MTTC - Slikts serviss
Šodien, 29. Jūnijā, atnācu ar peli, kura pēkšņi pārstāja strādāt, MTTC servisā akropolē. Devos šeit, jo peli esmu nopircis 220.lv interneta veikalā un pavadzīmē ar garantijas remonta aprakstu bija norādīts šis serviss. Kad atnācu un sāku darbiniekam stāstīt situāciju, viņš mani pārtrauca un teica, ka viņi labo tikai tālruņus. Es jautāju, kādēļ pavadzīmē ir norādīta šī adrese, ja šeit nav iespējams saņemt man nepieciešamo pakalpojumu. Darbinieks ar ļaunumu balsī atbildējis, ka tā nav viņa problēma un teica, citāts: "ejiet kaut kur citā vietā, tur vēl ir vairāki uzņēmumi rakstīti". Galu galā uzgāju akropoles 2. Stāvā pašā 220.lv veikalā un vērsos pie darbinieces ar to pašu jautājumu. Pirmkārt, viņa bija pārsteiga par to, ka es saņēmu tādu atbildi, un, otrkārt, dēļ man sagādātām neērtībām man vienkārši iedeva jaunu peli. Uzskatu, ka MTTC darbiniekam, kurš šodien tur strādāja, pieklājīgāk jāatbild klientam un jāpalīdz tikt pie risinājuma (piem. , ja tieši akropolē peli saremontēt nav iespējams, tad sazināties ar citu servisu un noskaidrot klientam nepieciešamo informāciju) .
Labdien, Oskar!
Esam patiesi sarūgtināti par Jūsu nepatīkamo pieredzi un uzņēmuma vārdā atvainojamies par to.
Šī situācija pilnīgi noteikti tiks pārrunāta ar darbinieku.
Ar cieņu
MTTC Latvija
Добавить комментарий