РешеноMTTC - Slikts serviss
Labdien, man teica, ka telefona remonts ilgs apmēram divas nedēļas, bet viņiem lai salabotu telefonu bija vajadzīgs gandrīz mēnesis. Kad beidzot mājas lapā redzu, ka ir pabeigts, nevaru aiziet tam pakaļ, bet vēl jāgaida kamēr viņi to nogādās TELE2, jo es telefonu tur esmu nodevusi un tikai, tad to varēšu saņemt. Nezinu cik vēl laiks paies kamēr viņi to nogādās no Zemitāna birojiem uz Dominu.
Tas ir kaut kāds murgs.
Labdien!
Esam Jums nosūtījuši personīgu ziņu sudzibas.lv vietnē. Lūdzam apskatīt vēstuļu sadaļu.
Cerot uz problēmas atrisinājumu,
MTTC Latvija
Klientu serviss
Uzņēmuma MTTC pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (4)
Ja vēlējāties saņemt MTTC , tad vajadzēja nodot arī paša MTTC ,protams telefons tiks atdots tam kas viņu piegadāja.
Bet tas ir mans telefons nevis TELE2.
Un kā tad es to varēju zināt, ka jānodod tieši MTTC?
Es pati personīgi pirms nesu kaut ko uz veikalu apvaicājos, vai uz vietas tiks labots, vai būs padošana uz priekšu.
Protams tas ir Jūsu telefons, bet MTTC nodeva Tele2 , un protams viņi tikai atdos Tele2, jo katram gadījumam- telefonam ierīcei , iet līdz dokumentācija , uz kuru gan liek parakstu unt.
Kurš tā vispār raksta? ' būs padošana uz priekšu".
Parakstīties par saņemšanu es varētu arī pie jums. Dokumentus var sūtīt kopā ar telefonu un tad, lai klients pats izvēlas, kur saņemt.
Padomājiet par to un mācieties korekti rakstīt. " Būs padošana uz priekšu". Ha Ha vismaz sasmīdinājāt.