РешеноMultikino kinoteātris - Slikts serviss, nekompetenti darbinieki
Biļetes iegādātas, bet uz kino nelaiž, vismaz uz sākumu:) sāksim ar to ka neesam no Rīgas. Sieva iegādājās 4gb biļetes uz bērnu multeni, kļūdījās jo nopirka krievu valodā, zvanīja uz multikino lai samainītu uz citu seansu lv, tur viņai pateica ka samainīt var tikai klātienē. Tā kā biju jūrmalā kad viņa man zvanīja un informēja par to, tad samitrinājos ar tādu kārtību un nolēmu aizbraukt līdz rīgai atpakaļ (sastrēgumu laikā) lai cik tas nebūtu neērti un samainīt tās biļetes klātienē. Ierados, izstāstīju, mainam, izvēlējos vietas, darbinieks nospieda 2 pogas ekrānā un pateica - paldies, samainīts uzredzēšanos. Biju izbrīnīts ka dēļ tā man bija jābrauc uz turieni, bet pa telefonu nevarot to izdarīt tāda esot kārtība, esot daudz klienti un vispār baigi nopietni viss, prasīju vai man nedos biļetes jaunās, vai epastā bus informācija, vai kas... Atbilde bija ka nē, uz to pirkuma kodu esot cits seanss vienk. Un lai ejot ar tām pašām biļetēm, viss ok. Bet ar to tikai viss sākās.
Ierodoties uz kino, 5 min iepriekš, steidzamies, sieva jau uztraucās ka tik nav kautkāda problēma ar tām biļetēm, es smējos ka cilvēki taču zina ko dara, bet problēma bija.. Jo kamēr es aizgāju pēc kafijas sievai pasaka ka nekas nav samainīts uz kino netiekam un vispār nesaprot tagad kas kam pārdots un kas notiek, atskrienu ar savām kafijām, bērni ar saldumiem rokās stāv pie kases un gaida, seanss jau ir sācies, sieva saka - jāgaida, menedžere kautko skaidro. Pie tās pašas kases nesteidzīgi tiek turpinātas tirgot biļetes. Protams uzreiz piegāju pie darbinieka un pateicu lai mūs nekavējoties laiž uz kino un tiek paši galā ar savu bardaku jo mums jau seanss ir sācies un nav laika ar viņiem diskutēt. Pieprasīju atrisināt mūsu jautājumu darbiniekam ar ko runāju nevis ignorēt vispār to ka mēs gaidam un multene jau sākās, bet viņš jau ir pievērsies citiem pircējiem. Parādīju kuras vietas ir mūsu, zāle vispār bija gandrīz tukša, teicu, labi, iesim citās vietās, pilnīgi vienalga, bet attieksme bija pilnīgi vienaldzīga, pat nepieklājīga, jo redz menedžere taču visu jau skaidrojot lai stāvam un gaidam, pateicu lai beidz ākstīties un sauc vadību, pēc vairākkārtīga situācijas izklāsta un uzstājīgas prasīšanas beidzot tikām aizvesti līdz zālei un tikām uz seansu ar 15 minūšu kavēšanos, nezinu cik no sākuma nokavējām. Bija vēl komentārs ka vēl jau tikai reklāmas iet, ka mums nav kur steigties, teicu protams ka tā nav viņa darīšana un ka es arī reklāmas gribu redzēt:) kopumā visa tā jautājuma risināšana noritēja vismaz 20 minūtes.
Jāpiemin ka nevienā brīdī nenotika atvainošanās, savas vainas atzīšana, neviens pat īsti nerunāja, kad menedžere pienāca, viņa paprasīja biļešu tirgotājam - "vai šitie ir tie? " un pat nesasveicinājās ar mums? Kad pateicu "jā mēs esam tie, labdien", atbilde vienalga nesekoja. Uz jautājumu vai šīs neertības mums netiks kompensētas kautkā - menedžeres atbilde bija, nē man nav tādu iespēju.
Domāju ka savus jautājumus viņi varēja mierīgi risināt pēc tam, neaizkavējot mūs, lai nenokavētu multenes sākumu, vai arī samainīt biļetes vēlreiz un iedot mums citas vietas. Īstenībā nesapratām īsti kāpēc netikām laisti. Arī seansa laikā nāca darbinieki un pētīja mūs, kur mēs sēžam, vai ko viņi skatījās, nezinu, sajūta nebija laba, mēģināju novērst bērnu uzmanību no tā lai nesabojātu viņiem dienu:) kopumā mēģināsim turpmāk izvairīties no šīs iestādes.
Seanss bija 30.06.2019. Multene "neglītās lellītes" plkst. 12.40
Cienījamais Klient,
Paldies, ka vēltījāt laiku un izklāstījāt mums radušos situāciju. Mēs izskatījām Jūsu sūdzību un veicām situācijas analīzi. Rezultatā konstatējām, ka darbinieks, kurš veica biļešu apmaiņu 26. jūnijā, netīšām bija veicis to nekorekti, kā rezultātā netika izprintētas jaunās biļetes. Tiešām, biļešu apmaiņas laikā ir nepieciešama Klienta klātesamība, jo Jums bija jāsaņem jaunās biļetes. Jāpiebilst, ka veids, kurā darbinieks veica biļešu apmaiņu, iepriekš nekad netika izmantots, sakarā ar ko nedz citi darbinieki nedz maiņas vadītāji nebija informēti par šādu iespēju un tās sekām. Ar darbinieku notikušais tika izrunāts un uzsvērts, ka līdzīgajās situācijās ir jāmeklē palīdzība pie vecākā kasiera vai maiņas vadītāja, ko darbinieks nav izdarījis un savu vainu atzina.
