Narvesen - pārdevāju attieksme
Ļoti kaitina Narvesen veikalos pārdevēju jautājumi, varbūt vēlos vēl kaut ko nopirkt!
Ja vēlētos, tad tā lieta tiktu pirkta!!!
Vakar mazliet pēc 17.00 pirku e-talonu u/v Centrs Narvesenā, pārdevēja acīmredzami nedzirdēja manu pirmo "nē" uz jautājumu, vai varbūt vēlos kādu šokolādīti? Uz otro tādu pašu jautājumu vienkārši neatbildēju un viņa man aizrādīja, ka vajagot atbildēt! Sasodīts! Kas viņa tāda, lai man aizrādītu!!!
BEIDZIET TERORIZĒT CILVĒKUS!!!
Комментарии (7)
Tiešām blondā iedomīgā kaza:D
Nē, raibā kaza!
Man arī šitas besī... Vēl trakāk drogās, kur papagaiļi, kas sēž kasēs drillē katram pircējam "dušas želeju nevēlaties?"
Lohi, tas ir narvesen darbinieku pienākums piedāvāt vēl kko, nevis viņi paši izdomā prasīt!
А меня бесит когда в магазинах подходят продавцы и навязывают свою помощь, пытаются всучить что то .
Parasti tbildu "paldies, nē!" viņas dzird un liekas mierā... It kā jau reizēm kļūst viņu žēl, paši jau neizdomāja šo uzmākšanās politiku... taču vairāk mani kaitina banku stratēģija, kad tu ieej kaut vai pēc jaunas kodu kartes un tev mācas virsū ar saviem īpašajiem piedāvājumiem...
Mana banka ir Hipotēku banka.Tur vispār ir iestājies sabrukums.Ne tik ka neviens neuzmācas, bet vispār nav kas apkalpo.Pēdējo reizi 40 min. gaidīju.Gandrīz kā padomju laikos. Pa visu klientu zāli viens darbinieks.Kaut kāds murgs.