www.sudzibas.lv MTTC Nihiliska attieksme ,serviss

MTTC - Nihiliska attieksme ,serviss

MTTC servisa centrā tika nodots viedtālrunis Huawei P30 Lite garantijas remontam saistībā ar iekšējā akumulātora vektspēju un iekārtas patvaļīgu izslēgšanos neskatoties uz 80%uzlādi vai arī atrodoties iekārtai pieslēgtai pie uzlādes tīkla!Operatīvi dažu stundu laikā tika saņemts telefona zvans saistībā ar garantijas atteikumu un pārtraukšanu saistībā ar plaisu uz iekārtas kameras stikliņa,uz jautājumu kā tā ietekmē baterijas darbību atbilde bija ka ne kā,bet tas ir pamats garantijas gadijuma ateikšanais un tās pārtraukšanai.Tākā iepriekšējā pieredze saistībā ar maksas remontu bija pozitīva arī šoreiz no Bite kā iekārtas pārdevēja piedāvātajiem servisa centriem tika izvēlēts šis!Bet acīmredzot atslēgas vārds pakalpojuma sniegšanas un attieksmes kvalitātei ir remonta formulējums,maksas,garantijas! P.s diezvai turpmāk vērsīšos sajā kantorī arī saistībā ar maksas remontiem

11.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от MTTC Ответ от представителя 12.01.2022

Labdien, Juri.

Mums ir ļoti žēl, ka saņēmāt atteikumu garantijas apkalpošanai. Saskaņā ar starp MTTC un ražotāju noslēgto līgumu, mums nav tiesības apkalpot šādas ierīces garantijas ietvaros.

Mājaslapā varat iepazīties ar bojājumu, kuru dēļ tika atteikta garantijas apkalpošana, foto fiksāciju.

Ar garantijas noteikumiem varat iepazīties ierīces lietošanas instrukcijā un ražotāja mājaslapā.

Ar cieņu,
MTTC Latvija komanda

Дополнено Juris Kalniņš 13.01.2022

Pēc sarunas ar jūsu ''ekspertu''un viņa izklāsta ka pēc definīcijas tika atrasts iemesls vai nenozīmīgs bojājums kas nekādā veidā neietekmē akumulātora veiktspēju toties dod tiesības anulēt garantiju!Varbūt iesakiet ražotājam ierobežot vibrozvanu lietošanas funkciju jo iespējams arī tas bojā akumulātoru un iekārtas kopējo sistēmu!Toties piedāvāt ekrāna maiņu par maksu gan aizdomājās,kas arī nerisinātu pamat sūdzību jautājumu!Kā jūsu darbiniece kas izsniedza iekārtu minēja neesmu kompitenta sarunai un uz prasību pieaicināt ekspertu nereaģēja vienīgi izteica variantu ka ir tiesības sūdzēties!Risināsim jautājumu savādāk!P.s pēc jūsu eksperta nostājas garantijai atbilst reāli iekārta kas netiek lietota vai pamatā konstanti atrodas birojā uz galda!

Комментарии (3)

R runatigais latvietis 12.01.2022

Tas ir pilnigas mulkibas. Nejau vini to izdomaja, bet gan sadu proceduru paredz Razotaja nosacijumi. Tas nav tikai MTTC un nav tikai Huawei. Aizbrauksiet uz jebkuru pasaules malu un bus garantijas atteikums, ja bus mehaniski bojajumi. Ludzu, pastude un noskaidro, pirms kaut ko raksti :D
Razotajam nav jauznemas atbildiba par tavu tizlumu.
Iepazisties: https://consumer.huawei.com/my/support/warranty-policy/smartphone/

J Juris Kalniņš 13.01.2022

Artūr,kur main board deformation,ja defektācijas bildē fiksēji plaisu kameras stiklam,neviena cita mehāniska bojājuma vai uzsista stūra nav!Ja nav vēlēšanās krāmēties ar dokumentācijas apstrādi saistībā ar garantijas remontiem nevajag pozicionēt sevi kā autorizēto servisu,jo serviss attieksme totāli neatbilst!Cik daudz Tu zini par mani lai nodefinētu par tizlu!

Good Intentions 12.01.2022

Tās visas garantijas ir viens liels fufelis, bet ja tomēr ņemat, tad pārliecinieties, ka netiek sūtīts ārpus Latvijas vai arī pie Mttc - briesmīgs kantoris un sūdzības liecina pašas par sevi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы