Narvesen - Krāpšana
Sveiki protams ir pagājušas dienas, bet es pērkot e talonu man naudu paņēmāt, bet 2 braucienus neiedeva. Nevēlos nekādu traci celt, bet lieku jums zināt, ka šādi gadās arī pie jums, protams tagad tikai pērku braucienus, nelieku vairs uz sava e talona, jo baidos ka notiks kas tāds atkal.
Labdien!
Informācija no SIA Rīgas Satiksme mājaslapas:
"E-talonā ielādētās biļetes nesummējas, tāpēc, reģistrējot e-talonu, karšu lasītājs neuzrāda visu e-talonā pieejamo biļešu atlikumu. Piemēram, ja tiek reģistrēta 5 braucienu biļete, tad līdzās nopirktā 10 braucienu biļete neparādīsies. Tas ir, ja vispirms ielādēta 5 braucienu biļete, bet pēc tam 10 braucienu biļete, tad vispirms karšu lasītājs nolasīs iepriekš iegādāto 5 braucienu biļeti un uzrādīs tās atlikumu. Kad šī 5 braucienu biļete tiks iztērēta, karšu lasītājs sāks reģistrēt un parādīs 10 braucienu biļeti un tās atlikumu."
Ja atlikumā tiešām nav atlikumu, tad lūdzu atsūtiet un [email protected] pirkuma čeku un e-talona foto, lai ir redzams tā sērijas numurs.
Комментарии (3)
Ja Jums ir personalizētais e-talons (piem, rīdzinieka karte utml) un uz tā jau ir bijuši braucieni, no sākuma iztērēsies tie, kas bija palikuši iepriekšējā līgumā. Respektīvi, jums ir palicis viens brauciens, jūs nopērkat vēl 2. Iekāpjat transportlīdzeklī, nopīkstinat, jums parādās "braucienu atlikums 0", bet reāli uz kartiņas vēl ir 2 braucieni jaunā līgumā.
Ja nu pārdevējs tiešām krāpjas, vienmēr var palūgt izprintēt e-talona braucienu atlikumu no termināļa :)
*Ja ir tiešām gadījies, ka pārdevējs nokrāpj Jums naudu par e-talonu, vienmēr ir iespēja nākamajā Narvesenā vai jebkur citur palūgt izdruku.
Noteikti, ka ielādēja braucienus, bet nejēgai jau bija kaut kādi braucieni kuri neplusojas.