www.sudzibas.lv MTTC Krāpšana,slikts serviss. Neprofesionāļi.

MTTC - Krāpšana,slikts serviss. Neprofesionāļi.

16.05.19 t/c Valleta, Valmierā Tele2 iegādājos jaunu Samsung Sm-A70 5F mob. Telefonu.
Tas nokalpoja trīs mēnešus un izbeidzās. Tika nosūtīts uz bēdīgi slaveno mttc remontu.
Gods kam gods, saremontēja apm. Nedēļas laikā. Pēc nomainīto detaļu saraksta, jauns telefons.
No remonta laika telefons nokalpoja nepilnus četrus mēnešus. Otreizējās remontā nodevu
07.12.19. , jau 12.12.19. Saņēmu prieka ziņu, telefons atkal atremontēts. Turpat t/c valleta & tele2
apkalpojošais darbinieks ievietoja manu sim karti. Telefons nereģistrējās tīklā. Tad tele2 darbinieks
ievietoja savu sim karti, bet nekā, tīklā telefons nereģistrējās. Arī šajā reizē bija itkā nomainīts displejs, akumulātora baterija u. C. Detaļas, kā sacīt jauns telefons. Diemžēl tele2 darbinieka secinājums - jāsūta atkal uz remontu (3!) reize! Kā sacīt jāsaka neatejot no letes, telefons tika nodots sūtīšanai uz remontu mttc, jo citur jau garantijas remontu nepiedāvā. Laikam mttc un tele2 ir salaulāti uz mūžu.
Tā vien šķiet ka izrakstītās detaļas, kuras domātas dotajam telefonam, “Aiziet Pa Kreisi”.

13.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено Viktors.T 13.12.2019

Būtu saprātīgā rīcība klientam, šajā gadījumā man, izsniegt jaunu telefonu. Ar saviem neprofesionālajiem remontiem, jūs (mttc) man sagādājāt daudz neērtību.

V

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы