MTTC - Loti slikts serviss
Saplisa ekrans telefonam,taka viņš bija apdrošināts nodevu labošanā. Un tad sakās broblemas. Jau pusotru menesi nevar ekranu nomainit. Raksta ka vajadzigā detaļa esot deficīts. Nezinu paskatijos ebay tur var jebkurā laikā nopirkt vajadzigo ekranu. Esmu galigi sašutis parctadu servisu.
Комментарии (6)
Oficiāls serviss detaļas no ''ebay'' nesūta.
Man pilnigi vienalga no kurienes suta detaļas,bet nejau 2 menešus jagaida.
tā jau ir tava broblema parctadu servisu
Nav ko sist telefonu, nebūtu jāgaida :)
Var jau lamāties cik uziet, par to kas ir un kas nav vienalga. Autorizētais serviss strādā ar rezerve daļām, kas tiek sūtītas no ražotāja, jo mēdz būt tā, ka līgums ar ražotāju to paredz - ja lietos kreisās, līgumā paredzētas sankcijas.
Neziu vai šis ir tas gadījums, bet tāda iespēja pastāv.
Kas attiecas uz pašu gadījumu - pieņemu, ka esi jau izlasījis savu apdrošināšanas līgumu, kas tajā ir teikts par termiņiem? Skaties tur.
Vēl - uzzva;ni uz PTAC un painteresējies, kādas ir Tavas tiesības pieprasīt, piemēram, preces apmaiņu vai kādu kompensāciju šādā situācijā, ka remonts nav ražotāja garantija, bet gan apdrošināšanas gadījums.
Pret servisu šeit nav ko lamāties. Ja ražotājam nav rezervesdaļas, tad kur Tev tiņi to izraus? Saki no eBay? Un tad kad atnāks kaut kāda kreisa alternatīva, tad lamāsi servisu, ka viņi tur uzstāda mikastes detaļas un krāpj klientus?
Serviss visu pareizi dara, ka nepiedāvā kreiso preci, bet strādā ar originālām detaļām. Pēc kreisajām, uz savu risku, ej pie visiem krūmu servisiem un nekādā gadījumā uz MTTC vai LMT servisu. Pēdējie divi nestrādās ar miskastes detaļām.
Telefonam bija jabut gatavam viena mēneša laikā. Un par to telefona sišanu butu sasitis neko neteiktu,bet ievadot sms saplist ekrans. Kautkā dīvaini. Jā labak iešu kā saki uz krūmu servisiem nevis uz šito mttc. Vismaz krūmu servisi iedod kadu citu aparātu lietošanā un ekranu apmaina 3-4 stundās.