MTTC neizdarības - Kŗapšana, slikts serviss
Man 3. novembrī, kas izņēmu savu mobīlo tālruni, ko salaboja dēļ pāris defektiem. Uzreiz, pēc tam, biju konstatējis to, ka mana iekšējā telefona atmiņa ar, tai skaitā, visu manu, lai, cik daudzāk uzkrāto, jeb mazāk, piezīmju skaitu - īsziņu un telefona nr., ir tikta dzēsta, pavisam. No sākuma tai meitenei - servisa darbiniecei, pirmajās reizēs, pie kuras es gāju, iespējams, visdrīzāk, NEPABRĪDINOT mani, par šādu iespējamību, jo citādāk es momentā, attiecīgi, reaģējot, tur netiktu atstājis labošanām savu tālruni nekādā gadījumā. Iespējams, tīšām, melo, arī. Pat, ja viņa man, ko būtu teikusi saistībā ar dzēšanu, tad, varbūt, ka neprecīzi, - ka netiks dzēsts nekas, man vēl, pēc tam, itkā, iespējams, pārjautājot skaidri sadzirdami, ja vēlēšos, lai nedzēš., tad v.s., vai, tiešām, to vēlēšos? / Turklāt cits darbinieks (uz maiņu, kas esošais) brīdināja, kādu klienti, ka tiks dzēsta visa informācija viņas telefona remonta laikā, toties, nepiedāvājot formāli tai, par dārgāku samaksu, kad, itkā, pastāv tāda iespēja, salabot telefonu, nedzēšot informācijas esošās laukā. / Tas ir pārkāpums liels ar BEZATBILDĪGI NOLAIDĪGU un, kaut, teiksim, VIEGLPRĀTĪGU rīcību pret klientu, un, kā, jau, zināms, man šeit, lasot, ka, ne pirmais, izskanējušais rubrikās ar, kādām pamatotām sūdzībām pret šo remonta uzņēmumu, servisu. / Un, kāpēc man īsziņām ir bijis jāpienāk lietuviešu valodā, ka pati, kā ieminoties bija solījusi, vismaz, tā darbiniece man, telefona remonta laika gaitā to, ka tiks novērstas šīs formālās nepilnības, taču ne, tām, kā, nevajadzīgi tālāk turpinoties. Un klients nespēj saprast, vai jānāk uz servisu pēc, itkā, salabotās preces, jeb ne, domājot, ko tā īsziņa tur, lai, īsti, nozīmē?Un, pie tam, man atsūtīja, kļūdoties, - ka par 40centiem vairāk jāmaksā, pirms tam. Vēlāk, man pateica, par citu summu, kas bija tā īstā, un atkal pie lietuviešu valodas rakstības. / Bija vēl tāds "sīkums", ka pazaudēju, nejauši lapiņu, jeb talonu uz laiku un tai mantai varot, pateica, nākt ar pasi remontservisā. Jo, pazvanot uz MTTC konsultatīvo maksas telefonu, noskaidrojot, pateica, ka var uz to servisa adresi, kur nodota labojamā manta, nākt arī ar pasi. (Pēc remonta to kvīti mājās atradu, kas kalpot var, kā pierādījums saistībā ar minētās darbinieces neizdarībām. Uz tās ir rakstīts, kad telefons nodots un, teiksim, darbinieces paraksts malā, kas vainojama). Vēlāk man, atbraucot uz turieni, pateica, ka nē, - ka tas, tikai attiecas uz galvenās filiāles servisu citā, jeb 2. savā adresē šeit - itkā, Rīgā. Un nācās lielu gabalu un laiku tērēt, lai atkal brauktu uz mājām, kas uz Juglu - 3 pēc telefona garantijas talona, jo servisā turpat teica, ka arī citur, lai sadabūtu, vismaz, servisam informāciju, par manu telefonu, tā izņemšanai. Vai tas ir NORMĀLI, kā tur pie viņiem, tad strādā! ?Par to telefona paaugstinātas maksas zvanu uz MTTC, tērēju laiku un naudu, kā arī, par tām, braukšanām, turpu šurpu. Un man esot filiālē turpat, pirms manis, jau, uz vietas sūdzējās, kāda sieviete, par apiešanos sliktāku pret sevi, saistībā ar mantu labojamo. Tātad, ARĪ TUR, jau, droši vien, ka ne pirmais un ne pēdējais gadījums saistībā ar klientu izteiktām neapmierinātībām, sūdzībām pret viņiem - darbiniekiem, arī interneta lapā - Sudzibas.lv, kas sarakstītas Kāds, ko, varbūt, patiešām, var, ir spējīgs darīt šo situāciju labā, lai tā neatkārtotos, attiecīgi, vainīgo personu, jeb citas, kas, ja vēl tur tādas tamlīdzīgi, parādās un neizdarās, nerīkojās, kā nāktos, jeb nē? Vai tas, ja, kādas, attiecīgās, iestāžu amatpersonas, par šito nolasa, tad tas viss iet, kā "gar ausīm", jeb "caur puķēm", tam, sevišķi, uzmanību nepievēršot, neveltot, cik, kā, gan, noteikti, vajadzētu? Gribētu, lai pienāktos man zināt, kas un, kā, par šito.
Добавить комментарий