Narvesen - Nepareizs biļešu braucienu, skaits pluss tukšs e-talons iedots
Labdien, šodien gāju uz savu Narvesenu nopirkt biļetes sabiedriskajam transportam. Doma man bija šāda: pārdevējam prasīju 2 biļetes uz manas Rīdzinieka kartes, un 2 biļetēs uz parastās dzeltenās biļetes, jo pirku diviem cilvēkiem biļetes, kad Rīgas centrā sagaidīju ciemiņu iekāpām 7 tramvaja lai brauktu pie manis, reģistrēju braucienus, savu Rīdzinieka karti reģistrēju, bet ciemina dzelteno biļeti nē, izrādījās ka dzeltenais talons ir tukšs,un 4 braucieni ir salikti mana Ridzenieka karte, beigas dabūju kapt ārā no sabiedriska transporta un meklēt tuvāko Kiosku kur nopirkt biļetes. Ļoti nepatikāmi ja šādi veic Kasieris,ļoti.
Tel.nr : 26393773 Māris
Labdien!
Atvainojamies par radušos kļūmi! Lai veiksmīga diena!
Добавить комментарий