Narvesen - Krāpšana
31. 10. 16. Iegādājos etalonu Natvesen kioskā pie Saktas. 01.11.16 no rīta dodoties uz darbu konstatēju ka etalons nedarbojas. Devos uz RS punktu Sedas ielā Mežciemā kur tika šis etalons pārbaudīts un konstatēts ka tukš un sen izlietots. Kā arī pirkuma čekā etalona nr nesakrīt ar čekā norādīto nr- ar to mani iepazīstināja TS darbiniece. Kā rezultātā esmu apkrāpta no Narvesen darbinieces puses.
Комментарии (8)
Spriežot pēc foto, e-talona numurs sakrīt ar čekā norādīto un spriežot pēc tā, ka RS darbiniece ir jūs maldinājusi, visticamāk vaina ir tieši e-talonā.
Varbūt vainīga ir tā 0 - kas nav ievadīta? :D vienīgā nesakritība e-talona numurā.
Piekrītu ROMAxSOFT sakrīt! Sūdzību atzīmēt ka atrisinātu)
Man patiešām bija gadījums, kad iesmērēja kkādu Pārdaugavā pirktu 24h e-talonu, kaut gan es tai galā mūžību neesmu bijusi un e-talonu biju pirkusi 5 braucieniem nevis 24h. Tad tiešām numuri nesakrita. Bet Narvesena info centrā ātri atrisināja situāciju, piezvanīja un piedāvāja jaunu e-talonu vai kafiju, kā arī darbiniece tika atlaista.
Labdien!
Sadarbībā ar Rīgas Satiksmi padziļināti izmeklējām Jūsu konkrēto situāciju -
Jūsu braucieni Narvesen veikalā ir uzlādēti korekti, Jums ir nepieciešams vērsties Rīgas Satiksmes Klientu apkalpošanas centrā, līdzi ņemot pirkuma čeku un e-talonu, iespējams bojāts e-talons.
Ar cieņu,
Narvesen
Narvasen Support, lūdzu izstāstiet kā RFID čipā var ievadīt nepareizu informāciju? Katrs čips ir identisks. Jūsu ierīces ieraksta tajās informāciju. Nenoveliet vainu.
Mac Suši. Palaidi garām, ka ierīces ir RS meitas uzņēmumam Rīgas karte, nevis Narvesen, tāpat kā loteriju termināli ir LatLotto un par irakstīto informāciju atbild tieši viņi, Narvesen ir tikai un vienīgi tirgotājs! Tā kā ir gadījies strādāt ar e-talonu aparātiem, tad pēc pieredzes zinu, ka tajos, reti, bet gadās kļūdas.
Tad jau tikai un vienīgi ierīces vaina, un jāvēršas pret ierīču piegādātāju. Ražotājam vispār būs vienalga :D