Narvesen - Apkalpošana
Šodien kārtējo reizi devos uz Narvesen, lai iegādātos trolejbusa mēnešbiļeti. Pēc tam devos uz pieturu, iekāpjot trolejbusā un aktivizējot savu etalonu tika paziņots, ka biļetes nav. Lecu ārā un devos atpakaļ uz Narvesen veikalu, kurā nepilnu pusstundu atpakaļ biju etalonu pagarinājusi. Uzrādīju čeku par veikto pirkumu un, paskaidrojot situāciju, lūdzu pārbaudīt, vai mēnešbiļete uz visiem trolejbusiem ir aktivizēta. Uz ko man atteica, ka nav uz trolejbusiem, bet uz autobusiem. Protams, teicu, ka tā gan nevarētu būt, jo pērkot norādīju, ka vēlos biļeti trolejbusiem, uz ko saņēmu atbildi, ka nē, esmu teikusi autobusiem. Nekādas atvainošanās par viņu pieļauto kļūdu. Visu līdzšinējo mūžu pērkot tikai trolejbusa mēnešbiļetes es pilnīgi noteikti zinu, ka nepastāv iespēja, ka būtu teikusi ko citu. Lūdzu, lai viņa kļūdu izlabo, bet saņēmu atbildi, ka viņi to nevar, ka man jādodas uz e-talona biroju (precizēšu, ka šis incidents notika 19.novembrī, kas šogad ir brīvdiena un vakarā ap 18 neviens e-talona birojs atvērts nav). Tātad man ir jāziedo savs brīvais laiks, lai ietu uz atrisinātu Narvesen pārdevējas radītu kļūdu? Pie tam arī jāpērk papildus biļetes, lai tomēr tiktu mājās un rīt uz e-talona biroju. Prasīju, kur iespējams iesniegt sūdzību par šādu apkalpošanu, bet man tika atteikts, ka to nav iespējams izdarīt.
Комментарии (1)
Pilnībā šī situācija atkartojās ar mani!!! Kāpēc patērētājiem pašiem ir atrisina Narvesen darbineiku izraisītas problēmas?? Tomēr mēģināšu iesniegt sūdzību, jo Narvesen ir starptautiska organizācija, lai noskaidro, par ko mēs maksājam naudu.