РешеноSIA Nextmom Ltd. - Iespējam krāpšana, ĻOTI slikts serviss
Nekad mūžā neiepērkaties šajā internetveikalā, ja Jums ir svarīgs sava maciņa saturs un arī bērna labklājība! Tikai izrādot pašu iniciatīvu ar viņiem sazināties, varat uzzināt, ka nedēļu gaidot preci, tā nemaz nav izsūtīta vai arī nemaz nav šīs preces. Naudu atgūt nereāli. Tika šajā uzņēmumā ieguldīta diezgan liela naudas summa, kuru laikam nekad neatgūšu. Sīkāk situāciju neizklāstīšu, jo tieši līdzīgi ir kā RaJa2802 sūdzības aprakstā.
Ar šo krāpnieku kantori noteikti tuvākajā laikā pastrādās un PTAC un Valsts policija.
Pēc sūdzības pievienošanas (10.03.), nākamajā dienā tika atgriezta nauda par neizsūtīto preci, un piegādātas preces tuvākajā darbadienā (13.03.), kuru bija iespējams atsūtīt!
Комментарии (4)
Labdien.
Ārkārtīgi atvainojos par nekvalitatīvi saņemto servisu. Vai Jūs varētu, lūdzu, atsūtīt savu pirkuma numuru, lai varam noskaidrot kur radusies problēma ?
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Labdien, Liepiņa kungs,
Ļoti atvainojamies par sākotnēji nesavlaicīgo informāciju attiecībā uz Jūsu kundzes pirkumu, tomēr vēlētos uzsvērt, ka pēc pirmajiem pārpratumiem, turpmāk mūsu menedžeris operatīvi atbildēja uz katru preces pasūtītājas informācijas pieprasījumu. Kad šo otrdien mūsu pārstāvis vienojās ar Jūsu kundzi, ka 1 no 3 iegādātajām precēm papildus gaidīt nevēlaties, grāmatvedībā tika iesniegts naudas atmaksas pieprasījums un šodien tas tika izpildīts. Kas attiecās uz 2 nosūtītajām precēm, tad to izsūtīšanas faktu varat pārbaudīt pēc kundzei sms veidā nosūtītā koda.
Ar cieņu,
Nextmom.lv
Sveiciens arī Jums, Nextmom.lv pārstāvi!
Kā Jūs domājat- ja prece būtu pasūtīta, lai tā tiktu dāvināta, vai pasūtījums būtu laicīgi izpildīts. Ir pagājušas 2 nedēļas no pasūtījuma izdarīšanas dienas! Bet no precēm nav ne miņas. Ar šādu klientu apkalpošanas praksi pirmo reizi saskaros.
Visu cieņu! Pēc sūdzības gan prece tika piegādāta, gan arī atgriezta nauda par neizsūtītajām precēm!