www.sudzibas.lv MTTC Slikts serviss, krāpšana

РешеноMTTC - Slikts serviss, krāpšana

Labdien.
Nopirku telefonu Htc U Play Tele 2 par pilnu summu 04.02.2018, un tad sākas problēmas. Telefonam ļoti ātri pilnība izlādējas baterija,3-5 stundas, vērot ņēma to ka telefons ir jauns un vēl nepaspēju viņu izmantot, nu vienkārši tukšs telefons.
1. 09/02/2018 griežos pie tele 2, teica ka telefonu ir jāaiznes uz servisu, un viņi sadarbojas ar mttc, tātad tajā paša diena aizgāju uz servisu kurš atrodas alfa. Telefons bija pieņemts, paskaidroju visas problēmas ar telefonu. Htc netiek remontēts latvija un bija nosūtīts uz poliju.
20/02/2018 atnāku pakaļ telefonam, smieklīgais ir tas ko viņi ir atzīmējuši ''piezīmes'' - ''telefons darbojas pareizi, atjaunota programmatūra''. Un ieteica lietošanas laika veikt operāciju hard reset, tātad pilnība atiestatīt telefonu, jautājums par to ka telefons ir jauns, tur nav nekādu programmu vēl, un priekš kam tātad ir nepieciešams telefons ja viņu nevar izmantot jo pa laiku ir nepieciešams taisīt reset!? Paskaidrot neko man nevarēja. Ok.

2. Tālāk saprotams problēma palika, telefons tapāt ātri izlādējas!
Izlemju vērsties uz citu autorizētu servisu tsc 21.03.2018
vēršos pie viņiem ar to pašu problēmu! Pēc astoņām dienām nācu pakaļ telefonam, tur man nomainīja bateriju, tātad problēma gan bija! Dažus mēnešus varēju izmantot telefonu, bet problēmā palika, no rīta līdz vakaram reāli maz izmantojot telefonu baterija izlādējas! Es pilnvērtīgi nevaru izmantot telefonu, un staigāt visu laiku ar lādētāju, tas ir murgs kaut kāds!

3. Vēršos pie tele 2, ar jautājumu kā tālāk rīkoties, ka atrisināt šo problēmu, ieteica atkal griezties uz mttc, jāraksta iesniegumu par to ka grību atteikties no telefona, teica ka viņu var sagatavot aktu, kura būs konstatēts defekts, un tad tele 2 bez problēmām man nomainīs uz citu telefonu vai atgriezis naudu.

4. 21/11/2018 vēršos pie mttc alfa, pieņēma telefonu, es uzrakstīju iesniegumu (kopija ir pie manis) par to ka grību atteikties no telefona ka grību vai mainīt pie tele 2 uz citu telefonu vai atgriezt naudu, ka problēmā arī pēc baterijas maiņas palika.

5. 07/12/2018 nāku pakaļ telefonam, un smieklīgais ir tas ka atkal bija nomainīta jauna baterija!?
Vienkārši bez paskaidrojumiem, nomainīja un viss, tātad tomēr defekts ir bijis, bet apraksta to nav atzīmējusi! Man nebija nepieciešams remonts, es atzīmēju to ka ir nepieciešams akts par defektu, jo grību atteikties no telefona!
Tātad atkal, akta man uz rokas nav, ar defektu aprakstu, bez tas es nevāru vērsties pie tele 2, bez tas viņi nevar man palīdzēt!
Mttc alfa, darbiniece nevarēja man neko paskaidrot, apsolīja ka viņi sazināsies ar poliju kur tika remontēts telefons, un sniegs man atbildi divu dienu laika! Jau pagāja 5 dienas, atbildes nav, manas vēstules vienkārši ignorē!

Man ir visi dokumenti uz rokas, jau savāktā vesela mape, ar tiem dokumentiem, un ar šo vēstuli es griezīšos uz ptac, varbūt viņi man palīdzes atrisināt šo problēmu!

11.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от MTTC Ответ от представителя 11.12.2018

Labdien!

Esam Jums nosūtījuši personīgu ziņu sudzibas.lv vietnē. Lūdzam apskatīt vēstuļu sadaļu.

Cerot uz problēmas atrisinājumu,
MTTC Latvija
Klientu serviss

Жалоба успешно разрешена DarijaM 14.01.2019

14.01 šodien beidzot tika atrisināta mana problema, HTC serviss konstateja ka remonts nav iespējams, un es varu samainīt telefonu uz citu vai atgriezt naudu pie pardeveja Tele 2.
Grību izteikt pateicību MTTC servisa darbiniecei Antai Vīgantei,jo bez viņas palidzības nekas neizdotos, bija visadas grūtibas arī ar Tele 2 lai samainītu telefonu.
Paldies jums :)

D

Комментарии (1)

S SantaDreimane 11.12.2018

Par šo iestādi nav neviena laba vārda man ko teikt. Kad pašai bij problēmas, ļoti daudz ko izlasīju par viņiem. Bēdīgi

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы