MTTC - Telefonu remonts
Pirms gandrīz mēneša man nobruka telefons. T.i. pārstāja lādēties, sapratu, ka vaina ir usb ligzdā. Ar pārējo telefonu viss bija kārtībā. Tā kā garantija man vēl bija, cerēdama uz garantija remontu aiznesu telefonu uz MTTC, kas atrodas stacijas laukumā. Atdodot telefonu, saņēmu atbildi, ka tas visticamāk būs maksas pakalpojums un var ieilgt līdz divām nedēļām. Labi, tā kā man telefons ir samērā jauns (9.mēneši) un man vēl vairāk kā gads par viņu ir jāmaksā, es telefonu atdevu. Pagāja šīs divas nedēļas, kad saņēmu īsziņu, ka telefons ir gatavs. No rīta aizbraucu tam pakaļ. Uz vietas arī vēlējos pārbraudīt, pirms maksāt (20euro.) Pieliku telefonu pie lādētāja, lādēt sāk, bet iekšā līdz galam neslēdzās. Parādās Sony Xperia, vēl kādi zīmējumi, kas parasti un viss, telefons novibrē un atkal no sākuma. Biju sašutusi, un jautāju darbiniecei, ko tas nozīmē. Minstinot atbildēt neviens man nevarēja, tikai pateikt, ka jāatdod atkal uz remontu. Citas izvēles dotajā momentā man nebija, tāpēc arī atdevu. Pēc vēl gandrīz 2 nedēļām saņēmu sms, ka telefons ir gatavs, tam ir nomainītas korpusa detaļas, kuras nevienā manis minētā vietā nebija. Labi, neko darīt, meistras jau zin ko dara, vai ne? šodien aizbraucu pakaļ telefona, uzreiz uz vietas visu pārbaudīju, viss iet, strādā, viss super, neskaitot, ka zem ekrāna ir putekļi.. bet uz to daudz neiespringu, samaksāju un devos prom. Braucot mājās, pētiju telefonu un biju patīkami pārsteigta, ka bildes un mūzika ir palikusi. Pagāja nepilnas 40 minūtes un telefons nobruka. Sāka to pašu niķi ko pēc pirmā remonta. Parāda Sony Xperia un restartēja. Biju tiešām lielā šokā. Aizbraucot atpakaļ uz turieni, saņēmu atbildi, ka tā viss ticamāk ir mana vaina. Kāda mana vaina, ja telefonu es no jums paņēmu pirms nepilnas stundas?? Sāka stāstīt, ka varu dot atkal uz 2.nedēļu remontu utt. Biju tiešām ļoti nikna, beigās mani aizsūtija uz bites centru, lai ejot tur skaidroties, raksot iesniegumu par telefona maiņu uttt. Bites centrā pagadījās tāds ļoti jauks puisis, kam arī visu izstāstiju, viņš mani saprata, bet teica, lai telefonu dodot tur, kur man viņu sabojāja, lai viņi raksta aktu un tad jau redzēs ko tālāk, iespējams nomainīs man uz līdzvērtīgu telefonu. Nu neko, mazliet mierīgāka pēc sarunas ar bites darbinieku devos atpakaļ uz mttc biroju . Aizejot uz turieni, sākās kārtējā nepatīkamā vārdu apmaiņa ar darbinieku. Beigu beigās, viss nonāca pie tā, ka man jādod telefons uz ekspertīzi, un tad viņi noskaidrošot, vai tā ir mana vai kāda cita maiņa. ļoti nepatīkamiem zemtekstiem šis darbinieks lika noprast, ka pati vien pie visa esmu vainīga. Viss beidzās ar to, ka telefons ir pie manis, naudu par ''paveikto'' remontu, man atpakaļ neviens nedod, līdz es nenodošu telefonu ekspertīzei. Pēc ekspertīzes, iespējams, man kāds atdos naudu, bet ''tā visticamāk ir jūsu, nevis mūsu vaina''- saņēmu uz saviem jautājumiem, ko man darīt tālāk. Pluss, telefona ekrāna korpuss ir sasktāpēts. Rīt došos uz mttc galveno ēku zemitānu ielā 2b, lai atdotu telefonu, redzēs ar ko tas viss beigsies. Godīgi, pat bail iedomāties, kādas ''ekstras'' spēs mans telefons pēc kārtējā MTTC remonta.
Secinājums: Nekad neododiet savus telefonu nevienā MTTC darbīncā. Labāk izvēlaties kādu citu. Kvalitāte pilnīgi nekāda un darbinieku attieksme tiešām drausmīga.
Комментарии (1)
Diemžēl Jums lielu iespēju nav kur nodot pa garantijai telefonu. Pamatā visiem telefoniem serviss ir MTTC. Gandrīz jebkuru kuru pirksi. Vienalga vai pirksi veikalā vai pie kādu no operātoriem.
Jūtu līdzi. nezaudē cerību. Galvenais glabā vpilnīgi visus dokumentus. PAr katru preču saņemšanu un nodošanu prasi aktus un konkrētā pārdevēja parakstus. Lai aizrijas ar savu dižciltību. KAd vajadzēs kādu saukt pie atbildības, tad būs tev papīri ar kuriem pierādīt.