www.sudzibas.lv Narvesen Nejēga pārdevējs

Narvesen - Nejēga pārdevējs

27.09.2025. Narvesena kioskā Rīgas autoostā pirku loterijas biļeti. Pārdevējs, pajauns puisis, izsita biļeti, kad gribēju apmaksāt, ievēroju, ka biļete ir kļūdaina. Pārdevējam teicu, ka tāda man neder, lai anulē un izsit pareizi biļeti! Viņš atteica, jo nemākot to darīt. Nebūs tev biļetes, tā viņš ar smīnu pateica, jo arī otra pārdevēja to nemākot darīt! Palika jocīgi, sanāk, ka pārdevēju- nejēgu pēc tev atsaka!
Piebildīšu, ka puisis jau kādus 4mēnešus atpakaļ man, pērkot loterijas biļeti, pateica frāzi, ka tā ir velti izmesta nauda, labāk, lai uzdāvinot viņam! Neko tad neatbildēju...citā dienā biju liecinieks situācijai, ka pircēja bija nesaprašanā par akcijas preces cenu uz ko šis pats puisis rupjā tekstā atbildēja meitenei!
Narvesen vadība, lūdzu, veiciet pārdevēju apmācību, tādi nekompetenti indivīdi taču ir pirmā Rīgas vizītkarte tūristiem!

29.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Narvesen Latvija Ответ от представителя 30.09.2025

Labdien!

Atvainojamies par radušos situāciju, izrunāsim to ar kolēģiem!

Lūdzam precizēt, kuru no autoostas tirdzniecības vietām apmeklējāt – gaidīsim ziņu uz [email protected]

G

Комментарии (2)

T Tautins 30.09.2025

Mīļā Saule, par tiem grašiem kādiem jāstrādā Narvesen, vadībai neinteresē ar kādu attieksmi tiek apkalpoti klienti, viņiem vispār prieks un laime, ka kāds grib strādāt...

H hantersbidons 30.09.2025

labatai cermei vienmēr attaisnojums savam lopiskumam

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы