www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss

Narvesen - Slikts serviss

Labdien.
Vakar,9.10.24. Plkst.14: 00 Centrālās Dzelzceļa stacijas zālē esošajā Narvesen iegādājos sabiedriskā transporta biļeti par 1,50 euro 90 minūtēm. Citādas man līdz šim nav pārdotas.
Kad transportā to nokompostrēju, viss bija ok. Sarēķināju, ka līdz 16: 09 droši varu to lietot, bet izrādījās, ka nē. Pēc 30 minūtēm gribēju nopirkto karti atkal kompostrēt, bet tā izrādījās nederīga!
Ko tādu neesmu visus gadus, kopš šāds serviss pastāv, piedzīvojusi. Ja transportā būtu kontrole, es maksātu sodu, par ko narvesen kioskniecei nebūtu nekāda daļa.
Man ir saglabājies čeks. Gribētos, lai atbildīgās personas man paskaidro-kas tas ir par pakalpojumu, kas par 1.50 euro nodrošina tikai vienu braucienu, tālāk pataisot klientu par muļķi.
Kas man kompensēs piedzīvoto stresu, jo es nemēdzu braukt ''par zaķi''? !

10.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Narvesen Latvija Ответ от представителя 10.10.2024

Labdien!

Aicinām vērsties Rīgas satiksmē, vai konkrēta viedbiļete nav bijusi brāķēta.

E-talons, kas paredzēts 90 minūtēm, nodrošina, ka 90 minūšu laikā no pirmās reģistrācijas, to var atkārtoti izmantot citos transportlīdzekļos vairākkārt, attiecīgi – šādai situācijai nevajadzētu rasties.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

D

Комментарии (2)

Velvetpopstar 10.10.2024

Drīzāk biļete bija brāķis, tam nav nekāda sakara ar Narvesen darbinieku. Tāpēc nevajag mētāt apvainojumus lieki.

D Dalī 11.10.2024

Tā ir Rīdzinieka karte,kas kalpo jau 8 gadus,Nevajag ķērkt,ja nepārziniet situāciju.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы