Narvesen - Krāpšana
Aptuveni pirms nedēļas papildināju “Rīdzinieka Karti” ar 20 stundas braucieniem augstāk norādītajā “narvesen” kioskā. Liels bija mans pārsteigums šorīt trolejbusā, kad e-talonu nolasītāju man uzrādīja “0”. Žēl, ka man nav saglabājies darījuma čeks, kaut pēc pirkuma bija doma to saglabāt... Jaunā darbiniece naudu no bankas kartes novilkt prot, bet uzskaitīt braucienus e-talonā ne! Skumji... : (
Labdien!
Vai pārbaudījāt e-talona atlikumu automātā, pārliecinoties, ka tajā patiešām nav braucienu?
Ja jā, lūgums atrakstīt [email protected] sīkākas detaļas par to, kad iegādājāties e-talonu.
Комментарии (3)
Ja Jums tur vēl bija palikuši iepriekš pirkti braucieni, tie tiks uzrādīti vispirms līdz 0. Vai automātā skatījāties atlikumu?
Iepriekš pirktie braucieni bija beigušies, pirms kādas nedēļas papildināju karti ar 20 braucieniem, jo zināju, ka pēc Jāņiem izmantošu sabiedrisko transportu.
Reģistrējot karti pie diviem validātoriem trolejbusā-abi uzrāda “0”. Skatījos Rīgas satiksmes mājaslapā, braucienu atlikumu savā rīdzinieka kartē- arī 0.
Par braucienu tehnisku neielādi ar atbildīga Rīgas Satiksme, nevis Narvesen. Uz termināla ir jāveic attiecīgas darbības, lai kases sistēmā parādītos informācija par apmaksu. Un termināls nestrādā, ja uz tā nav novietota Rīdzinieka karte. Tā kā Jums jāvēršas pie Rīgas Satiksmes.