Narvesen - Slikts serviss, pārdevējas attieksme
Runāju par konkrēto Narvesen Ziepniekkalnā pie 19. Trolejbusa galapunkta. Tur pārdevēja ir pavisam neatbildīga. Jo vairākus rītus, kad steidzos uz darbu vēlos nopirkt e-talonu, bet pieejot pie narvesen durvīm-tās ir ciet, jo pārdevējas kundzei aiz stūra jāpīpē. Tas, liekas teikt, rada problēmas, jo lai nekavētu darbu man ir jākāpj trolejbusā un jāpērk biļete pa 2 eur, nevis pa 1.15 eur. Tas tā vairākas reizes. Un tikai nevajag teikt - pārdevējas arī ir tikai cilvēki ar savam lietām, problēmām... It. Pīpēšana - nav ne pēkšņa slimība, ne ģimenes problēmas... Uzskatu, ka tām pārdevējām vajadzētu nedaudz pastāstīt kādai jābūt attieksmei klientu apkalpošanā!
Labdien!
Pārrunāsim šo ar konkrēto tirdzniecības vietu, bet katram no darbiniekiem pienākas pārtraukumi – tas, kā tie tiek izmantoti, ir pašu darbinieku ziņā.
Iespējams, vērts apsvērt ideju iegādāties lielāku braucienu skaitu viena pirkuma ietvaros.
Комментарии (17)
Vai nebūtu ērtāk uzreiz nopirkt etalonus vairākiem braucieniem, nezaudējot laiku katru rītu.
Ej prom! Mēs šajā portālā nevēlamies nekādu loģiku un veselo saprātu!
Bet ir pieturas kurās nav kioska .kā rīkojās šie pasažieri?
Izklausas , ka visas Narvesenu pardevejas sarosijusas komentaros :D
Asprātīgi. Pat ljoti.
"steidzos uz darbu" - jau nozīmē, ka visiem jāpakārtojas jūsu vēlmēm, jo jums nav vēlme mazliet ātrāk visu darīt.
Sakārtojiet ikdienas darbus. Nekur nekas nepazudīs. Vienu lietu neizdarīsiet šodien, izdariet vakarā vai citu dienu. Ir tik daudz risinājumi.
Man patīk Narvesen atbilde :D
Nežīdo kapeikas.
Ja esi Rīdziniece, iegādājies personalizēto Etalonu un mēneša biļeti. Tad varēsi biļeti nopirkt interneta, nebus nekur jāiet. Es jau gadu pērku mēneša biļeti onlainā, vispār nav jābēdējas par iešanu uz veikalu.
Šī mūsu tautas nenovīdība. Būtu laiks iet uz priekšu, un saprast, ka tā pārdevēja tev neko nav parādā. Ne laiku uz darbu un neko citu.
Bet vai katram nav jadara savs darbs?
Dace, beidz te trakot, Tev jau Narvesen pārstāvis atbildēja par pārtraukumiem. Un tiešām, kur problēma nopirkt vairāk braucienu?
Neviens te netrako. Viss kartibā. Paldies uznēmumam par atbildi! Tikai nedaudz jocigi ir sabiedriba uztvere.Bet tas , lai paliek katra paša zinā kā vins saprata un uztvēra manu komentāru par konkrēto gadījumu.
Turklat kiosks ir,lai tur varetu iegadaties nepueciesamo, un tur nav nekadas nozimes cik biezi Es perku e-talonu. Manaa vietaa vareja but jebkurs cits, kur varbut tikai vienu braucienu grib nopirkt
Un lūdzu konkrētu atbildi- pārdevējai 13 stundas neēst, nedzert, nedirst, nemīzt, nepīpēt utt lai gaidītu 1 brauciena pircējus?
Vai ēst stāvot pie kases, nevis kā normāliem cilvēkiem pie galda?
Kādu tieši konkretu atbildi? 7 no rīta ir pusdienlaiks? Par ko te cepaties? Tur nav ko nemties, katram jadara savs darbs un nav ko te analizet, cik e talona braucienu es pirku, kad pirku un kapec. Es jebkura laikā darba laika ietvaros varu iet veikala sanemt preci. Punkts.
Skaidrs, domu vispar nesapratat!
Чем Вас не устроил точно такой же кисок через дорогу? Это максимум пройти 5 метров.