Narvesen - nelaipna apkalpošana
Šodien07.01.2012.gadā tika pirktas 2 Bingo ātrspēles, un aiz manis vēl bija neliela rinda,kamēr pārdevēja drukāja Super Bingo ienāca vēl pircēji,un pārdevēja sāka bļaut,kad es kavēju rindu.Vēl nopirku kožļājamo gumuju Mentos,par kuru vēl pienākas papildus uzlīme.Samaksāju 1.94ls un man pienācās divas uzlīmes,bet pārdevēja iedeva tikai vienu,un čeku arī nesagaidīju. Pārdevējas vārds bija Sarmīte. Vai šādi cilvēki var strādāt tādā vietā,kuri bļaustās uz cilvēkiem un ļoti nelaipni pret pircējiem. Ceru,ka vairs to pārdevēju kioskā neredzēšu.
Комментарии (2)
Šitie ar tām loterijām, lielie laimētāji (ha-ha!) ir tiešām apnicīga klientūra. Nopelnīt uz loterijām neko nevar, dažus santīmus vien, toties laiku tērē oi, oi! Tikmēr klientam, kurš būtu vērtīgāks apnīk gaidīt un tas aiziet prom. Ja tā nebūtu spiesta lieta, daudzi kioski atteiktos no Latloto pakalpojumu sniegšanas. Galu galā tirdzniecība ir bizness, un nav jēgas tērēt laipnību un laiku dēļ klienta, kura pienesums ir nu nekāds. Un vēl skrien sūdzību rakstīt, to viņi prot.
Takia - tiešām nav gudra!