Narvesen - Dubultā naudu noņēma no kartes
Pirku Narvesenu kioskā ebiļetes. Norēķinājos ar karti un termināļa bija rakstīts ka varu ievietot karti lai atmaksātu tā arī darīju. Kad biju pabeigusi visu, jaunā meitene kas mani apkalpoja teica ka lai nelieku karti iekšā bet es jau tajā momentā biju visu izdarījusi un viņa teica ka nemaz nebija apstiprinājusi lai ar karti varētu no rēķināties... Veicu darbību atkārtoti.
Beigās man atnāca paziņojums par rezervēto naudu un bija rezervēts dubultā viena un tā pati summa 5. 40 eiro
gāju atpakaļ pie meitenes kas tur strādā un viņa tik plātīja rokas ka neko nezinot un nevarot man palīdzēt...
Labdien!
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūdzam atsūtīt mums sīkāku informāciju par pirkuma vietu un laiku uz [email protected].
Paldies jau iepriekš!
Комментарии (2)
Ar "jaunajiem" bankas termināļiem šis bieži notiek. Arī citur. Atliek kontaktēties ar banku vai pašu firmu.
Pasūdzējies par savu komunikācijas nemākulību.