Narvesen - Klientu attiecība
Labvakar. Gribu parunāt par nepieklājīgiem klientiem. Strādāju narvesena, esmu jauna meitene. Un cilvēkiem, īpaši sievietes gados, patīk uzbļaut virsū, pat aiztikt ar sliktiem vārdiem, jo eju pārtraukuma uzpīpēt. Ņemu pārtraukumu uz 5 minūtēm, jo ātri uz pīpēju un eju iekšā. Sieviete pienāca un sāka bļaut, vai ilgi pipešu, un kā viņa negrib stāvēt zem lietus. Lietus nebija baigi liels. Viņa aizgāja ar vārdiem "idiote". Un teica ka vienalga uz klientiem. Mīļie klienti, saprotiet ka mēs arī esam cilvēki, mums arī var kaut kas notikt, mums arī ir ģimenes problēmas, arī var nebūt garastāvokļa. Esiet cilvēki. Saprotoši cilvēki. Jo ja jūs gribat lai mani atlaid no darba, neko labāk nesaņemsiet. Jo tad strādāt nebūs kam. Un sliktāk sev izdarīsiet. Paldies par iepriekšējo sapratni.
Комментарии (11)
Labdien,es vēlētos sūdzēties par pārdevējam,kas apkalpo slikti, sēž telefons,un bieži vien narvesena stāv vairāki pārdevējas draugi ar kuriem pļāpa,narvesena tiek bieži slēgts agrāk nekā vajag, lūgums mainīt attieksmi.
Jugla pie starptautisko autobusu pieturas ir narvesen. Strādā pārdevēja Anna TRACA. Kā var strādāt tāda pārdevēja ka neaizej tā dzērusi.biezi veda narvesen svešus cilvēkus. Pat liekas ka viņai ar galvu nau riktīgi viss.
Vispar jau tā pīpēšana darba laikā darba devējiem nepatik jo no tā cieš pircèji.Cik pati zinu daudz reiz Narvesenos nevar iepirkties jo pardeveji iet šais pauzes .Ar savām problēmām uz darbu nav jānāk jo tas nevienam nelīdzes.Es neticu ka ir cilvèku kuriem interesetu pardeveju problemas.Ja nav garastāvokļa tad labāk palikt majas .
Likums nosaka, ka savu brīvo laiku jeb pauzes, darba ņēmējs var izmantot kā vēlas, pat pamest teritoriju.
Nopietni?
Es saprastu, ja kāds būtu sūdzējies par tavu pusdienu pārtraukumu vai brīdi, kad esi izgājusi uz labierīcībām. Smēķēšana nav ēšana. Tā nav vajadzība bez kuras nevar iztikt. Jo īpaši cilvēkam, kurš strādā klientu apkalpošanas sfērā.
Es pilnībā saprotu šīs tevis pieminētās sievietes neapmierinātību. Arī viņai vajadzēja kaut kur būt tajā mirklī. Varbūt bija jāsteidzas uz darbu. Kamēr tu jau biji darbā un to nepildīji kā pienākas.
Es pati jau gadiem strādāju viesu apkalpošanas jomā un nekad neesmu iedomājusies, ka kādam jāgaida manis dēļ, kamēr esmu darbā.
Iedomājies sevi klienta lomā - tev jāsteidzas uz sabiedrisko transportu, bet vispirms jānopērk etalons vai pirms ilga brauciena ar autobusu vēlies nopirkt ūdens pudeli, pus minūte ir no svara, bet pārdevējs izdomājis uzpīpēt..
Smēķēšana nav fiziska vajadzība! Bez tās var iztikt darba laikā!
Saņem sevi rokās un padomā taču. Cilvēkam tiešām nav jāstāv lietū kamēr tu dari ko bezjēdzīgu. Ja vēlies labu attieksmi no klientiem, ir jāsniedz labs serviss.
Narvesen darbiniekiem, kuri strādā pa vienam, nav pusdienas pārtraukumu. Sava atbildē, jūs norādījāt, ka cilvēkam ir jāsteidzas un viņš negrib pagaidīt 5 minūtes. Un ja ir pusdienas pārtraukums, tad būs jāgaida 30 minūtes. Un kas ir labāk? Vajag būt saprotošiem, bet diemžēl cilvēki, kuri nekad mūžā nestrādāja apkalpošanas sfērā, to nesaprot.
Un ja arī darbinieks aizgāja ātri uzpīpēt, tas nevienam nedot tiesības viņu pazemot.
Vēlreiz pie likuma. Varbūt man patīk paudzēs masturbēt, bet tā nav dava darīšana.
Pārtraukumus darbā pusdienu, atpūtas un citu vajadzību ievērošanai Darba likumā regulē 145. pants. Tie pienākas darbiniekiem, kam darba dienas ilgums ir garāks par 6 stundām. Šajā laikā darbinieks drīkst atstāt savu darba vietu. Pārtraukumu ilgumu nosaka darba devējs, konsultējoties ar darbinieku pārstāvjiem, tā minimālais ilgums ir 30 minūtes, taču darba devējs var noteikt arī ilgāku pārtraukumu. Parasti darba pārtraukumu organizācija ir noteikta uzņēmuma darba kārtības noteikumos.
Pārdevējam veikalos ir pilnīgas tiesības to sadalīt sev pa laikiem, kādos darbinieks tos vēlās. Pārdevējam ir pilnīgi visas tiesības kā visiem citiem cilvēkiem mierīgi paēst, padirst, padzerties un uzpīpēt.
Klienti tiešām mēdz būt nepateicīgi, egoistiski mēsli, kuri tikai domā par saviem pāris centu vērtajiem sērkociņiem, kuri uzņēmumam peļņu ne sūda nenes.
Pārdevējus arī neinteresē klientu problēmas, bēdas, sāpes un citas likstas. Darbinieks atrodas darbā un veic savus darba pienākumus, ja klients savu problēmu mēģina uzvelt pārdevējam , tad arī dabū otru monētas pusi pretī. Jo ir tikai normāli, ka savstarpējā komunikācijā klients noliek nelaipnu pārdevēju pie vietas un pārdevējs noliek nelaipnu klientu pie vietas. Jo nevajag aizmirst, ka klients ir viesis un viesiem svešās mājās ir jāuzvedās pieklājīgi. Un tas ,ka klientam kaut ko VAJAG tas nenozīmē , ka pārdevējam ir jāapmierina viņa vajadzības, jo ļoti bieži tiek uzdoti jautājumi un izteiktas replikas , kas pilnīgi nav saistītas ar konkrētā veikala specifiku.
Kā arī pārdevējs 1H dienā var iet ēst, pīpēt, uz mājām vai pie ārsta vai stāvēt pie darbavietas un runāt pa telefonu, tas ir oficiālais likumiskais pārtraukums kuru viņš var pavadīt kā vēlas, ja ir norāde par pārtraukumu ilgumu ja strādā iestādē kura ir jāslēdz uz pārtraukumu.
ja jau sūdzies par klientiem, tad virsrakstā vajadzēja "Klienti", nevis Narvesen.