Narvesen - Slikta apkalpošana
Tātad, šodien no rīta vēlējos nopirkt e-talonu un maizīti, pārdevēju uzrunāju ar labrīt, bet atpakaļ neko nesaņēmu, pateicu pārdevējai ko vēlos iegādāties, uzrādīju naudu un saņēmu vienkāršu atbildi “ne” un ar to mūsu saruna arī beidzās, nedomāju, ka 50 eiro ir tik ļoti liela nauda ko narvesens nevarētu izmainīt, paldies par sabojāto rītu.
Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju! Lūdzam atrakstīt sīkāku informāciju uz [email protected], norādot pirkuma vietu un aptuveno laiku.
Комментарии (4)
Domā Narvītis naudu štancē. Pēc tevis vēl 50 cilvēki pirks talonu un bulciņu, protams, tev neviens nedos visu kases maiņas naudu. Labāk tev pateiks nē, nekā nākamajiem 50 cilvēkiem.
''Tātad, šodien no rīta...'' Ierasta lieta, ka daudzi tādus Narvesenus izmanto, lai samainītu naudu. Ja runa ir par kādu mazāku būdiņu, tad noteikti ,ka tas pat nav tikai rītos. Pietiek ar pāris tādiem ''košleņu pircējiem'' rīta agrumā, lai pēc tam kādu brīdi pārdevējai nebūtu ko izdot citiem ar banknotēm. Tas ,ka pārdevējam būtu jāpieņem nauda jebkādā formātā, tas ir saprotams, bet brīžos, kad pašai pārdevējai pat nav ko izdot, tad ir loģiski, ka vai nu jāpiedāvā pirkumu atmaksās ar karti vai tomēr pagrabināt maku, un mēģināt salasīt to nepieciešamo naudu.
Ja izdotu atlikumu 50 centu monētās,būtu nākošā sūdzība par sliktu apkalpošanu
Sūdzētājiem jāpadomā, par savu uzvedību. Sūdzambībeles nevienam nav patikuši.