Narvesen - Slikts serviss
Šodien ierados Origo Narvesen 1. stāvā, lai nopirktu sev uzkodas. Izvēlējāmies ko es gribēju un devos pie kases, kur strādāja trīs darbinieces, kuras savā starpā nemitīgi runāja. Sākumā par to neko nepadomāju, bet sarunas turpinājās preču skenēšanas laikā un ar mani nesasveicinājās. Prasīju, lai uzsilda maizīti un to arī sāka darīt. Pēc neilga laika dzirdu "ee kam šis bija? aļo?" Protams, saprotu, ka tā ir mana maizīte un dodos pakaļ. Izejam laukā un domāju , ka vismaz maizīte būs labāka nekā attieksme, bet nē, pati maizīte ir puse silta, puse auksta. Nepatīkama pieredze.
Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju – pārrunāsim ar kolēģiem, lai novērstu šādas situācijas nākotnē!
Комментарии (2)
Cukurdupsi nepasveicināja!
Ja maize nepatika, kur ir problēma atdot to atpakaļ?
Ņi saļonā, a protuhšā