MTTC - MTTC neizdarības
Man 3. Novembrī, kas izņēmu savu mobīlo tālruni, ko salaboja dēļ pāris defektiem. Uzreiz, pēc tam, biju konstatējis to, ka mana iekšējā telefona atmiņa ar, tai skaitā, visu manu, lai, cik daudzāk uzkrāto, jeb mazāk, piezīmju skaitu - īsziņu un telefona nr., ir tikta dzēsta, pavisam. No sākuma tai meitenei - servisa darbiniecei, pirmajās reizēs, pie kuras es gāju, visdrīzāk, nepabrīdinot mani, par šādu iespējamību, jo citādāk es momentā, attiecīgi, reaģējot, tur netiktu atstājis labošanām savu tālruni nekādā gadījumā. Pat, ja viņa man, ko būtu teikusi saistībā ar dzēšanu, tad, varbūt, ka neprecīzi, - ka netiks dzēsts nekas, man vēl, pēc tam, itkā, iespējams, pārjautājot skaidri sadzirdami. V. S., vai, tiešām? / tas ir pārkāpums liels ar bezatbildīgi nolaidīgu un, kaut, teiksim, vieglprātīgu rīcību pret klientu, un, kā, jau, zināms, man šeit, lasot, ka, ne pirmais, izskanējušais rubrikās ar, kādām pamatotām sūdzībām pret šo remonta uzņēmumu, servisu. / un, kāpēc man īsziņām ir jāpienāk lietuviešu valodā, ka paši, ka ieminoties bija solījusi, vismaz, tā darbiniece man, telefona remonta laika gaitā to, ka tiks novērstas šīs formālās nepilnības, taču ne, tām, liekas, nevajadzīgi turpinoties. Un klients nespēj saprast, vai jānāk uz servisu pēc, itkā, salabotās preces, jeb ne, domājot, ko tā īsziņa tur, lai, īsti, nozīmē? Un, pie tam, man atsūtīja kļūdoties, - ka par 40centiem vairāk jāmaksā, ka, pirms tam, man pateica, par citu summu, kas bija tā īstā, un atkal pie lietuviešu valodas rakstības. / bija vēl tāds'sīkums', ka pazaudēju, nejauši lapiņu, jeb talonu tā remontservisa. Un, pazvanot uz mttc konsultatīvo telefonu, noskaidrojot, pateica, ka var uz to servisa adresi, kur nodota labojamā manta, nākt arī ar pasi. Vēlāk man atbrauc uz turieni, pateica, ka nē, - ka tas, tikai attiecas uz galvenās filiāles servisu citā, jeb 2. Savā adresē šeit, itkā, Rīgā. Un nācās lielu gabalu un laiku tērēt, lai atkal brauktu uz mājām, kas uz juglu - 3 pēc telefona garantijas talona, lai sadabūtu, vismaz, servisā, uzņēmumā informāciju, par manu telefonu. Vai tas ir normāli, kā tur pie viņiem, tad strādā!? Par to telefona zvanu uz mttc, tērēju laiku un naudu, kā arī, par tām, braukšanām, turpu šurpu. Un man esot filiālē, pirms manis, jau, uz vietas sūdzējās, kāda sieviete, par viņu apiešanos pret sevi. Tātad, arī tur, jau, droši vien, ka ne pirmais un ne pēdējais gadījums saistītā ar klientu izteiktām pašapmierinātām, sūdzībām pret viņiem - darbiniekiem. Kāds, ko varbūt, patiešām, var, ir spējīgs darīt šo situāciju labā, lai tā neatkārtotos, attiecīgi, vainīgo personu, jeb citas, kas, ja vēl tur tādas tamlīdzīgi, parādās un neizdarās, nerīkojās, kā nāktos, jeb nē? Vai tas, ja, kādas, attiecīgās, iestāžu, amatpersonas, par šito nolasa, tad tas viss tie, kā'gar ausīm', jeb'caur puķēm', tam, sevišķi, uzmanību nepievēršot, neveltot, cik, kā, gan, noteikti, būtu, vajadzētu? Gribētu pienāktos man zināt, kas un, kā, par šito.
Комментарии (4)
Очень плохой сервис. Обман чувствуется на каждом шагу. Если хотите изуродовать свой телефон, то Вам прямая дорога в МТТС. Не советую туда обращаться. Лучше заплатить чем такой бесплатный гарантийный сервис.
Neiesaku šo sūd... kantori biju nodevis mifi ruteri kura cena it 75 € bet par remontu paprasija 142€
16 Мая отдал в ремонт по гарантии НОКИА 8. Обещали сделать за 2 недели. Телефон перестал видеть сим карту. Через МЕСЯЦ прислали смс что нужно ждать еще 2 недели для утверждения расходов у производителя. БРЕД
Īsi un konkrēti. Iesniedzu mobilo uz garanijas remontu, izrādās, tip mitruma bojājumi kā rezultātā maksas remonts, protams atteicos gan pa telefonu, gan rakstīju epastā. Pēc laiciņa palūru, opppā remonts uzsākts, nedodot tam piekrišanu