Narvesen - Slikts serviss
Tā tad, pa ceļam uz darbu iegāju Narvesen Alfā pie b ieejas, lai kā ierasts paņemtu savu rīta kafiju, līdz tam momentam kamēr aizgāju līdz kasei domāju, ka man pietiks naudas lielajai kafijai! Bet ko līdz pieeju pie kases saprotu to, ka man trūkst 10 centu uz ko es saku pārdevējai, ka man pietrūkst nauda priekš lielas izmēra kafijas uz ko šī augsprātīgā persona, man sāka braukt augumā par to, ka man ir jasamaksā par šo kafiju, jo es jau redziet viņu uztaisīju, prasīju vai nevaru samainīt pret mazo izmēra kafiju, uz ko šī atbildēja ka nē, ka man tik un tā jāmaksā par lielo kafiju, un tad es varu tikai paņemt mazo.
Kad atkārtoju vēlreiz to, ka man pietrūkst naudas viņa atbildēja, ka anulē čeku, un neviens neņem kafiju, uz ko es viņai pateicu paldies par sabojātu rītu.
Ļoti iesaku izvērtēt kādi darbinieki pie jums strādā, ka cilvēks nesaprot tīru latviešu valodu un situāciju!
Labdien!
Paldies, ka informējāt par šo situāciju, tā noteikti bija atrisināma klātienē tā, lai jūs nepaliktu bez rīta kafijas.
Mēs noteikti pārrunāsim ar darbiniekiem rīcību šādos nestandarta gadījumos!
Комментарии (23)
Varēja iesist atlaidi un viss. Kādreiz kad strādāju narvesen,priekšnieks teica,ka ja tur daži centi trūkst,lai dod atlaidi,kafija nopirkta,cilvēks laimīgs,mēs laimīgi. Tie ir daži centi nevis visi 2€
Viņa iesita darbinieka atlaidi un ar to pašu atlaidi arī pietrūka tie 10 centi.
Pats vainīgs, vajag sekot līdzi cik naudas līdzekļi ir pieejami. Ko pārdevēja darītu ar to kafiju? Pati pirktu, jo ielieku kafiju krūze nevar mainīt, jo neviens tādu nepirks, vajadzēja domāt ar galvu nevis dibenu un pēc tam vainot darbinieku.
Nesaprotu par ko īsti pretenzija, pirms pirkt preci būtu jāpārliecinās par to cik naudas kabatā, kontā. Protams ir cilvēciskais faktors, bet ja katram tagad dos atlaidi vai piedos 10 centus, tad agri vai vēlu darbiniekam nāksies segt iztrūkumu pašam. Tiem Narvesen pārdevējiem jau tā maksā kapeikas.
Lode nevis pircēja
Viņi var to kafiju norakstīt :) ja nu kas!
Var bet kāpēc tas būtu jādara viena muļķa dēļ?
Var,bet ne visi franšīzes ņēmeji to pieļauj,daudzi liek darbiniekam samaksāt.
Norakstīt tiešām varēja. Norakstīt un izliet ārā. Lai nekad vairāk tādi bezkauņas neiedomātos diedelēt kafiju uz darbinieku rēķina.
Šeit runa ir PAR ATTIEKSMI NEVIS PAR NAUDU. 🤦🏻♀️
Nu tur tālāk atkarīgs kāds vadītājs,kas pieļautu,ka noraksta vai liktu darbiniekam maksāt. Un zinot alfas narvesen turētāju tur darbiniekam pašam jāmaksā par kafijām ko klienti nenopērk vai nepareizi ielej un sistēma nesakrīt. Visu sedz darbinieku naudiņas. Un algas tur smieklu izmērā.
Kur te vispār sūdzība? Ja nav naudas, tad nav kafijas. Ja man nebūtu naudas, nepirktu kafiju, kurai nesanāk naudas. Iztērētu maizei.
Kāds sakars naudai? Ja ir runa par attieksmi?! 🤦🏻♀️
Tiešām nav neērti ko tādu rakstīt? Tagad visi iesim un pieprasīsim atlaides kafijai? Darbiniekam jāapmaksā tava izklaide? Zeme atveries! Man būtu kauns pārdevēja priekšā, a te kaut kāds salašņa vēl sūdzību uzraksta!
Paskaties uz sevi spogulī pirms apsaukā kādu ☺️. Man un neērti? jūs labi jūtaties? Es vairāk par to ka šeit runa ir PAR ATTIEKSMI NEVIS NAUDU.
Tieši tā, par attieksmi. Kāpēc darbiniekam jāmaksā par tavu kafiju?
Tu normāls/a esi? 😂😂😂😂🤦🏻♀️ es neviena brīdi neteicu ka viņai jāmaksā! Ja nesaproti ko es uzrakstīju , aizej vēlreiz pamācies skolā latviešu valodu , varbūt tad sapratīsi.
Ļoti iesaku izvērtēt ar kādu attieksmi mēģini dzīvot, apbrīnojami kā zeme šos nes.
Attieksme ir riebīga tev. Kādēļ darbiniekam sponsorēt tavu kafijošanu. Kā nav kauna vispār..
Normāls esi? 😂😂😂😂 ej ārstējies. Es neviena vieta neteicu ka viņai vajag pirkt manu kafiju. Arī Tev iesaku apmeklēt papildus latv. Val stundas lasīšanā
Nabagiem nabagu problēmas. Sorry.
Ja jūs esat darbinieks- kā katru rītu iepērkot kafiju jūs pēkšņi aizmirsāt cik tā maksā, ja nepietika nauda? Vai pēķšņi šodien vēlējāties uzspiest uz pārdevēja žēlastību? Nejau jums izbojāja rītu, bet jūs noteikti izbojājāt visu rītu nabagai pārdevējai, kas pilda savus tiešos darba pienākumus, kuros neietilpst jūsu naudas maka izdabāšanai- ir norādīta cena, par tādu cenu arī pērkat!
Duma pircēja. Ja pietrūkst naudas, nopirkt nevar! Nevar, jo nesanāk. Labākā gadījumā atvainoties un iet prom, atstājot kafiju. Nevienam nekas nav jādod par velti. Darbinieks tā sakot varēja ,, pievērt " acis un uzdāvināt tos centus, bet tikpat labi viņam tas NAV jādara. Bet tas ka klients vēl par situāciju uzraksta sūdzību norāda par dažu personu pilnigu infantilitāti.