Narvesen - Samaksāju par 20 braucieniem uz, e talona bet nebija uzskaitīts neviens brauciens
Vakar papildināju savu studenta etalonu par 20 braucieniem, samaksāju gandrīz sešus eiro, paralēli pārdevēja apkalpoja vēl citu klientu. Kad iekāpu autobusā, secināju, ka man nav uzskaitīts neviens brauciens. Ko darīt? Čeks man ir, samaksa ir, bet nav braucienu.
Labdien!
Lūdzu, ar pirkuma čeku un e-talonu vērsieties kādā no Rīgas Satiksme klientu apkalpošanas centriem, lai noskaidrotu, kādēļ e-talons nav papildinājies.
Gadījumā, ja e-talonā atlikumā bija kaut vai viens brauciens, tad pievērsiet uzmanību, ka ielādētie braucieni (līgumi) nesummējas. Informācija no Rīgas Satiksme mājaslapas:
E-talonā ielādētās biļetes nesummējas, tāpēc, reģistrējot e-talonu, karšu lasītājs neuzrāda visu e-talonā pieejamo biļešu atlikumu. Piemēram, ja tiek reģistrēta 5 braucienu biļete, tad līdzās nopirktā 10 braucienu biļete neparādīsies. Tas ir, ja vispirms ielādēta 5 braucienu biļete, bet pēc tam 10 braucienu biļete, tad vispirms karšu lasītājs nolasīs iepriekš iegādāto 5 braucienu biļeti un uzrādīs tās atlikumu. Kad šī 5 braucienu biļete tiks iztērēta, karšu lasītājs sāks reģistrēt un parādīs 10 braucienu biļeti un tās atlikumu.
Precīzu informāciju par e-talona saturu Jūs varat iegūt "Rīgas satiksmes" Klientu apkalpošanas centros, biļešu pārdošanas automātos un tirdzniecības vietās, pie transportlīdzekļu vadītāja, saņemot izdruku, kā arī internetā, ja klients ir aktivizējis šādu iespēju.
Narvesen informācijas centrs
Комментарии (3)
ej uz to narvesenu
Ja ir problemas ar etalonu, jaiet uz Rigas Satiksmes klientu apkalposanas centru. Ar ceku u etalonu. Ja bija pardeveja vaina, bus jamaksa sodu. Ja RS vaina, vini visu izdaris un viss. Nekadu problemu.
Neviens NARVESENA pardevejs nevar izsist Jums ceku par braucieniem, neuzlikot tos tur. Vaina slepjas datora vai prigramma.
Narvessen