www.sudzibas.lv Narvesen nekvalitatīva apkalpošana

Narvesen - nekvalitatīva apkalpošana

SIA "Narvesen" strāda cilvēki,kuri vispār nezin krievu valodu,tāpat kā angļu valodu. Viņi vispār neruna krievu valodā,kā arī neko nesaprot tajā valodā. Pārdevēji nevar normāli, kvalitatīvi apkalpot cilvēkus. Nevar risināt problēmas un atbildēt uz jautājumiem.
Viņi nepareizi izsita e-talonu pagarinājumu, braucienu skaitu utt. un par to nenes nekādu atbildību.
Briesmīga apkalpošana un attiesksme pret krieviem,kas sastāda 1/2 daļu no Rīgas iedzīvotāju.

K

Комментарии (86)

M miss_sunshine 20.01.2014

Tu kļūdies! Nevis nezin, bet NEGRIB atbildēt krievu valodā. Un pilnīgi atbalstu un saprotu. Ja dien dienā Tev pārsvarā krievi nāk, dabīgi ka sāk NORIEBTIES. Pati sāc respektēt valsti, kurā dzīvo, un iemācies valsts valodu vismaz sarunvalodas līmenī, lai varētu iepirkties, kur īpaši plašs vārdu krājums nav vajadzīgs.

P pampers 20.01.2014

Tas jau ir pozitīvi, šo praksi vajadzētu pārņemt arī citām tirdzniecības vietām, pirmkārt jau- maximai! :)

Z Zvezda! 20.01.2014

Vi schitaete, chto Stacijas laukums russkij ne nuzen? V vashih derevnjah, nozet bitj i net! A v Rige nuzen vezde!

U Uldis Villers 07.04.2016

pret turistiem iespejams ka vajag, pret Latviesu krieviem neee, a to zadalbalji 30gadus nodzivojis Latvija un valodu nezin tiesi ta pat ka tu krievu zvaigzne

S sunnylv 20.01.2014

Kadeiz stradaju tur un arii speciali krieviski nerunaju - ta nav valsts valoda! Ja tie smirdigie krievi pasi savaa nojataja valsti grib pienemt likumus ka visiem or jarunaa krieviski, arii iebraucejiem, tad tik pat labi ari musu valsts varetu sanemties un beidzot pieprasit cilvekiem runat in zinat latviesu valodu! Galu gala visit krievi var braukt atpakal us savu izgaztuvi ja viniem two kkas nepatik!

S sukjis 20.01.2014

sunnylv, es tevi dievinu! respekt, taisnība! sen nekas tik uzmundrinošs nebija redzēts!

B bitite21 20.01.2014

Tas ir nozhelojami-cik aprobezhoti ir latvieshi!
Es esmu latviete-bet nav problemu runat ari citas valodas!Ja tu nevari iemacities krievu valodu-kapec lai krievi macitos latvieshu valodu!Negribi macities valodas-pazudi no apkalpojoshas sferas-kuras es uzskatu ir jazin vslodas-nevis tikai valsts valoda!

Bayern 20.01.2014

Un tā jau ir vienmēr, vai ne? Teiksim, bariņš cilvēku atrodas saviesīgā pasākumā.

9 latvieši un viens krievs! Miniet 3 reizes, kādā valodā runās šajā bariņā, ja krievu tautības pārstāvis nezinās/ atteiksies vai stūrgalvīgi ietiepsies uz komunikāciju krievu valodā?

Liekas, pat 3 reizes nevajag!

Ja 68 gadīgs pensionārs visu savu mūžu nevar iemācīties elementāras lietas kā labdien, lūdzu, paldies un uz redzēšanos un kautvai pamata līmenī saprast latviešu valodu...tad piedodiet, atvainojiet, bet tas ir spļāviens sejā Latviešu valodai un Latvijai kā tādai.

Vācijā ar tevi neviens nerunās, ja nerunāsi vāciski vai vismaz necentīsies to darīt. Diemžēl Latvija nav Vācija.

