Ja ir iespēja labāk saremontējiet savu telefonu paši nekā sūtiet MTTC. Katrā gadījumā uz garantijas remontu neceriet, beigās izspiedīs vairāk naudas nekā saremontēt pašiem.
Pilnībā piekrītu! Arī man bija problēmas ar telefonu - tas vairs nelādēja. Aiznesu uz MTTC un man teica, ka par baterijas maiņu esot jāmaksā, jo uz tās ir skrāpējumi. Īsti nesapratu, kā skrāpējumi var ietekmēt baterijas mūžu, bet tā kā negribēju kasīties piekritu samaksāt. Tad izrādijās, ka viņi nemaz bateriju nevar nomainīt un saka, lai mainu pati. Kad saņēmu telefonu atpakaļ saktījos, kur tad ir tie skrāpējumi, bet tā arī neko neatradu. Katrā ziņā, šis viss joks man izmaksāja veselu mēnesi bez telefona!
Nekompetenta iestāde. Man piešuja mitrumu baterijā. 100% pārliecība bija, ka nekāds mitrums tur nekādīgi nevarēja būt. Kad tika uztakstīta sūdzība BITEI, ātri vien telefons tika salabots bez maksas, ar tam pienākušos garantiju.
pff.. iemācieties lasīt pirms eiet uz servisiem, pēc garantijas tikai iekšieni labo, pie tam daudzos servisos tā, bet tas kas ir mehāniskais bojājums, loģiski ka būs par maksu, a to sanāks ka visi lauzīs savus telefonus un iegūs jaunus tas nav izdevīgi kompānijām, kuri ražo telefonu.. cilvēki, ieslēdziet loģiku :)
man nav pretenziju pret servisu!
Vienkārši nepērciet telefonus Tele2 veikalos un nebūs jānes telefons uz MTTC. Tur Jūs jebkurā gadījumā mēģinās apmānīt. Man ar nelāga pieredze. Jau 4 mēnešus gaidu atbildi, kas telefonam jāremontē un kapēc man jāmaksā par garantijas remontu. Šie iestājas pozā, ka vispirms samaksā un pēc remonta mēs pateiksim, ko remontējām.
Telefons pārstāja ķert wifi, aiznesu uz garantijas remontu, pie šiem ... Paņēma uz remontu, saka, ka ir bukte un ka līdz ar to garantija beidzās. Atteicos, jo jēgas nav nekādas labot, ja cena viņam ir tāda pati, kā remonts. Tagad telefons vēl pie visa sāka gļukot, uzkaras ik pa brīdim un kad zvana papildus rodas trokšķi. Neuzticaties šim kantoriem, tur tikai māna cilvēkus.
nav vaina MTTC. Labāk savas pretenzijas un viedokli izsakiet telefona ražotājam - tie ir ražotāja garantijas noteikumi, kurus jāievēro arī servisa centram.
Tā loģika ir ļoti vienkārša.
Ja MTTC neveic garantijas remontu - neviens viņiem par darbu nemaksā. Vai tiešām Tu vari iedomāties, ka servisā sēž cilvēki tikai aiz nav ko darīt un aiz tā ka viņiem pilnas kabatas ar naudu, un izklaidējas, čakarējot klientus?
Serviss, visu, ko var salabot pa ražotāja garantiju (lasi - ražotāja naudu) - visu arī salabos, jo tur ir vienkāršāk - ražotājs garantēti samaksās par darbu laicīgi un zināmu summu. Nedomās nedēļu - dārgs remonts vai nedārgs. Neatteiksies no mantas, jo nav naudas remontam, utt.
Tad, kad tiek atteikta garantija, ražotājs servisam vai nu neko nemaksā - jo nav taču nekas izdarīts, vai nu samaksā pāris EUR par to, ka apskatīja un piereģistrēja. Kur šeit ir servisa interese? Kur viņiem labums?
Vai viņiem ir labums, ka klients dusmīgs un lamājas? Vai viņiem labums, ka klients raksta sliktas atsauksmes? Vai viņiem labums, ka klients citreiz pi viņiem nenāks?
Tāpēc iesaku, atrodiet facebookā ražotāja vietējo lapu un rakstiet tur savu atsauksmi! Citādi jau ir tā, ka pavisam pārāk daudz čakarē klientus ar tiem garantijas atteikumiem, lai cilvēki met laukā mantas un pēr atkal jaunu telefonu.
