Narvesen - Slikts serviss
Iepirkos Narvesena kurš atrodas tieši pie centrāltirgus pieturas, pārdevēja bija ļoti pretīga un nepieklājīga, runāja ar mani paaugstinātā tonī un beigās pat iesāka bļaut uz to, ka es nezināju, ka ir jāsaka priekšā ka man ir studentu e-talons.
Комментарии (6)
Mūsdienu mīkstmiesīgā jaunatne! Visu viņiem priekšā jāsaka, visam jābūt uzrakstītam, jo savādāk viņi nesaprot!
Interesanti, kā pārdevējs var zināt, ka esat students? Jums uz pieres taču nav rakstīts!
KAD SĀKSIET ATDZĪT SAVU DEBĪLISMU PIRMS VAINOT APKĀRTĒJOS?
Atvainojiet, bet parējos Narvesenos man teica, ka man nav jāsaka priekšā ka man ir studentu e-talons, jo viņi to paši redz tāja aparatā, kur papildina braucienus.
Es tā paskatījos un ieraudzīju, ka Jūs visus šeit saucat par debīliem anonīmi.
Es pati strādāju apkalpošanas sfērā un klientu neziņa nedod man vai kādam citam tiesības kliegt uz cilveku.
"pārdevēja bija ļoti pretīga" - un to saka "studente" Jarmuhamedova! Paskatījusies spogulī būtu!
Bet vai iepērkoties , kāds dod tiesības bļaut uz pārdevēju? Vot tādas s***S nepasaka , ka vajag studentu biļeti, pārdevēja uzlādē par pilnu cenu un tā su4ka samaksā un pēc tam sāk bļaut...Tas ir normāli?Par tādiem gājieniem pa feisu jādod šādām klientēm!