Narvesen - Slikts serviss
Molā, Narvesenā: ļoti nepatīkams personāls. Papildus tam pērkot auksto kafiju nebija putukrējums, kas principā ir puse no dzēriena. Uz jautājumu vai varam dabūt putukrējumu, saņēmām atbildi : nav, mums beidzies. Neticās, ka veikalā, kur blakus ir rimi, tiešām nevar nodrošināt putukrējumu... kā arī personāls burtiski iemeta ar salmiņu.
"Paldies"
Комментарии (7)
Putukrējuma sifonam ir nepieciešami augu tauki, kuri uzputo daudz vairāk nekā saldais krējums. Un tie sifonam speciālie ir pieejami tikai prom cash an carry. Kopumā tas ir ķīmisks putukrējums nevis dabīgais. Sāku no pieredzes statoilā
Bet tas taču neattaisno nepatīkamo servisu ????????
Par to es Jums piekrītu
Narvesen neiet uz Rimi iepirkt putukrējumu... Un , ja Rimi kaut kas pietrūkts, viņi iet uz Maximu, ja?
Putukrejums gan Statoilaa, gan Narvesenaa ir no augu taukiem, spec kapsulas. Pati redzeju ka tas maina. Ka vispar var iedomaties, ka tas ir dabigs? Un ka var iedomaties ari, ka personals pametis veikalu un kaut kur skraidis uz vitu veikala pec kaut ka? Es tadai durai ari nevaretu pieklajigi smaidit, diemzel.
Nu nezinu, es nesen tur iepirkos un personāls bija pat ļoti laipns. Izlasot sūdzību, radās iespaids, ka varbūt pats izprovocējāt nelabvēlīgu attieksmi.
Mola Narvesenā sanāk iepirkties regulāri, t.sk. šodien un vienmēr personāls ir laipns un atsaucīgs. Varbūt tāpēc, ka nepērku auksto kafiju, kurai beidzies putukrējums un nemeklēju kašķi?