Narvesen - Slikts serviss
Jauns gads - jauni standarti. Piedzērusies pārdevēja Rīga plaza. Svētki, kā nekā. Tikai pircēji diez vai vainīgi. Smaka, alkoholiķiem raksturīga augstprātība un rupjība. Nebūtu varbūt rakstīJusi, bet nu pēdējā laikā vairs nevar ieiet šajā narvesenā. Un šodiena pārspēj visu. Paģiras? - varbūt. Meitene sevi pazemo. Es pati esmu pārdevēja - un man ir kauns. Viņas vietā. Ne pirmo reizi. Dariet kaut ko.
Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju! Sazināsimies ar tirdzniecības vietas kolēģiem, lai to izrunātu.
Комментарии (4)
Ja tiešām tik slikti, tad varēji pati kaut ko izdarīt! Piemēram nodot informāciju info centram vai arī apsardzes darbiniekiem un noregulētu šo jautājumu ar trubiņu.
"Jauns gads - jauni standarti. Piedzērusies pārdevēja Rīga Plaza. Svētki, kā nekā." - kaut ko tik nejēdzīgu samurgot ir grūti, taču atsevišķiem aprobežotajiem izdodas. Kādi standarti?
"Tikai pircēji diez vai vainīgi. Smaka, alkoholiķiem raksturīga augstprātība un rupjība. " - pircēji, kuri dodas uz veikalu apostīt pārdevējus ir vainīgi. Tādu, neciešamu "pircēju" dēļ, pārdevēji arī jūdzas nost!
"Nebūtu varbūt rakstījusi, bet nu pēdējā laikā vairs nevar ieiet šajā Narvesenā. "- tad, kāda suņa pēc tu uz turieni regulāri velcies? Varbūt meklē darbu?
"Es pati esmu pārdevēja - un man ir kauns. viņas vietā. ne pirmo reizi. "- neesi tu nekāda pārdevēja! Tu esi prasta tirgus tarba. Es esmu strādājis savulaik arī par pārdevēju un lieliski zinu, kā ir apkalpot ikdienas pircējus. Un vēl līdz šai dienai man ir saglabājusies cieņa pret pārdevējām, kuras ir spiestas paciest šādus "pircējus".
Man arī liekas, ka info centrs un šefi sen jau būtu lietas kursā, ja darbiniece šmigotu un ar paģirām nāktu uz darbu. Te vnk antipātijas atkal kādai durindai parādās pret pārdevēju, kura cigas neuzsauca..
Pie Ziedoņdārza Narvesenā arī rupekle
strādā, divreiz iegāju, trešo reizi vairs neiešu.