N Nastina 20.01.2014

сиди дома и др*** на латышском. А если ты работаешь в сфере обслуживания, оставь принципы при себе. Работая на территории вокзала надо понимать, что человек может не знать латышского, просто потому что он ГОСТЬ СТОЛИЦЫ. Налетайте пираньи! Специально пишу на русском, чтобы вы попрызгали слюнями и начали печатать откат на мой комментарий мокренькими от нервов пальчиками. ВСЕМ ДОБРА ОСОБЕННО РАБОТНИКАМ В СФЕРЕ ОБСЛУЖИВАНИЯ, ребята, вы реально немного окуели.

Latviešu tautas 20.01.2014

Латыши по видимому забыли что было написано при входе в постоялые дворы и корчмы города Рига ещё не так давно, лет так 150 назад. А вы не помните, господа латыши? "Латышам и собакам вход запрещён!" Вы в курсе что в то же время латышам ПОД СТРАХОМ СМЕРТНОЙ КАЗНИ ЗАПРЕЩЕНО было после заката солнца находиться в стенах города Рига...

Latviešu tautas 20.01.2014

Bayern! Напомни ещё ГДЕ, В КАКОЙ СТРАНЕ кроме Латвии НУЖЕН ЛАТЫШСКИЙ ЯЗЫК? А русский наравне с другими языками был принят в ряде стран как официальный. Ты думаешь только в странах СНГ? Ошибаешься: в Израиле... Скоро и с США он будет принят наравне с испанским и французским... А латышский скоро исчезнет... Как лат... И заменят его английский, который уже активно внедряется в сферу обслуживания... Что касается русского в сфере обслуживания... Очень много выпускников школ из-за незнания русского языка не могут найти работу. Ты в курсе что VNA ОРГАНИЗУЕТ курсы для латышей... ты не поверишь: krievu valoda BEZ priekšzināšanam. Во как! Так что...

Bayern 20.01.2014

Wow wow wow...Jūs te nedaudz piebremzējat, draugi!

Laikam uzkāpu uz kādas jūtīgas stīgas, ka daži sacepās par to - paskaidrošu, ka devu tikai piemēru par to, kā mēdz notikt Latvijā!

Es neteicu, ka nerunāt krieviski ir nepareizi, citas valodas ir jāzin un tas ir ļoti labi, ja zini vairāk par 2, 3.

Un runa neiet par to, ka Latviešu valoda tiek izmantota vai netiek vēl kādā citā valstī, es biju runājis par elementāru cieņu pret valsti un tās valodu.

Par cik man nav problēmu lasīt kirilicā, turpināšu atbildēt latviski, jo acīmredzot visi prot izlasīt un saprast to, ko rakstu. Vismaz daļēji.

Vladlat - ''par tiem suņiem un latviešiem ieeja aizliegta'', uzrādi kādu saitu vai vēstures grāmatu, kur tas ir uzrādīts vai tiek pieminēts šis fakts 1864. gada Latvijā - savādāk kaut kas tiek izzīsts no pirksta un tas vairs nav manas uzmanības vērts.

Latviešu tautas 21.01.2014

А ты глянь кто ещё ходит на курсы русского языка. СТАРИКИ, ПЕНСИОНЕРЫ! Граждане Латвии оформляют пенсии и уезжают на ПМЖ ... в Россию! Из Латвии бежит и молодёжь, потому что уверены что у проекта "Latvijas republika" НЕТ БУДУЩЕГО!

Un runa neiet par to, ka Latviešu valoda tiek izmantota vai netiek vēl kādā citā valstī, es biju runājis par elementāru cieņu pret valsti un tās valodu. = = = А ЗА ЧТО ЕГО ТО УВАЖАТЬ ПОСЛЕ ТОГО ЧТО ОНО СДЕЛАЛО С ЕГО НАСЕЛЕНИЕМ?

Vladlat - ''par tiem suņiem un latviešiem ieeja aizliegta'', uzrādi kādu saitu vai vēstures grāmatu, kur tas ir uzrādīts vai tiek pieminēts šis fakts 1864. gada Latvijā - savādāk kaut kas tiek izzīsts no pirksta un tas vairs nav manas uzmanības vērts. - - - - ИЩИ!..

Latviešu tautas 21.01.2014

P.S. А чтоб меня не обвинили в незнании государственного языка. скажу что по-латышски не пишу потому что проблема со знаками долготы, хотя говорю без акцента (стараюсь везде на нём говорить, слышу даже акцент, латыши принимают за своего). Недавно был на компьютерных курсах, так даже преподавателю помогал переводить с латышского на русский и с английского на латышский и русский!

