Narvesen - Slikta, rupja apkalpošana
Vakar biju iepirkties kioskā "Narvesen" pie Latvijas Okupācijas muzeja, strādāja pārdevēja Sabīne Jākabsone. Tik sliktu un rupju apkalpošanu pirmo reizi redzēju. Pati strādāju klientu apkalpošanas sfērā, protams, ne pārdevēja, un saprotu, ka dienas gaitā var arī kāds klients izsist no līdzsvara, bet tas neatļauj izturēties pret klientiem kā pret tukšu vietu un ļoti rupji atbildēt, kad pret pārdevēju izturas ar cieņu un ar smaidu sejā mēģini kontaktēties. Ļoti lielas necieņas izrādīšana no šīs "Dāmas" puses. Nevienam neieteiktu iepirkties tieši ŠAJĀ kioskā, protams, pati arī vairs neiešu.
Комментарии (3)
Vakar biju iepirkties kioskā "Narvesen" pie Latvijas Okupācijas muzeja, strādāja pārdevēja Sabīne Jākabsone. Tik sliktu un rupju klientu kā, Evelīna, pirmo reizi redzēju. Pats esmu problemātisks klients, protams, ne tik rupjš, un saprotu, ka dienas gaitā var arī kāds pārdevējs izsist no līdzsvara, bet tas neatļauj izturēties pret pārdevejiem, kā pret tukšu vietu un ļoti rupji atbildēt, kad pret klientu izturas ar cieņu un ar smaidu sejā mēģini kontaktēties. Ļoti lielas necieņas izrādīšana no šīs "Dāmas" puses. Nevienam neieteiktu iepirkties tieši ŠAJĀ kioskā, protams, pats arī vairs neiešu. Pārāk daudz traku klientu.
Narvesenam tādi klienti nav nepieciešami. Pēc salvetes Gerkenā.
Pārdevējs Jums nav draugs ar ko ucināties, pārdevējs, pie tam Narvesenā, ir vienkārši cilvēks, kas iekasē naudu par precēm.