Narvesen - Nekompetenta, darbiniece, apkalpošana un sniegtais pakalpojums nekvalitatīvs un vizuāli nepievilcīgs.
Šodien ap plkst 16.00 iegādājos sviestmaizi, kuru arī palūdzu uzsildīt. Darbiniece jau šajā mirklī reaģēja klientu sfērā strādājošam darbiniekam neatbilstoši "neapmierināti sašķobīja sejas grimmases". Kad viņa izsniedza preci un es to pamanīju, biju šokā. Devos pie viņas un teicu, ka nevēlos šo preci "prece vizuāli izskatījās briesmīgi". Pārdevēja sarunas laikā atļāvās bezkaunīgi runāt pretī, pretī nestādījās, kontaktus saziņai ar vadību nesniedza, lai izvairītos no jebkādas atbildības. Šādiem darbiniekiem nav vieta apkalpošanas sfērā. Kā arī šādām situācijām jābūt atregulētām.
Labdien!
Atvainojamies par radušos situāciju – sazināsimies ar kolēģiem no konkrētā veikala un pārrunāsim!
Lūdzam uzrakstīt mums uz [email protected] – nosūtīsim nelielu atvainošanās dāvanu!
Комментарии (7)
Zoss! Ar kādām tiesībām Tu vari atteikties no sviestmaizes ko pati liki sildīt. Muļķim muļķa problēmas.
Jums maksā par stulbu komentāru rakstīšanu ?
Tiešām zoss. Uz jums paskatoties ne tikai jāšķobās, bet arī jāvemj! Sāc beidzot gatavot mājās losene.
Nu jūs varat maksāt par šāda izskata precēm.. Zosis un citi neaptēstie tēli tādā gadījumā esat Jūs,daiļdirsēji.
Depo pirktas apenes arī atgriez, ja viņas nepiestāv?
absolūti vietā jautājums. Sūdzību uzrakstīja noteikti kārtējā caca, kura nesaprot, ko nozīmē, kad nav ko ēst. ;)
Jums pilnīga taisniba, pirmkārt - darbiniecei jau pašai vajadzēja piedāvāt - vai maizīti nevajag uzsildīt :) otrkārt - siers nav pat biskin pakusis 🤦🏻♀️🤣👋🏻