Narvesen - Slikta apkalpošana
Sveiki. Vakar iepirkos Narvesen. Tas ir 23.02.2018. Vēlejos meitiņai nopirkt konfekti Chupa Chups, jo veikalā par to biju aizmirsusi. Paņemu Chupa Chups un nolieku pie kases. Mani apkalpoja mācekle, blondiem matiem ar pīrsingu virs lūpas. Bet ļoti nejauka. Tātad, noliku izvēlēto preci pie kases, kasiere- mācekle uzreiz nopukstējās. Es vaicāju, kas noticis, viņa atbild, kad nevarot noskenēt preci, jo daļu svīrtkoda sedz cenas zīme. (Vai tad jālīmē virsū uz svītrkoda, ja pašām vēlāk būs nepatīkami?) Saku, labi pameklēšu tādu pašu , lai var norēķināties par pirkumu. Biju ar draudzeni un draudzene aši man palīdzot pārmeklēja visus vai nav līdzīga. Nebija, uz ko jau aiz kases dzirdēju purpināšanu. Nu neko saku, ka geibēju tieši šo, bet ja neko mevar līdzēt paņemšu citu, ņemu, lai noliktu vietā, kasiere paaugstinātā tonī-KO JŪS DARIET... Es saku paņemšu jaunu, ja Jums ir grūti nolasīt svītrkodu.. Kasiere bija ļoti dusmīga un neapmierināti purpināja. Pārdomām... Ja šī kasiere- mācekle var aizsvilties situācijā ar konfekti, kas notiks saspringtākā situācijā? Ejot prom tik noteicu, lai veiksmīgas mācības.
Neizpratni raisa tā attieksme, ja esi māceklis un atļaujies tā pret klientiem... Es visu saprastu, bet konfektes dēļ radās konfliktsituācija, kas man mierīgai sievietei var sabojāt vakaru.
Комментарии (1)
Precēm, kurām nevar noskanēt svītru kodu parasti ir burtnīciņa pie kases vai kases sistēmā jau izveidota atsevišķa poga konkrētai precei. Klientam nebūtu jāskraida pa veikalu un jāmeklē prece, kurai vieglāk nolasāms svītru kods. Sīkums, bet tas norāda uz veikala vadības neizdarību. Kā arī bezatbildību, pieņemot darbā kašķīgas knauķes. Bēdīgi.