Narvesen - Uzvedība
Esmu sašutusi par pārdevējas uzvedību. Šorīt 7.00 Tatjana visu pieturā esošo cilvēku klātbūtnē, izteikusies pa kioska lodziņu,apvainoja mani, dzeršanā.Pirmkārt es nelietoju alkoholu, otrkārt vai tā ir reakcija uz manu sūdzību sestdien?Jauks sakums darba dienai vai ne?
Ответ от
Narvesen Latvija
Ответ от представителя
30.09.2019
Labdien!
Lūgums atrakstīt sīkāku informāciju [email protected], minot, kurā tirdzniecības vietā atradāties. Paldies!
Комментарии (5)
Cik jau reizes šis ir teikts - risiniet savas personīgās problēmas paši. Ieteiktu sūdzību lapai pieteikumus par sūdzībām apstiprināt tikai ar id vai bankas pierakstu.
Pārdevējam nav tiesību aizskart nevienu. Un tā nav personīga problēma, tas ir likums.
Ja apgriežam šo te visu otrādi, tad pietiekami ir tādi pircēji, kuri paši izprovocē ne tikai pārdevējus, bet pat citus pircējus uz konfliktu. Te jau ir jautājums faktā cik cilvēks ir adekvāts un otra cilvēka cienošs. Pārdevējs ir un paliek tas cilvēks, tāpat kā jebkuras profesijas pārstāvis, un līdzko kāds sāk parāk necienīgi uzvesties pret cilvēku kā tādu, tad neuzskatu neko nepareizu, ka tādam pat var redeli izdauzīt. Ja ir argumenti un pamatojums par to ,ka cilvēks ir aizskaroši uzvedies, tad pilnīgi un galīgi atbalstu šādas rīcības. Varbūt vienreiz kādu tā nosēdinās pie vietas.
Saradušies te visādi ... ja reiz es no tevis pērku kaut špicku kasti, tad apkalpo mani kā dārgā automašīnu salona :D . Lai arī cik profesionāls ir amata pārstāvis, bet jebkura rīcība no cita, kura pārkāpj cilvēka cieņa ir sodāma.. vai pa redeli vai ar pantu ;).
Tā kā zaķīši ''klientiņi'', uzmanīgāki esat, jūs tiešām nezinat , kas tur kuram pārdevējam var atrasties par galiem mūsu tik ļoti ''perfektajā'' tiesu sistēmā.
Nabadzinš pilnigi izmisis ka te sudzas laikam pardeveja nedod ka mieru neliek.
Narvesen