Narvesen - Klienti
Sveicināti, dārgie klienti!
Es strādāju kioskā, es cenšos no visas sirds apkalpot cilvēkus laipni.
Bet ir nepatīkami, ja klients pārjautā, bet dzird, pārdevējam tas patērē lielu enerģiju, padomājiet, ir klientu plūsma liela no 6.30-20.00, protams, arī citi darbi, kas jāpaspēj.
Arī ievērojusi, ka klienti speciāli meklē kašķi, lai varētu sūdzību uzrakstīt. Jebkuram pārdevējam laipnam noņems smaidu no sejas, kas ir jābūt.
Ari mēdz būt, ka klienti mani pārprot, ka es esmu dusmīga, kad pārjautā, piemēram, "cik? ", tad pasaka, ka nenāks pie manis, jo nelaipna esmu. Bet man jautājums, kāpēc nedzirdiet, ko Saka pārdevējs? Kad nav jādzird, tad visu dzirdu un uz ofisu sūdzība.
Piemēram, ir tādi gadījumi, ka klients uzspļauj uz kioska loga savas siekalas, jo nesanāca pārdevēju iesaistīt konfliktā. Tas normāli? Arī lieks pārdevējam darbs, tīrīt logu, kas sacūkots.
Es arī strādāju otrā darbā, tur klienti par mani atsaucas labi, pasaka labu vārdu, kas liek vairāk smaidīt.
Cienīsim narvesen darbiniekus, jo arī cilvēki, kas nav roboti. Novērtēsim, ka ir šie darbinieki, kas jūs apkalpo, pateiksim labu vārdu. Nenovedīsim, ka sabojā pārdevēju prestižu, proti, nespēj vairs pasmaidīt, jo noved ar galējībām.
Ar smaidu - Annija.
Комментарии (1)
Pietiekoši daudz cilvēku kuriem liekas, ka viņi ir pasaules vai daļa no tās nabas un visi pārejie viņiem kaut ko pārādā. Gaida, ka svēcināsies, smaidīs, eleganta balss tembrā runās un vel atvērs durvis. Pa darba dienu pietiekoši cilvēku ienāk, kas to smaidu nozog un varu derēt, ka tiem kuriem ir šāda attieksme viens šāds cilvēks smadzenes nonestu. Es nevarētu strādāt šāda sfērā - noķertu diagnozi. Novēlu izturību!