MTTC - Neremontē telefonu, patur diennakti, un atkal atdod
Nopirkām tele 2 i phone se 2020, griezāmies šinī kantorī ar garantijas servisu. Problēma ir tāda, ka telefons arī pie pilnas baterijas pēkšņi izslēdzas, un vairs nevar ieslēgt…citreiz 3-4 stundas, dažreiz vairāk par diennakti. 2 reizes sūtījām caur tele2, kamēr viņi saņēma, teica ka viss strādā. Tad tele2 darbiniece ieteica vest pa taisno uz šo Mttc servisu, lai viņi redzētu konkrēti, ka telefonu nav iespējams ieslēgt. Arī atvedot uz vietas notiek tieši tas pats, kamēr viņš tiek līdz meistaram, jau zvana, ka viss kartiba, lai savāc. Tas notiek katru nedēļu, jau sabeigti visi nervi. Šodien aizvedot kārtējo reizi neiedarbināmu telelefonu-iznāk ārā meistars, un paziņo, ka ir izveidojusies maza skrambiņa, un telefons vairs nav kā jauns! Nopietni? Rodas sajūta, ka viņi meklē un piesienas katram sīkumam, lai tik nav jāremontē vai jāmaina iekārta! Protams nāksies griezties patērētāju aizsardzības birojā. Nevienam neiesaku griezties šinī kantorī, tik ar līkumu!
Labdien, Evita.
Mums ir ļoti žēl, ka saņēmāt atteikumu garantijas apkalpošanai. Saskaņā ar starp "MTTC" un ražotāju noslēgto līgumu, mums nav tiesību apkalpot šādas ierīces garantijas ietvaros.
Mūsu mājaslapā (www.mttc.lv) varat iepazīties ar bojājumu, kura dēļ tika atteikta garantijas apkalpošana, kā arī foto fiksāciju.
Ar garantijas noteikumiem varat iepazīties ierīces lietošanas instrukcijā un ražotāja mājaslapā.
Ar cieņu
MTTC Latvija
Добавить комментарий