Narvesen - Slikts serviss
Labdien.
Vakar,9.10.24. Plkst.14: 00 Centrālās Dzelzceļa stacijas zālē esošajā Narvesen iegādājos sabiedriskā transporta biļeti par 1,50 euro 90 minūtēm. Citādas man līdz šim nav pārdotas.
Kad transportā to nokompostrēju, viss bija ok. Sarēķināju, ka līdz 16: 09 droši varu to lietot, bet izrādījās, ka nē. Pēc 30 minūtēm gribēju nopirkto karti atkal kompostrēt, bet tā izrādījās nederīga!
Ko tādu neesmu visus gadus, kopš šāds serviss pastāv, piedzīvojusi. Ja transportā būtu kontrole, es maksātu sodu, par ko narvesen kioskniecei nebūtu nekāda daļa.
Man ir saglabājies čeks. Gribētos, lai atbildīgās personas man paskaidro-kas tas ir par pakalpojumu, kas par 1.50 euro nodrošina tikai vienu braucienu, tālāk pataisot klientu par muļķi.
Kas man kompensēs piedzīvoto stresu, jo es nemēdzu braukt ''par zaķi''? !
Labdien!
Aicinām vērsties Rīgas satiksmē, vai konkrēta viedbiļete nav bijusi brāķēta.
E-talons, kas paredzēts 90 minūtēm, nodrošina, ka 90 minūšu laikā no pirmās reģistrācijas, to var atkārtoti izmantot citos transportlīdzekļos vairākkārt, attiecīgi – šādai situācijai nevajadzētu rasties.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Комментарии (2)
Drīzāk biļete bija brāķis, tam nav nekāda sakara ar Narvesen darbinieku. Tāpēc nevajag mētāt apvainojumus lieki.
Tā ir Rīdzinieka karte,kas kalpo jau 8 gadus,Nevajag ķērkt,ja nepārziniet situāciju.