Bayern 21.01.2014

Vladlat - par to, ka iedzīvotāji/ jaunieši aizbrauc prom, tam es piekrītu un nenoliegšu, ka pastāvīgi notiek iedzīvotāju skaita samazināšanās...bet ne jau latviešu valoda pie tā ir vainīga.
( Arī pats atrodos ārzemēs un atpakaļ neplānoju - neesmu es patriots)
Un tam cēlonis ir neprofesionāla valdība un pašu Latviešu latviskā domāšana, kura diemžēl ņem par pamatu PSRS negatīvo domāšanu, kā izkrāpt/ sashēmot un iegūt personisku labumu nedomājot par sekām un līdzcilvēkiem.

Kamēr tas nemainīsies - nekas nemainīsies. Bet tā dēļ nav zemāk jāvertē vai vispār nevērtēt cieņu pret citu valodu un Valsti. Tieši Valsti un Valodu, nevis valdību un ar to saistītās lietas. Es cienu gan Angļu, gan Krievu, gan Franču, gan Vācu, un protams, Latviešu valodu un to Valstis.

Diskusija ieies strupceļā, jo ne mani, ne Vladlat nespēs pārliecināt par pretējo, tāpēc turpmāko diskusiju nav īpašas jēgas turpināt.

Latviešu tautas 21.01.2014

А я и не утверждал что латышский язык плох! Более того, я вам, латыши даже завидую: у вас ОЧЕНЬ-ОЧЕНЬ КРАСИВЫЙ ЯЗЫК, я его красоту увидел только после школы, в 17 лет, когда начал читать журнал "Liesma": ах какие же красивые рассказы там печатали! И говорю на нём я потому что он мне нравиться! Более того: у меня МАССА друзей - латышей (как и евреев и белорусов). Так что я согласен: язык тут не при чём. Просто надо уважать людей и говорить с ними на их родном языке... У меня пример с детства: сосед Виестур Буш говорил с дочерьми по-латышски, а они отвечали ему по-русски (мать их была русская Нина). Вот это я считаю идеалом..
А я, в отличие от Вас, патриот Латвии, это моя Родина, которую я люблю всем сердцем и никогда её не предам!
Негражданин Латвии Владимир.

Bayern 21.01.2014

Nu re, un tomēr pie kāda kopsaucēja mēs esam nonākuši .

Šeit jau ir uzskatāms piemērs kautvai šajā dialogā starp mani un Vladlat...Es runāju latviski, uzdodu jautājumus latviski, atbildi saņemu krievu valodā - tomēr mēs abi saprotam par ko iet runa un ko otrs raksta.

un tas ir pats galvenais - mijiedarboties ar valodas starpniecību un cienīt vienam otra izvēli.

Gan daudzi latvieši, gan arī krievu tautības pārstāvji varētu mācīties - kuri ar putām uz lūpām metās apvainot viens otru.

Latviešu tautas 21.01.2014

Но я забыл сказать ЧТО нас, две нации разделяет... Язык прекрасен, а вот латышский менталитет... Говорят дурной пример заразителен. Так вот и мы, русские латвийцы к нашему глубокому сожалению заражены вашим, мягко говоря не совсем приличным менталитетом. Согласитесь ч двуличие (сплетни, шушукание за спиной), ложь, зависть ("УРА-А-А-А! У СОСЕДА КОРОВА СДОХЛА!") ОТНЮДЬ НЕ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КРАЕУГОЛЬНЫЕ КАМНИ ЛАТЫШСКОГО МЕНТАЛИТЕТА! Не он ли виновен в том, что у латышских продавцов такое отношение к русским покупателям, а? А мы, к сожалению, и его от вас набрались...