30. jūnijā situācijas atrisināšanu paildzināja tas fakts, ka nekorekti tika nosaukts biļešu apmaiņas datums. Tika apgalvots ka zvans uz ofisu un biļešu apmaiņa tika veikta 29. jūnijā, bet faktiski tā tika veikta 26. jūnijā. Rezultātā, tas, ka biļešu apmaiņa tika veikta nekorektā veidā, un tas, ka tika nosaukts maldīgs tranzakcijas datums, liedza 30. jūnijā maiņas vadītājam operatīvi atpazīt un atrisināt radušos situāciju. Tomēr maiņas vadītājs, lai paatrinātu procesu, izlēma ticēt Jums uz vārda un palaida uz kino tik ātri, cik tas bija konkrētajā situācijā iespējams. Maiņas vadītājs skaidroja savu attieksmi ar vēlmi pēc iespējas ātrāk atrisināt radušos situāciju, lai klienti laicīgi tiktu uz filmu, un bija pārāk iedziļinājies darba procesā, kā rezultātā varēja rasties iespaids par nepietiekami pieklājīgu attieksmi.
Darbinieku pienākums ir pārbaudīt auditorijas seansa laikā, vai kienti netraucē viens otram, vai netiek liktas kājas uz krēsliem, vai netiek pārkāpti citi kinoteātra noteikumi. Lūdzam neuztvert to personīgi.
Mēs atvainojamies par sagādātajām neertībām un vēlamies, lai kino apmeklējums radītu jums tikai pozitīvu pieredzi, tādēļ piedāvājm Jums kopā ar ģimeni bezmaksas jebkura dienā un jebkura laikā apmeklēt mūsu kino, attiecīgi vēlamies piedāvāt četrus ielūgumus kurus varēsiet izmantot līdz tekošā gada beigām.
Atbilde Multikino
Paldies ka veltījāt mums laiku. Pamatā jau jautājums ir par normālu komunikāciju un attieksmi, tas bija viss ko vēlējāmies sagaidīt. Rodas iespaids ka jūsu pašu izveidotā sistēma ir nedraudzīga klientiem un neelastīga darbiniekiem, jo tik stingri ir jāievēro visādi nosacījumi ka normāla komunikācija tiek izslēgta. Nu kādēļ ir jābrauc uz vietas mainīt biļetes, ja nopērkot pirmo reizi tās var saņemt epastā? Ja tas būtu jautājums par personas datiem vai identificēšanu tad es vēl saprastu, bet šeit domāju ka tas ir jautājums par to ka jūs naudu esat saņēmuši un tālāk neesat ieinteresēti kautkādus papildus jautājumus risināt. Ko var pārmest darbiniekiem, viņi visu darīja pēc kautkādām instrukcijām, rezultātā mēs sēžam un gaidam vai bērni vispār tiks uz filmu. Mums jau īstenībā nevajag lai jūs tur kautko savestu kārtībā, baidamies atkal kautko izdarīt nepareizi jo domājam ka jautājumu gadījumā atbalsts nebūs. Līdz šim esam pamatā braukuši uz jūsu kino, bet palasot citas atsauksmes par atceltiem seansiem un darbinieku neieinteresētību, aizdomājamies, gribās tomēr bez problēmām aizbraukt atpūsties.
Maiņas vadītājai (Marta laikam?) paldies par to ka vispār tikām uz seansu.
Комментарии (6)
Jūs nopirkat nepareizas biļetes. Ar tādu attieksmi vēl sūdzas. Priecātos ja vispār apmainīja nevis paravas kačatu! Kronis galvu nespiež Jūsu augstībai? Liels pluss multikino un liels fuj ģimenitei ar lecīgu papašku .
Katrs var kludities. Tas ir ok. Bet kad lasot nonacu lidz jusu vaimanam par kompensaciju, tad vienk palika smiekligi. 10 000 eur apmierinas jus un jusu sievu? Kaut tadas kompensacijas pieprasitu kino darbinieki par sadiem lecigiem klientiem.
varbūt vajag ātrāk ierasties pirms seansa? :D nevis ar kafiju skriet un sūdzēties, ka seanss sācies.
Gribēju informēt ka nekādus ielūgumus tā arī neesam saņēmuši.
No Jūsu pēdējās atbildes sapratām, ka, diemžēl, mūsu piedāvātos ielūgumus izmantot nevēlaties. Ja Jūsu teikto pārpratām, jūtieties droši sazināties ar mums pa tālruni 67791163 vai e-pastu [email protected] un vienoties par ielūgumu saņemšanas kārtību.
Laimīgu dienu vēlot,
Multikino.
Es tikai uzrakstīju lai tie kas šo lasa būtu lietas kursā un tad jau katrs pats var izvērtēt situāciju. Protams nekam es nezvanīšu, paldies :)