MTTC - krapshana, slikts serviss
Par Sony Xperia E3. Nodevu savu nedaudz ilgaak par gadu lietoto telefonu garantijas remontaa, jo telefons peekshnji pats saaka sleegties iekshaa/aaraa un rezultaataa uzkaaraas. Pirmajaa reizee telefonu pienjeema,aciimredzot restarteeja visu sisteemu un atdeva atpakalj, peec 2 nedeeljaam atkal taa pati probleema notika. Taa kaa man mainjas telefonu nedeva, naacaas pirkt par saviem liidzekljiem jaunu. Iesniegumaa rakstiiju, ka atsakos no garantijas remonta, pieprasu sleedzienu par defektu! Lieki piebilst, ka vinsh vienmeer ir bijis pasargaats no triecieniem.. Peectam ljoti ilgu laiku man neviens nebija devis zinju kas un kaa, tad zvaniija darba dienas viduu 21 decembrii, bet man nebija iespeejas pacelt klausuli, atzvaniit uz sho numuru arii nevareeja..27 decembrii izleemu pati piezvaniit uz biroju, jo neviens liidz shim man nebija devis zinju! Ljoti ilgi nevareeja pacelt klausuli, beigaas paceela.., izstaastiju darbiniecei situaaciju un vinja teica taa " luudzu atsuutiet mums pilnu komplektaaciju, tb, telefona laadeetaaju, un mees uztaisiisim aktu un tad tiks atgriezta nauda!". Es taa arii dariiju. Peec nedeeljas man atnaak sms, ka varu doties uz tele2 veikalu. Protams, ka man noliek priekshaa telefonu un tehniskaas ekspertiizes aktu par garantijas apkalposhanas paartraukshanu. Aktaa noraada, ka ieriice neatbilst razhotaaja garantijas noteikumiem un maajas lapaa ir pievienotas bildes. Pievienotaas bildes man fascinee! Ar mikraskopu ir nofotograafeeti telefona stuuri un malas, kuri izskataas taa, itkaa kaads pret kiegeli to telefonu buutu metis! Patiesiibaa tur vienkaarshi ir noskraapeets korpuss deelj plastmasas aizsargvaacinjiem!
Turpmaak kad iegaadaashos tehniku, noteikti vispirms paintereseeshos, kas sedz garantiju un ja tas buus MTTC, noteikti neiegaadaashos preci!!!
Комментарии (9)
Kādreiz viņi bija ļoti labi. MTTC man Samsung planšeti pirms gadiem 3 salaboja ļoti īsā laikā un smuki ziņoja par stāvokli ar sms palīdzību. Ierīce toreiz slēdzās iekšā, bet nebija skaņa vienā skaļrunī.
Lasot šeit sūdzības par visiem garantijas servisiem , kur atsaka, jo ierīcei traumas pazīmes... tā varbūt tagad kāda jauna atruna, kas izplatījusies servisu vidū...
Drīz vairs neatrunāsies, kad PTAC sāks dupsēt, man līdzīga problēma, bet ar LMT Retail & Logistics, drīzumā PTCA pabeigs lietas izskatīšanu, izskatās, ka nevarēs viņi(LMT) tik viegli atrunāties ar korpusa bojājumiem/skrāpējumiem, ja telefona mātes plate IR RŪPNĪCAS DEFEKTS.
Diemžēl ar MTTC tā ir, viņi galīgi nav ieinteresēti telefonu remontā. Pirkt telefonu un skatīties kurš sniegs garantijas remontu arī nav variants, jo piemēram man garantijas remontu sniedza firma "Fornex", bet viņi tālāk vienalga pārsūta uz MTTC!!! PTAC arī galīgi nav ieinteresēti sniegt palīdzību, manā gadījumā PTAC palika "1a" un "MTTC" pusē, jo man nav neatkarīgās ekspertīzes, kuru LG telefoniem Latvijā oficāli var veikt tikai "MTTC", bet viņi savukārt atbild par garantijas remonu. Sanāk apburtais loks.
Nonācu pie slēdziena, ka Latvijā pirkt preces tikai garantijas dēļ nav vērts, ja lētāk ir nopirkt no ārzemēm, tad ir jāpērk no ārzmēm.
Dainis I, tev nav taisnība. Neatkarīgu slēdzienu, pēc mūsu likumdošanas, tu vari pieprasīt praktiski jebkurā servisā:
http://www.ptac.gov.lv/lv/news/pateretaju-stridu-risinasanas-komisijas-pirmie-pienemtie-lemumi-par-labu-pateretajiem
Piekritīšu, ka daļēji man nav taisnība, šo rakstu redzu pirmo reizi. Biju zvanījis uz PTAC, lai uzzināt, kur es varētu veikt neatkarīgu ekspertīzi, un tika pateikti vairāki telefona numuri uz kuriem es tā kā varētu zvanīt, bet dažus pat navarēju sazvanīt un citi jau sen nenodarbojas ar neatkatīgu ekspertīzi. Nesen atkal zvanīju ar to pašu jautājumu un man pateica, ka es tiešām varu griezties pie jebkura meistara ar pieredzi šajā jomā, lai dabūtu slēdzienu par defektu.
Bet kā Jūs varat nokomentēt šo:
"Ja patērētājs ir izteicis vēlmi patstāvīgi pieteikt preces vai pakalpojuma ekspertīzi, viņš ir tiesīgs izvēlēties vienu no Patērētāju tiesību aizsardzības centra datu bāzē norādītajiem ekspertīzes veicējiem."
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/strida-risinasanas-process
Pie šīs informācijas es arī biju pieturējies, ka rezultātā biju domājis ka man nav iespējas veik neatkārīgu ekspertīzi ārpus šīs datbāzes.
Dainis I, tas links ko ieliki, tas irkaut kas vecs. Kopš pagājušā gada sākuma 631.noteikumi ir zaudējuši spēku. Ir notikušas būtiskas izmaiņas gan PTAL, gan arī pašā PTAC.
Ko nozīmē kaut kas vecs? Tā ir reāla informācija no PTAC mājaslapas, kura ir pieejama uz doto brīdi. 2016 gada vidū PTAC mājaslapā bija (uz doto brīdi īsti nezinu) pat izlikts saraksts ar uzņēmumiem, kuri veic neatkarīgu ekspertīzi. Tātad, ja šie likumi ir novecojuši, sanāk pat PTAC maldina, nevis aizsargā pašus paterētājus, tā sanāk? Pibildišu vēl, PTAC pilnīgi nospļauties uz termiņiem. Atbildi no uzņēmuma uz savu prasījumu gaidīju ilgāk par 15 darba dienām (precīzi vienu tekošo mēnesi), uz ko no PTAC nesaņēmu pat komentāru, vienkārši pievēra acis.
Daini, es detalizēti un no galvas PTAL nezinu, jo nav nepieciešamība. Bet zinu droši, ka 631. noteikumi ir spēku zaudējuši un tā diagramma ir vēl no laikiem, kad tie noteikumi bija spēkā esoši. Tagad diezgan būtiski mainīts likums un arī PTAC iesaiste.
Varbūt var iesūtīt info arī PTACam, lai atjaunina savas interneta vietnes saturu.
Mttc mēslu kantoris. Pieprasīja 120 eiro par remontu, nenorādot, ko tad īsti remontēs, noturēja 2 nedēļas. Atteicos. Aizgāju uz citu kantori, kur man salaboja pāris dienās par 35 eiro. Mttc prakse ir: atteikt garantiju, bet ražotājam noformēt kā remontu un pieprasīt detaļas, ielikt tās citā telefonā vai paprasīt naudu.