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (9)
Pilnībā piekrītu! Arī man bija problēmas ar telefonu - tas vairs nelādēja. Aiznesu uz MTTC un man teica, ka par baterijas maiņu esot jāmaksā, jo uz tās ir skrāpējumi. Īsti nesapratu, kā skrāpējumi var ietekmēt baterijas mūžu, bet tā kā negribēju kasīties piekritu samaksāt. Tad izrādijās, ka viņi nemaz bateriju nevar nomainīt un saka, lai mainu pati. Kad saņēmu telefonu atpakaļ saktījos, kur tad ir tie skrāpējumi, bet tā arī neko neatradu. Katrā ziņā, šis viss joks man izmaksāja veselu mēnesi bez telefona!
Pie tam apkalpošana ir viena no sliktākajām ar ka'du esmu saskāries. Šķita, ka ir jālūdzās, lai salabotu manu telefonu.
Telefons uz šo uzņēmumu tiek sūtīts no Mobilo telefona operatora kā pie garantijas remonta sniedzēja. Tajā brīdī lielas izvēles nav.
Nekompetenta iestāde. Man piešuja mitrumu baterijā. 100% pārliecība bija, ka nekāds mitrums tur nekādīgi nevarēja būt. Kad tika uztakstīta sūdzība BITEI, ātri vien telefons tika salabots bez maksas, ar tam pienākušos garantiju.
ну не знаю... у меня от них только положительные эмоции :) всё быстро и качественно сделали при том по гарантии... могу им только спасибо сказать)))
pff.. iemācieties lasīt pirms eiet uz servisiem, pēc garantijas tikai iekšieni labo, pie tam daudzos servisos tā, bet tas kas ir mehāniskais bojājums, loģiski ka būs par maksu, a to sanāks ka visi lauzīs savus telefonus un iegūs jaunus tas nav izdevīgi kompānijām, kuri ražo telefonu.. cilvēki, ieslēdziet loģiku :)
man nav pretenziju pret servisu!
Vienkārši nepērciet telefonus Tele2 veikalos un nebūs jānes telefons uz MTTC. Tur Jūs jebkurā gadījumā mēģinās apmānīt. Man ar nelāga pieredze. Jau 4 mēnešus gaidu atbildi, kas telefonam jāremontē un kapēc man jāmaksā par garantijas remontu. Šie iestājas pozā, ka vispirms samaksā un pēc remonta mēs pateiksim, ko remontējām.
Telefons pārstāja ķert wifi, aiznesu uz garantijas remontu, pie šiem ... Paņēma uz remontu, saka, ka ir bukte un ka līdz ar to garantija beidzās. Atteicos, jo jēgas nav nekādas labot, ja cena viņam ir tāda pati, kā remonts. Tagad telefons vēl pie visa sāka gļukot, uzkaras ik pa brīdim un kad zvana papildus rodas trokšķi. Neuzticaties šim kantoriem, tur tikai māna cilvēkus.
nav vaina MTTC. Labāk savas pretenzijas un viedokli izsakiet telefona ražotājam - tie ir ražotāja garantijas noteikumi, kurus jāievēro arī servisa centram.
Tā loģika ir ļoti vienkārša.
Ja MTTC neveic garantijas remontu - neviens viņiem par darbu nemaksā. Vai tiešām Tu vari iedomāties, ka servisā sēž cilvēki tikai aiz nav ko darīt un aiz tā ka viņiem pilnas kabatas ar naudu, un izklaidējas, čakarējot klientus?
Serviss, visu, ko var salabot pa ražotāja garantiju (lasi - ražotāja naudu) - visu arī salabos, jo tur ir vienkāršāk - ražotājs garantēti samaksās par darbu laicīgi un zināmu summu. Nedomās nedēļu - dārgs remonts vai nedārgs. Neatteiksies no mantas, jo nav naudas remontam, utt.
Tad, kad tiek atteikta garantija, ražotājs servisam vai nu neko nemaksā - jo nav taču nekas izdarīts, vai nu samaksā pāris EUR par to, ka apskatīja un piereģistrēja. Kur šeit ir servisa interese? Kur viņiem labums?
Vai viņiem ir labums, ka klients dusmīgs un lamājas? Vai viņiem labums, ka klients raksta sliktas atsauksmes? Vai viņiem labums, ka klients citreiz pi viņiem nenāks?
Tāpēc iesaku, atrodiet facebookā ražotāja vietējo lapu un rakstiet tur savu atsauksmi! Citādi jau ir tā, ka pavisam pārāk daudz čakarē klientus ar tiem garantijas atteikumiem, lai cilvēki met laukā mantas un pēr atkal jaunu telefonu.