Nandia 21.01.2014

Bayern...Tev neshkiet, ka esi iebraucis ne savaa daarzinjaa?! Pats te runaa par kaut kaadu cienju pret Valsti un taas valodu un brauc virsuu krievvalodiigajiem, bet tavs dibens sildaas aarzemees. Pietam veel apgalvo, ka atgriezties Latvijaa neveelies!!!
Tas ir tik pretiigi, kad izbrauceeji gudri runaa par cienju pret Latviju un kaut ko meegjina iebaazt degunaa tiem, kas runaa krieviski. Un shito gudro runu baarstiitaju ir 'ka mudzj'. Jus aizbraucaat, tad tur ari cepieties par situaacijaam Valstii kuraa tagad dziivojat!!! Juus atteicaaties dziivot savaa teevu zemee un celt taas ekonomiku, slavu utt., tad kaada Velna peec jus meegjinat maaciit sheit dzivojoshos un meegjinat tos kauninaat Valsts valodas nepielietoshanaa?!?! Pashi nodevushi savu Valsti un veel ko pukst... Fuj. Un tikai nevajag tagad teikt, ka Latvija ir un paliks tava Valsts. Tu tur aarzemes nestraadaa latviski tik runaajot. Tu maksaa nodoklus citai Valstij. Tu izmanto citas Valsts priekshrociibas tur dziivojot. Tikliidz tev iedos taas Valsts pasi- tu to smaidiidams skriesi sanjemt, jo veel vairaak iespeejas bus tev tur dziivojot. Un veel viss, viss paareejais...
Atteicies no Latvijas - seedi savaa jaunajaa zemee un nesvaidi gudriibas uz Latvijaa dziivojoshajiem. Tie sheit ir dzimushi, augushi un dziivo sheit un dziivos arii turpmaak, bet kaadaa valodaa kursh te mums runaa ir tikai muusu zinjaa, bet tev ir savas jaunaas maajas kaut kur tur...
~~~~ Straadaajot apkalppjoshaa sfeeraa nevar buut runa par NErunaashanu klienta valodaa, jo apkalpot klientu ir tieshais darba pienaakums un taa nepildiishana tikai noraada uz shaurpierez efektu. Nevienam par sliktu veel nav naacis daudzu valodu zinashanas un patiikams smaids no klienta puses. Negribi- NESTRAADAA APKALPOJOSHA SFEERAA!!! Pie tam veel Stacijas Laukumaa, kur ir tik daudz iebrauceeju un cieminju.
P.S Sorry, par garumzimju neesamiibu - aprobezhots telefons bez Latvieshu valodas.

Bayern 21.01.2014

Nandia - es neteicu, ka man ir cieņa tikai un vienīgi pret Latvijas Valsti un tās valodu...Es cienu daudzas valodas un to valstis, kuru valodas es pārvaldu.

Jā, es neesmu patriots - to es atzīstu! Bet ar ko Tu esi labāks par mani? Tu dzīvo tur, mēģini savilkt galus kopā, domā par šaubīgo nākotni, kurā pensijas ir uz ļoti lielas jautājuma zīmes, kur algas ir smieklīgā apmērā.

Var jau būt īsts patriots, savas tēvu zemes dēls, celties un krist pār to, tomēr tam patriotam ir par kaut ko jāēd, par kaut ko apģērbs jānopērk, zāles jānopērk, un dzīve jādzīvo.

Es nerunāju par patriotismu sirdī - arī man tāds bija ( BIJA ) līdz valdība palūdza izceļot, jo nevarēja piedāvāt darbu, cilvēcīgu attieksmi un iespējas man pašam būvēt sev drošu un stabilu nākotni.

Piezīme : Es nevienu nekaunināju, bet runāju par necieņu pret to valsti un tās valodu, kurā Tu atrodies. Es pieminēju tikai vienu piemēru, kurš ne ar vienu no jums nebija saistīts.

un protams, ka šeit es runāju tās valsts valodā, kurā es esmu - runājot citā valodā, arī latviešu - es neko nepanāktu un tā ir elementāra cieņa pret šīs valsts iedzīvotājiem. Arī man šeit, ne tikai Latvijā ir daudzi krievvalodīgie paziņas un draugi, bet arī ar tiem es runāju šīs valsts valodā un viņi man atbild tieši tāpat. Ir dienas, kad krieviski parunājam.

Tomēr arī tā vajag darīt, kā sacīt jāsaka : ''Atkārtošana ir zināšanu māte!''

Nandia 22.01.2014

Nabaga patriots. Zheel tevis nepalika it ne maz. Aizbrauci, aizmuki, aizskreeji - nav svariigi. Tu sheit vairs nedziivo un ne tev maaciit Latvijas iedziivotaajus.
Nedziivo tu vairs sheit - nedziivo! Saproti to un nestum savas gudriibas uz sheit DZIIVOJOSHAJIEM.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы