Narvesen - Darbinieces nekompetence!
Šajā narvesen ir tāda sajūta, ka pārdevējam ir pašam savi noteikumi.
Narvesen vakarā aizvērās cikos vēlas, veras vaļā arī nelaikā un apkalpošana ir neprofesionālā.
Rīts, 2 pārdevējs aiz kases ķiķina, pienāku laipni pajautāju vai ir vēl braucieni e-talonā, vienīgais nepateicu "lūdzu". Ko man uzreiz pateica pārdevēja Inese Pavlova: " un lūdzu kur? ! " pārdevēja, kas stāvēja blakus sāka smieties pilnā balsī.
Pateicu: "lūdzu" nopirku vēl braucienus.
Bet biju maigi sakot pārsteigta par tādu attieksmi no pārdevēja puses!
Narvesen tā ir jauka, pieklājīga attieksme?
Neitrāla attieksme ir labāka nekā šī.
Labdien!
Atvainojamies par šādu pieredzi! Lūgums atrakstīt vairāk informācijas, precizējot tirdzniecības vietu un laiku, uz [email protected]. Paldies!
Комментарии (3)
nevajadzēja ar viņām tā auklēties!
Varbūt mēģināja ar tevi ievadīt sarunu uz flirta pusi?
Kad pārdevējas ķiķina slikti, kad neapmierinātas arī slikti. Tieciet vienreiz galā ar to ko vēlaties. Un par to ka aizrādīja par "lūdzu" pilnīgi pareizi, jo atceries, ka tev neviens neko NEKO nav parādā un tā ir viesmīlības apkalpošanas sfēra, kur kā sauksi tā atsauksies, pārdevējam ir alga un viņam ir vienalga vai tu sūdzēsies, vienalga vai tu tur vēl nāksi vai nē, tāpēc, ja gribi labu attieksmi , tad sāc ar sevi!