Multikino kinoteātris - Slikts serviss
Ieradāmies Multikino uz pēdējo seansu 22.20 ( "Supervētra" 9.11.2017.). Piegājām pie kases, lai nopirktu biļetes. Meitene kādu laiku skatījās datorā, pēc tam piegāja pie savas kolēģes, abas čukstus kaut ko apsprieda un tad mums paziņoja, ka ir izmaiņas un šis seanss šovakar nebūs. Jāpiemin, ka mēs ,3 cilvēku ģimene, bijām ieradušies vienīgie. Tad nu sajūta bija tāda, ka meičas grib ātrāk tikt mājăs un nolēma , ka atrunāsies ar to, ka radušās problēmas, filmu nerādīs.
Mums nekas cits neatlika kā braukt pēdējā brīdī, protams ar nokavēšanos, uz Alfas kino.
Paldies par Jūsu komentāru, mēs noteikti ņemsim vērā Jūsu aizrādījumus, lai turpmāk izvairītos no šādām situācijām.
Seanss tiešām bija atcelts tehnisku iemeslu dēļ, paši darbinieki nekādā gadījumā nevar paši lemt par seansa izrādīšanu vai neizrādīšanu, kā arī viņu darba laiku tas neietekmē.
Atvainojamies par radušos situāciju un lūdzam Jūs griezties pa tiešo uz mūsu e-pasta adresi [slēpt]@multikino.lv), lai varam kompensēt Jums radušos zaudējumus ar Multikino ielūgumiem.
Ar cieņu,
Multikino administrācija
Комментарии (3)
Domāju, ka viņiem vienkārši nebija ekonomiski izdevīgi izrādīt filmu 3 cilvēku publikai..
Ерунда, мы вдвоём несколько раз ходили в кино при пустом зале. А причина, скорее всего, была в том, что оператор к тому времени был уже бухой, дрых в отрубе и не отвечал на позывные.
Kops kura laika kasieres izlemj, radit vai neradit filmu? Protams varbut tur ir kaut kada apaksa, kapec seanss nenotika, bet nevajag iekrist super-paranojaa. Ne vinas to izlemj.