Narvesen - Nepieklājīga apkalpošana
Šorīt ap plkst. 8.30 "Narvesen" kioskā pie nacionālā teātra ļoti nelaipni apkalpoja pārdevējs. Katru rītu dodos uz šo Narvesenu pirms darba, arī šodiena nebija izņēmums, vēloties samaksāt, dodu pārdevējam 50 eiro uz ko viņš nelaipni atcērt, ka neesot ko izdot - ir rīts tas vēl varētu būt saprotams, lai gan nav pirmā reize, kad šajā pašā Narvesenā dodu 50 eiro no rīta.
Viss būtu kārtībā, ja pārdevējs nelaipni un nicīgi nekomentētu, ka ko es iedomājos, kā no rīta avīžu kioskā var būt tik daudz maiņas naudas, lai izdotu 45 eiro. Pārdevējs vēl sāk atsaukties uz likumdošanu, kas nosaka, ka viņiem maiņas nauda var būt 20 eiro. Es uzskatu, ka šādā situācijā pārdevējam bija jāatvainojas par radušos situāciju nevis jāpārmet man, kā es atļaujos dot šādu naudas zīmi. Man kā klientam arī nebūtu jādomā par viņu maiņas naudas daudzumu kasē, par šīm lietām ir jādomā un ar to jārēķinās pašam kioskam un tā personālam, jo Narvesens pie nacionāla teātra vienmēr no rītiem ir pieprasīts.
Kopumā fuj, fuj par atteiksmi, pēc daudzajiem gadiem, kad katru rītu dodos uz šo narvesen vairāk to nedarīšu.
Комментарии (4)
Jūtu līdz pārdevējam, kam bija ar jums jākomunicē..
Man bija liidzziigi,bet vakaraa,kas bija veel shokeejosaak.liidz labam klientu servusam narvesen veel jaaug
Šis Narvesen ir ļoti labs veikaliņš vienmēr liela izvēle,svaigas maizītes un laba apkalpošana, un man personīgi nekad dzīvē neienāktu prātā tik mazā bodītē dot 50.00Eur par tik sīku pirkumu.Vēlu visiem foršus klientus un foršus pārdevējus un mazāk tādus kā tu Elīnīt!
Ja katru ritu 50€..tad jau pa nakti notèrèti... tà neko sev alga cilvèkam un vèl jo vairak "izklaides"...;)