РешеноNextmom - Krāpšana
30.03. Tika veikts pasūtījums šajā interneta veikalā.
Vēl līdz šim brīdim neesmu dabūjusi ne drēbes, ne arī naudu atpakaļ.
05. Aprīlī e-pastā saņēmu ziņu par to, ka prece tiks izsūtīta 11.04.
Līdz 21.04. Prece vēl netika izsūtīta, jo mans pasūtījums it kā nebija pilnībā nokomplektēts (uz vietas nebija vienas preces) .
Es uzrakstīju e-pastu ar jautājumu, kad beidzot saņemšu savu preci, uz ko man atbildīja, ka 23.04. To beidzot izsūtīs. Pagāja vēl laiks bez jebkādām darbībām no veikala puses.
27.04. Uzrakstīju e-pastu, ka ilgāk vairs negaidīšu, un prasīju atgriezt atpakaļ naudu. Uzreiz saņēmu atbildi ar atvainošanos un ziņu, ka tiks sagatavots naudas atmaksas orderis. Es sapratu, ka tuvākajās dienās beidzot saņemšu savu naudu.
Līdz 02.05. Nesaņemot naudu uz bankas kontu, uzrakstīju e-pastā atkārtoti jautājumu par naudas atmaksu.
Tikai 07.05. Saņēmu ziņu, ka tajā pašā dienā man veiks atmaksu.
11.05. Es uzrakstīju vēstuli, precizējot savu pasūtījuma nr. , bankas kontu, kur atgriezt naudu, un biju jau uzstājīgāka.
Līdz šim brīdim naudas tā arī nav. Sarakstos gandrīz katru dienu. Sazvanīt pa mājaslapā norādīto tālruni 26078597 nevar.
Kopumā pagāja jau 1,5 mēnesis kopš pasūtījuma veikšanas.
Pirmo reizi saskāros ar šādu rīcību. Žēl, ka nebiju izlasījusi atsauksmes par šo uzņēmumu pirms pasūtījuma veikšanas.
Noteikti griezīšos policijas iestādē, jo savadāk neredzu iespēju dabūt savu naudu atpakaļ.
Pirmo savas naudas daļu beidzot saņēmu atpakaļ kontā 25.05. un otro lielāko daļu 11.06.
Iznāk, ka kopējais manas naudas atgriešanas laiks kopš pasūtījuma veikšanas (30.03.) bija gandrīz 2,5 mēneši.
Par to laiku esmu uzrakstījusi desmitiem e-pastu, sms, un kad beigās vairs nevarēju izturēt to, ka man ļoti laipni melo un "baro" ar rītdienas solījumiem, es palūdzu savu vīru iesaistīties.
Tā priekš manis bija ļoti laba mācība.
Turpmāk pirms pasūtījuma veikšanas internetā noteikti apmeklēšu sudzibas.lv.
Комментарии (5)
Saskāros arī ar tādu pašu situāciju nextmom.lv. Bezatbildība un entie solījumi-tas ir viss no viņu puses un diemžēl nav vēl uzlikts viņiem aizliegums.
Galu galā no entās sarakstes un draudiem par griešanos vajadzīgās iestādēs, kur viņus ņems pa pilnu klapi-dabūju par nesaņemto preci naudu atpakaļ.
Vispār nextmom.lv ir jāievieto FB visās grupās un lai cilvēki zin un neuzķerās uz šādiem interneta veikaliem.
Vēl joprojām neesmu saņēmusi naudu atpakaļ. Jau pagāja vairāk kā 2 mēneši kopš pasūtījuma veikšanas. Mani "baro" tikai ar solījumiem. Melo, rakstot sms par to, ka nauda ir pārskaitīta, kaut arī tas netika izdarīts.
Vērsies augstàkstāvošās iestādēs un lai ar tiem morāliem kropļiem tiek galā!
Es arī saņemu SMS, ka apmaksa veikta, naudas konta tā arī nav līdz šodienai !
Man tieši tas pats. Pasūtīju grūtnieču jostu 25.06.2018. It kā esot izsūtīta, bet kā nebija tā nebija..rakstīju, vaicāju - kur prece? Atbildēja, ka kurjers iepriekšējā vakarā ielicis pakomātā, saņemšot pēc dienas. Nu kā nav tā nav. Rakstu vēlreiz - ļoti atvainojās, teica, ka kurjers personīgi nākamā dienā piegādās. Kā tad tas ir iespējams,ja esot jau pakomātā ielikts? Atbildi protams nesaņēmu. Uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu. Solīja atgriezt vēlākais 06.07.2018. Naudas kā nav tā nav, un nu jau uz maniem e-pastiem arī vairs netiek atbildēts. Nemaz nerunājot par neeksistējošo tel.nr.
Zvanīju patērētājiem - esot jānogaida, kad paies 14 dienas kopš iesnieguma un tad varot rakstīt iesniegumu viņiem. Tikai jautājums - vai tas palīdzēs atgriezt naudu? 26 euro tomēr ir nauda!