www.sudzibas.lv Narvesen Atteicās pārdot preci

Narvesen - Atteicās pārdot preci

Skrēju uz taksometru, un tā kā bija nepieciešams steidzami izmantot košleni pēc smēķēšanas, ieskrēju narvesen, lai to iegādātos, jo nebija laika stāvēt Rindā pārtikas veikalā.

Kasiere Zanda ar diezgan bravūrīgu, nelaipnu un smīnājošu attieksmi atteicās pārdot šo košleni, kas nemaksā pat nekādus tur 5 vai 10 centus, bet principā gandrīz 1 eur, paziņojot, ka viņi "tāpat vien naudu nemainot. " kā var vispār tik bezkaunīgi atbildēt klientam, kurš cenšas iegādāties preci, kas man reāli bija vajadzīga?

Pirms tam biju izņēmusi visu naudu skaidrā naudā no bankomāta, kur mazākās bija 10 eur banknotes, līdz ar to šo banknoti arī devu, ja būtu bijuši 5 eur, dotu to, bet bija 10 eur no bankomāta, un zanda vienkārši smaidot atbildēja, ka viņa nevarēs pārdot šo preci un nolika vienkārši šo košleni malā.

Informējot, ka rakstīšu narvesen uzņēmumam, zanda, atkal jau smaidot, atbildēja "droši! ", nevis, piemēram, "es ārkārtīgi atvainojos par to, ka nevaru izmainīt šos līdzekļus" vai "es tūdaļ aizskriešu uz kādu no 50 tuvējiem veikaliem un palūgšu samainīt naudu, jo man kasē fiziski nav maiņas naudas" - nē, vienkāršs "droši" un smaids uz lūpām no zandas puses.

Reāli pirmo reizi dzīvē saskāros ar situāciju, kad kasiere atļaujas būt tik nelaipna un vienkārši nepārdot man preci, jo kasē nav maiņas naudas, un viņi "tāpat vien naudu nemainot" (otrā daļa patiesībā nošokēja visvairāk, jo košlene reāli bija nepieciešama, bet acīmredzot zanda par savu mutes higiēnu nerūpējas ar šādiem atribūtiem, tāpēc nav saprotams, ka vienkāršam cilvēkam var vienkārši būt nepieciešama košļājamā gumija, nevis es cenšos samainīt naudu, nopērkot kaut ko par 5 vai 10 centiem jūsu sūda narvesenā) .

Nevienā reizē zanda neizrādīja nožēloju par radušos situāciju, neatvainojās par sagādātajām neērtībām, nepiedāvāja nevienu normālu risinājumu.

Un ja veikals reiz nevar nodrošināt maiņas naudu klientiem, tad to arī vajadzētu norādīt skaidrās un gaišās, rakstiskās norādēs pie kases, pirms cilvēks ir izstāvējis rindu, gaidot ar savu preci rokās, ko nemaz beigās nevar iegūt. Kāda velna pēc man bija jāstāv Rindā un jāgaida, ja man vienkārši atteicās pārdot šo preci?

Sazinoties ar narvesen, saņēmu pliku copy-paste pāris teikumu atbildi, ka atgādināšot darbiniekiem standartus, kāpēc vispār ir tādi darbinieki, kuri nezina uzņēmuma standartus un var atļauties nepārdot preci, nemeklēt risinājumus, neiet samainīt naudu, jo viņiem taču nav maiņas naudas, un pat normāli neatvainoties.

Paldies t/c valletas narvesenam! Vairāk uz to sūda bodi neiešu.

22.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Комментарии (11)

S Smadzen'sVaig? 22.03.2024

Ar karti nevarēji samaksāt?

A AntiElvi 23.03.2024

Izskatās, ka tEV smadzenes vajag, ja pat neesi spējīgs iedziļināties šīs sūdzības būtībā, pamuļķi!

D ddddddd123 23.03.2024

Kā jau uzsvērts, "Pirms tam biju izņēmusi VISU naudu skaidrā"

A Anna Liepiņa 23.03.2024

Zanda rūpējas par mutes higiēnu, Zanda nesmēķē. Viņai nav jālieto košļene, lai noņemtu smēķē smaku, kuru nemaz nevar taaaaa noņemt...smēķētājs nejūt, ka smird ne tikai mute, rokas, mati, apģērbs untt...

A Anna Liepiņa 23.03.2024

Piekrītu. Pati kūpina, bet uztraucas par darbinieka higiēnu. Ja ļurķis mutē tad jādomā uz priekšu un laicīgi košļenes jāiepērk, baigā sūdzību rakstītāja. Muļķe. Gan jau ar ,, pompu" ienesās un kaut ko pieprasīja. Lūk ar dabūja pretī. Nesmēķē , tīri mājās zobus un dzīvo laimīga.

D ddddddd123 23.03.2024

Kam tu piekrīti, pati sev? Dārgā Zanda, tev nu gan nav darīšanas par to, ko citi dara, un ja es vēlos nopirkt košleni, tās ir manas tiesības, un tev nav nekādu tiesību atteikt veikt šo pirkumu. Nesmēķē, atradusies mācītāja, kāda tev darīšana, ko dara un ko nedara citi?

Ar pompu es nekur neienesos, nostāvēju rindā, lai saņemtu ATTEIKUMU pārdot preci, kaut pie kases nekur nebija norādēs, ka nevar norēķināties skaidrā naudā.

Bet nu tas, ka piekrīti pati sev, tiešām smieklīgi.

Un nē, man nekas nav laicīgi jādomā, es esmu pircējs un klients, kurš gatavs maksāt naudu par preci.

Ka tik pati neesi muļķe, tāpēc arī nelaimīga strādā savā narvesenā. :)

D ddddddd123 23.03.2024

Kam tad tāds sūda narvesens ir paredzēts, lai maksātu darbiniekiem algas, kuri neveic savus darba pienākumus? Narvesen kā reiz ir tāda ieskrietuve, kur ātri ieskriet un nopirkt kādu sīkumu, ko vajag, piemēram, košļeni. Man vienalga, kas vēl man smird, bija nepieciešama košļene un tikpat labi varēja tā būt arī pēc maltītes, KĀDA TEV IR STARPĪBA, pati sev piekrītēja Anna Liepiņa AKA Zanda no Narvesen :D

D ddddddd123 23.03.2024

"Dabūja pretī" :D Vienkārši ko! Ej un sēdi savā narvesenā, ar tādu attieksmi dzīvē nekur tālu netiksi, tas nu ir skaidrs.

N Neitrāla persona 25.03.2024

Autorīt, maz ticams, ka, ja pati būtu tik daudz sasniegusi un tālu tikusi, Jums nebūtu ar ko samaksāt un bez lamu vārdiem nespētu savu domu izteikt.

A AntiElvi 23.03.2024

Ideāli, tikai aizmirsi nomainīt vārdu, kad atbildēji uz pašas komentāru! 😁😁

A AntiElvi 25.03.2024

Tu, aprobežotības kalngal, vispār saproti, par ko iet runa? Negrib un nemaksās ar karti!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы