Narvesen - Slikts serviss
Sveiki, vēlētos vērst uzmanību klientu apkalpošanas speciālistiem, to darba devējiem, attiecībās starp klientiem. Šodien 28.03.19 apmēram plkt. 8.10 izvēlējos izmēğināt uzņēmuma inovāciju "pins", protams iepriekš aplikāciju nebiju izmantojis, taču klientu apkalpotājs necienīgi izturoties radija noskaņu it kā tas būtu pašsaprotami lietojams, turpmāka komunikācija starp klientu apkalpotāju nebija iespējama, kā arī izdarot pirkumu, saņēmu sarkastiski tendētu novēlējumu. Lūdzu savas personīgās promblēmas un neapmierinātību pret dzīvi, atstāt ārpus darba kultūras, vai izvēlēties piemērotāku darba vidi.
Комментарии (2)
Īsti nav saprotams, vai rakstītājs ir izmantojis Google tulku, jeb mēģina rakstīt kādā pašam vien saprotamā Pietuka Krustiņa manierē.
Priekš cilvēkiem kuri nesaprata ideju - Tas ka jūs kā klientu apaklpotājs ikdienā katru dienu lietojat šo atlaižu aplikāciju un ziniet skaidri kā viņu izmantot, nodod jums tiesības kļūt eregantiem, pret apkārtējiem cilvēkiem un izrādīt to ka jūs esat "gudrāks" nekā cilvēks kurš aplikāciju nav izmantojis.