, ka vēl aizvien šajā jomā gadās pārpratumi, taču tas nekādā gadījumā nav saistīts ar vēlmi kādā veidā apkrāpt vai apzagt klientu, par ko varat pārliecināties sazinoties ar PTAC. Mūsu interneta veikals darbojas kopš 2010.gada un šo gadu laikā PTAC ir bijušas 2 vai 3 sūdzības un arī tās visas ir atrisinātas veiksmīgi, par labu klientam.
Kas attiecināms uz ESF (atbalsta fonds) un saņemto ALTUM finansējumu 2015.gadā ... nepārpublicējiet nepatiesas ziņas. Šajos komentāros ir atrodams links uz PDF failu, kurā redzami ALTUM piešķirtā finansējuma saņēmēji. Būsim pateicīgi, ja atsūtīsiet mums uz e-pastu [email protected] šī dokumenta kopiju, kurā esat atzīmējusi mūs kā finanšu saņēmējus, jo paši neatceramies, ka būtu tādu saņēmuši.
Katrā ziņā, apņemamies vēl rūpīgāk strādāt pie komunikācijas jautājumiem, lai nākotnē pilnībā izslēgtu šādu starpgadījumu rašanos.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Man, kā pircējai, kura nav saņēmusi preci un mēnesi ir gaidījusi, kad jūs atmaksāsiet naudu par neizpildītu pakalpojumu, nebūt nav nevienam nekas jāpierāda un jātaisnojas. Es tikai vēlējos saņemt atpakaļ savu naudu. Atļaušos piezīmēt, ka jūsu pašu mājaslapā bija izvietots info, ka sadarbojāties ar ESF fondu. Domāju, ka šo PTAC iesniegto sūdzību skaits būtu daudz lielāks, bet mūsu valsts iestāžu birokrātijas dēļ, tas nav noticis, par ko liecina šeit pieejamo ierakstu skaits. Un cik vēl ir tādu pircēju, kuri joprojām tiek "baroti" ar solījumiem par preces piegādi un/vai naudas atmaksu? Un nevajag pieklājīgi- afgresīvā formā šeit komunicēt ar ierakstu autoriem. Manuprāt, ja esat godīgs komersants, tad šādi ieraksti par jūsu darba stilu, šeit vispār nebūtu atrodami.
Un šeit arī atbilde uz jūsu vakardienas apgalvojumu par nepatiesajām ziņām, citēju: "Kas attiecināms uz ESF (atbalsta fonds) un saņemto ALTUM finansējumu 2015.gadā ... nepārpublicējiet nepatiesas ziņas. Šajos komentāros ir atrodams links uz PDF failu, kurā redzami ALTUM piešķirtā finansējuma saņēmēji. Būsim pateicīgi, ja atsūtīsiet mums uz e-pastu [slēpt]@nextmom.lv šī dokumenta kopiju, kurā esat atzīmējusi mūs kā finanšu saņēmējus, jo paši neatceramies, ka būtu tādu saņēmuši".
Vai tiešām šīs ziņas ir nepatiesas, vai jums tomēr ir ļoti īsa atmiņa? Adreses un reģistrācijas numura maiņa jau neko nemaina.
Un šeit arī interesentiem iespēja apskatīt: https://www.altum.lv/lv/pakalpojumi/biznesa-uzsacejiem/starta-programma/atbalsta-sanemeji/
Pievienotajā PDF failā ieraksts ar kārtas numuru 448!