Narvesen - Rupja apkalpošana, ņirgāšanās, naudas un preces mešana
4. Martā ap 11.00 gribēju nopirkt autobusa mēnešbiļeti. Palūdzu ar 7. Martu. Pārdevēja kļūdījās un uzSita 17. Martu. Palūdzu nomainīt mēnešbiļeti pret citu ar man vajadzīgo 7. Datumu. Pārdevēja pretī man pameta manu naudu ar vārdiem, ka nedarīs to, lai eju prom. Uzrunāja mani uz tu, ņirgājoties. Blakus viņai sēdēja viņas draudzene un smejas.
Labdien!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūdzam atrakstīt sīkāku informāciju uz [email protected], precizējot pirkuma vietu.
Комментарии (4)
Cik es esmu iegādājies mēneša biļetes, tad tur nav nekādas iespējas noteikt datumu no kura vēlaties sākt. Nav ko gudri pārdevējam smadzenes, bet gan pašai visu informāciju noskaidrot Rīgas satiksmē.
Narvesens ir tikai starpnieks transporta biļešu tirdzniecībai un tam nav nekāda Sakara ar jūsu etalona biļeti un veljovairāk ar jūsu izdomātajām iecerēm un fantāzijām.
Kārtējais klients, kurš uzskata, ka pārdevējs ir visvaris un tad nu tagad labos jūsu izraisītas kļūdas notikumu.
Pirmkārt Narvesen pārdevēja NELIEK datumus un nemaina datumus!
Interesanti, ka Narvesen pārstāvis vispār iedziļinās sūdzībā un prasa vietu kur tas notika lieliski zinot, ka pārdevējs nefiksē nedz datumu nedz maršrutu :D :D :D :D :D Interesanti kā pārdevēja varēja izsist ar 17.martu ? :D :D :D :D :D
Biļetēm var iestatīt datumu?...